En jij hebt geen verstand van voetbal..quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
het stinkt hier naar Duitsersquote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
dan moet je verhuizenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:46 schreef ASroma het volgende:
het stinkt hier naar Duitsers![]()
ga dood, vuile kloonquote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Yep...en dan staat er eindelijk een goed team, en dan rukt die plofkop die aan de kant zit ff dat goeie team uit elkaarquote:Op zondag 20 juni 2004 15:45 schreef mhr-zip het volgende:
Jep, je kan nog zo schelden op advocaat. Maar de spelers moeten het doen.
Daarom hoop ik ook dat heel Nederland nu eens flink wakker is geworden na gisteravond, en dat ze stoppen met die glibberige verheerlijking van de meeste spelers als Kluivert, Seedorf, Stam, etc. Die hadden al langer moeten worden vervangen voor jongere spelers als Robben. Kijk eens hoe fanatiek Robben was in die wedstrijd. Dit soort gasten hebben nog prestatiedrang in hun donder.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Heb je de wedstrijd gezien gisteravond? Ik vond Seedorf en Davids allebei erg goed spelen. Stam speelde opzich ook niet slecht en bovendien heeft Nederland naast Heitinga bijna geen goede jonge verdedigers. Deze spelers worden ook nog eens vrij onterecht compleet verguisd dooir het Nederlandse publiek en niet verheerlijkt zoals jij stelt. Natuurlijk moeten spelers als Robben erin, zeker omdat hij absoluut de beste linksbuiten van Nederland is, maar om spelers als Seedorf, Davids, Stam, etc altijd maar weer af te serveren is ook niet terecht.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:50 schreef Fence het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat heel Nederland nu eens flink wakker is geworden na gisteravond, en dat ze stoppen met die glibberige verheerlijking van de meeste spelers als Kluivert, Seedorf, Stam, etc. Die hadden al langer moeten worden vervangen voor jongere spelers als Robben. Kijk eens hoe fanatiek Robben was in die wedstrijd. Dit soort gasten hebben nog prestatiedrang in hun donder.
Zet er dan een bondscoach bij a la Foppe de Haan, en je hebt een team wat onverslaanbaar is voor de wereld.![]()
Foppe moet het doen met dezelfde matige voetballers. Haalt dus niets uit. Nederland zal moeten accepteren dat het al jaren een B-land is en dat nog wel een tijd zal blijven.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:50 schreef Fence het volgende:
Zet er dan een bondscoach bij a la Foppe de Haan, en je hebt een team wat onverslaanbaar is voor de wereld.![]()
Tuurlijk heb ik die wedstrijd gezien.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien gisteravond?
Maar dat zou onderhand eens tijd worden. Wedstrijden lang liepen onze miljonairs er als zoutzakken bij, overtuigd van hun eigen kunnen. ("Overschatting" noemen ze dat wel eens).quote:Ik vond Seedorf en Davids allebei erg goed spelen. Stam speelde opzich ook niet slecht
Onzin natuurlijk. Die zijn er genoeg. Alleen heeft onze superieure bondscoach daar geen oog voor.quote:en bovendien heeft Nederland naast Heitinga bijna geen goede jonge verdedigers.
Zoals ik al zei: er staat voor miljoenen op het veld. Maar ze lopen er als zoutzakken rond. Mag het publiek dan mopperen op de prestaties van de oude garde? Maar nee dat mag niet want dan pleeg je heiligschennis.quote:Deze spelers worden ook nog eens vrij onterecht compleet verguisd dooir het Nederlandse publiek en niet verheerlijkt zoals jij stelt. Natuurlijk moeten spelers als Robben erin, zeker omdat hij absoluut de beste linksbuiten van Nederland is, maar om spelers als Seedorf, Davids, Stam, etc altijd maar weer af te serveren is ook niet terecht.
Talentquote:Op zondag 20 juni 2004 16:19 schreef Fence het volgende:
. Er is genoeg talent in NL aanwezig, nu nog een nieuwe bondscoach die van dat talent een team wil smeden,
Je bent een Duitser? Of was je opa gewoon fout in de oorlog?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:26 schreef supercreep het volgende:
[..]
