En jij hebt geen verstand van voetbal..quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
het stinkt hier naar Duitsersquote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
dan moet je verhuizenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:46 schreef ASroma het volgende:
het stinkt hier naar Duitsers![]()
ga dood, vuile kloonquote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Yep...en dan staat er eindelijk een goed team, en dan rukt die plofkop die aan de kant zit ff dat goeie team uit elkaarquote:Op zondag 20 juni 2004 15:45 schreef mhr-zip het volgende:
Jep, je kan nog zo schelden op advocaat. Maar de spelers moeten het doen.
Daarom hoop ik ook dat heel Nederland nu eens flink wakker is geworden na gisteravond, en dat ze stoppen met die glibberige verheerlijking van de meeste spelers als Kluivert, Seedorf, Stam, etc. Die hadden al langer moeten worden vervangen voor jongere spelers als Robben. Kijk eens hoe fanatiek Robben was in die wedstrijd. Dit soort gasten hebben nog prestatiedrang in hun donder.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Heb je de wedstrijd gezien gisteravond? Ik vond Seedorf en Davids allebei erg goed spelen. Stam speelde opzich ook niet slecht en bovendien heeft Nederland naast Heitinga bijna geen goede jonge verdedigers. Deze spelers worden ook nog eens vrij onterecht compleet verguisd dooir het Nederlandse publiek en niet verheerlijkt zoals jij stelt. Natuurlijk moeten spelers als Robben erin, zeker omdat hij absoluut de beste linksbuiten van Nederland is, maar om spelers als Seedorf, Davids, Stam, etc altijd maar weer af te serveren is ook niet terecht.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:50 schreef Fence het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat heel Nederland nu eens flink wakker is geworden na gisteravond, en dat ze stoppen met die glibberige verheerlijking van de meeste spelers als Kluivert, Seedorf, Stam, etc. Die hadden al langer moeten worden vervangen voor jongere spelers als Robben. Kijk eens hoe fanatiek Robben was in die wedstrijd. Dit soort gasten hebben nog prestatiedrang in hun donder.
Zet er dan een bondscoach bij a la Foppe de Haan, en je hebt een team wat onverslaanbaar is voor de wereld.![]()
Foppe moet het doen met dezelfde matige voetballers. Haalt dus niets uit. Nederland zal moeten accepteren dat het al jaren een B-land is en dat nog wel een tijd zal blijven.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:50 schreef Fence het volgende:
Zet er dan een bondscoach bij a la Foppe de Haan, en je hebt een team wat onverslaanbaar is voor de wereld.![]()
Tuurlijk heb ik die wedstrijd gezien.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien gisteravond?
Maar dat zou onderhand eens tijd worden. Wedstrijden lang liepen onze miljonairs er als zoutzakken bij, overtuigd van hun eigen kunnen. ("Overschatting" noemen ze dat wel eens).quote:Ik vond Seedorf en Davids allebei erg goed spelen. Stam speelde opzich ook niet slecht
Onzin natuurlijk. Die zijn er genoeg. Alleen heeft onze superieure bondscoach daar geen oog voor.quote:en bovendien heeft Nederland naast Heitinga bijna geen goede jonge verdedigers.
Zoals ik al zei: er staat voor miljoenen op het veld. Maar ze lopen er als zoutzakken rond. Mag het publiek dan mopperen op de prestaties van de oude garde? Maar nee dat mag niet want dan pleeg je heiligschennis.quote:Deze spelers worden ook nog eens vrij onterecht compleet verguisd dooir het Nederlandse publiek en niet verheerlijkt zoals jij stelt. Natuurlijk moeten spelers als Robben erin, zeker omdat hij absoluut de beste linksbuiten van Nederland is, maar om spelers als Seedorf, Davids, Stam, etc altijd maar weer af te serveren is ook niet terecht.
Talentquote:Op zondag 20 juni 2004 16:19 schreef Fence het volgende:
. Er is genoeg talent in NL aanwezig, nu nog een nieuwe bondscoach die van dat talent een team wil smeden,
Je bent een Duitser? Of was je opa gewoon fout in de oorlog?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:26 schreef supercreep het volgende:
[..]
TalentJe bent in de war met de korfballers. Op het voetbalveld kom je al snel uit bij waardeloze krukken als v. Persie, vd Vaart , Bosschaart, Heitinga. Dat zijn echt hele grote stuntelaars.
Ist geloel. Cruyff heeft juist vaak gezegd dat er genoeg kwaliteit is. Jij snapt die verkapte sneer weer eens niet. Hij zegt op het veld. De kwaliteit staat er naast zegt ie daarmee. Met felle kritiek op oa. Nistelrooy, vdVaart (en eerder voor het EK bij B&vD al op Cocu) en de niet-voetballend achterhoede, en tevens zijn lobby voor oa. Sneijder geeft ie al af en toe aan wie erin moet en wie niet volgens hem. Beter opletten.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Ik weet niet wat er in je ogen zit, beste knaap..............maar ik schrijf ook "op het veld". Ik schrijf dus wat Cruijff zegt.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Haspel33 het volgende:
Hij zegt op het veld.
Lul je er maar slap tussenuit ja, maar jij zegt in de OP dat Tsjechie betere spelers heeft en NL in het geheel geen kwaliteit heeft. Daarmee lul je uit je pruisische dikke nek.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in je ogen zit, beste knaap..............maar ik schrijf ook "op het veld". Ik schrijf dus wat Cruijff zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |