abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20041249
en g*dverdomme eens een keer de TV-scheids accepteren. Het debacle van gisteren had met een scheids achter de TV voorkomen kunnen worden (ondanks het drama robben).

Die ongelooflijke zak van een Gonsalez met twee giertanken stront in z'n ogen fluit wanneer hij het niet moet doen en niet wanneer hij het wel moet doen, incl. 2 penalty situaties en een valse rode kaart. En die 2 lapzwanzen van grensen hebben ook bar weinig gepresteerd.

Gebruik van tv-beelden kan daar makkelijk verandering in brengen, alleen zijn alle scheidsrechters ZO ONGELOOFLIJK ARROGANT DAT ZE DENKEN DAT ZE ALLES KUNNEN ZIEN. En ZIJ houden dit moderne systeem, dat in Amerika bij meerdere sporten perfect wordt toegepast, systematisch tegen. Zelfingenomen klootzakken zijn het, ze denken dat ze god zijn.

De voetballerij is inmiddels al zo'n belangrijke tak van sport geworden met enorme belangen, onvoorstelbaar dat wij accepteren dat zulke arrogante amateurs over het veld lopen terwijl het veel beter kan.
pi_20041373
gelul, voetbal is al genoeg verziekt door debiele regeltjes. Achterlijke beslissingen die men na de wedstrijd nog neemt (Totti 3 wedstrijden) slaan ook nergens op. TV beelden zijn leuk om een potje te volgen, maar niet om een scheids te vervangen. Oprotten met alle electronische foefjes op het veld
  zondag 20 juni 2004 @ 15:59:35 #3
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_20041706
scheids hoeft ook niet vervangen te worden.. hij moet toegang krijgen tot een extra info-bron als hij een belangrijke beslissing moet nemen!
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_20041833
Kaas, ik ben het helemaal met je eens.
pi_20041889
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:47 schreef supercreep het volgende:
gelul, voetbal is al genoeg verziekt door debiele regeltjes. Achterlijke beslissingen die men na de wedstrijd nog neemt (Totti 3 wedstrijden) slaan ook nergens op. TV beelden zijn leuk om een potje te volgen, maar niet om een scheids te vervangen. Oprotten met alle electronische foefjes op het veld
Nee, dan liever een aanvaller met 2 armen om hem heen tegen de grond werken als hij bijna scoort.
Dat was in mijn ogen een rode kaart en een penalty waard, maar de scheids stond erbij en keek ernaar.
pi_20041987
Ja die vent sloeg echt ALLES.
Ik begrijp sowieso niet dat je zo iemand laat fluiten encolina als 4e official neerzet. ALs ik in het NL elftal had gestaan had ik de scheids eenbal tegen zn kop geschoten zodat colina erin kwam.

Maar ff OT: ik ben het wel met je eens.
Al is het maar de 4e official die een Tv heeft waarop hij een herhaling kan zien. DIe kan dan bv bij die rode kaart zo zeggen van 'hey kom eens kijken'. Neemt amper extra tijd in.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')