TalentJe bent in de war met de korfballers. Op het voetbalveld kom je al snel uit bij waardeloze krukken als v. Persie, vd Vaart , Bosschaart, Heitinga. Dat zijn echt hele grote stuntelaars.
Ist geloel. Cruyff heeft juist vaak gezegd dat er genoeg kwaliteit is. Jij snapt die verkapte sneer weer eens niet. Hij zegt op het veld. De kwaliteit staat er naast zegt ie daarmee. Met felle kritiek op oa. Nistelrooy, vdVaart (en eerder voor het EK bij B&vD al op Cocu) en de niet-voetballend achterhoede, en tevens zijn lobby voor oa. Sneijder geeft ie al af en toe aan wie erin moet en wie niet volgens hem. Beter opletten.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Ik weet niet wat er in je ogen zit, beste knaap..............maar ik schrijf ook "op het veld". Ik schrijf dus wat Cruijff zegt.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Haspel33 het volgende:
Hij zegt op het veld.
Lul je er maar slap tussenuit ja, maar jij zegt in de OP dat Tsjechie betere spelers heeft en NL in het geheel geen kwaliteit heeft. Daarmee lul je uit je pruisische dikke nek.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in je ogen zit, beste knaap..............maar ik schrijf ook "op het veld". Ik schrijf dus wat Cruijff zegt.
Op dit moment is Stam niet de beste. En als er niks beter is (er valt weldegelijk een beter opstelling te maken zonder Stam) dan geeft dat de armoede nog eens extra aan!!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:01 schreef Stefan88 het volgende:
Mensen die gaan zeggen dat onze Jaap Stam vervangen moet worden, hebben niet alles op een rijtje staan. Stam is en blijft de beste verdediger die Nederland in 10 jaar heeft gehad. En dat iedereen verjonging wil slaat naar mijn mening ook nergens op, Advocaat heeft de beste spelers die er in Nederland rond lopen tegen tsjechie laten starten al kun je twijfelen over Seedorf / Sneyder. Ik ben met Linz eens, dat die spelers die hij noemt + van de Sar, de top is en de rest middelmaat. Eventueel zou je daar Sneyder ook nog bij kunnen zetten.
Bouma? HAHAHA. Oh ja, lach maar want ik noem inderdaad Heitinga. Andere verdedigers: Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Geen super verdedigers maar beter dan Stam en Bouma.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:08 schreef Stefan88 het volgende:
Op dit moment is Stam de beste verdediger van Nederland noem er maar is 1 die beter is en kom niet aanzetten met Heitinga / Bouma want dan lach ik je al meteen uit. En geef ook meteen de spelers die jij eruit zou halen en die je er in zou zetten.
HAHAHAHAHAH, idd ik lig nu echt in een deuk. Stam eruit voor Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Sorry maar jij hebt geen 1 wedstrijd gezien volgens mij. Weet je wel waarom Hofland niet speelt bij psv? omdat bouma hem uit de basis houd en jij zou hem wisselen voor Stam?? Nigel de Jong nog niks bereikt, staat niet eens in het centrum van de verdediging. Reiziger mag blij zijn dat hij geselecteerd is en hij is ook niet echt een centrum verdediger. Heitinga heeft potentie maar is er ook nog lang niet. Stam kom je gewoon niet voorbij. Seedorf achterin, staat hij nooit, is ook helemaal geen verdedigend typ, hij moet het hebben van zijn technische vaardigheden wat je niet gebruikt bij het verdedigen. Cocu speelt nooit aan de rechterkant, dus kun je niet vervangen met Sneyder. Kluivert is een aanvallende middenvelder dus dan heb je teveel aanvallende spelers in het veld waardoor je geen balans meer hebt in het veld. Van der meyde eruit, kan ik me nog bij indenken. Maar Nederland heeft niet echt spelers die daar een hele wedstrijd kunnen vol spelen. Ik zou Van Nistelrooy er altijd inlaten, als hij geen kansen krijgt werkt hij altijd hard, ik neem aan dat je Pi-Air in de spits wilt hebben en Makaay van de rechterkant wil laten komen. Makaay heeft verschilllende keren vanaf rechts gespeeld, waar hij er totaal niks van bakte. Pi-Air is een goed aanspulpunt in de LUCHT, via de grond is hij ook wat minder. Natuurlijk heeft hij zijn vrije trappen en kopkracht waar hij zijn waarde kan bewijzen, maar via de grond scoort hij alleen intikkertjes. Lopend een schot achterlaten kan hij gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Bouma? HAHAHA. Oh ja, lach maar want ik noem inderdaad Heitinga. Andere verdedigers: Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Geen super verdedigers maar beter dan Stam en Bouma.
Welke spelers eruit? Stam, Bouma en Van Bronckhorst in de verdediging. Vervangen door Seedorf, De Boer en Zenden (geen andere keuze).
Cocu op het middenveld. Vervangen door Sneijder, als rechtshalf. Op de plek van Seedorf komt Kluivert.
Van der Meyde en Van Nistelrooy eruit. Vervangen door Makaay en Pi-Air.
Gezien het feit dat jij al die kneuzen loopt te verdedigen denk ik dat jij nog minder ziet. Of er gewoon de ballen van snapt.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:31 schreef Stefan88 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH, idd ik lig nu echt in een deuk. Stam eruit voor Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Sorry maar jij hebt geen 1 wedstrijd gezien volgens mij. Weet je wel waarom Hofland niet speelt bij psv? omdat bouma hem uit de basis houd en jij zou hem wisselen voor Stam?? Nigel de Jong nog niks bereikt, staat niet eens in het centrum van de verdediging. Reiziger mag blij zijn dat hij geselecteerd is en hij is ook niet echt een centrum verdediger. Heitinga heeft potentie maar is er ook nog lang niet. Stam kom je gewoon niet voorbij. Seedorf achterin, staat hij nooit, is ook helemaal geen verdedigend typ, hij moet het hebben van zijn technische vaardigheden wat je niet gebruikt bij het verdedigen. Cocu speelt nooit aan de rechterkant, dus kun je niet vervangen met Sneyder. Kluivert is een aanvallende middenvelder dus dan heb je teveel aanvallende spelers in het veld waardoor je geen balans meer hebt in het veld. Van der meyde eruit, kan ik me nog bij indenken. Maar Nederland heeft niet echt spelers die daar een hele wedstrijd kunnen vol spelen. Ik zou Van Nistelrooy er altijd inlaten, als hij geen kansen krijgt werkt hij altijd hard, ik neem aan dat je Pi-Air in de spits wilt hebben en Makaay van de rechterkant wil laten komen. Makaay heeft verschilllende keren vanaf rechts gespeeld, waar hij er totaal niks van bakte. Pi-Air is een goed aanspulpunt in de LUCHT, via de grond is hij ook wat minder. Natuurlijk heeft hij zijn vrije trappen en kopkracht waar hij zijn waarde kan bewijzen, maar via de grond scoort hij alleen intikkertjes. Lopend een schot achterlaten kan hij gewoon niet goed genoeg.
Je wilt spelers erin zitten, wat totaal niet in hun speelstijl past. Daarom vraag ik me af, of je vaak genoeg naar het voetbal kijkt? Want daar lijkt het niet op.
Aangezien jij ze toch niet leest en al meteen voor dat ik met argumenten kom zit te zeiken zie ik niet in waarom ik met argumenten zou komen.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:38 schreef Stefan88 het volgende:
mmmm, je hebt geen argumenten meer voor je mening? Dan zou ik zo ook reageren idd.
Perfecte wedstrijd tot Robben werd gewisseld. WHOEHAHAHA. Jij hebt er dus echt geen fuck verstand van.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:40 schreef Stefan88 het volgende:
Loop ik ze te verdedigen? Volgens mij heeft het Nederlands elftal gisteren een perfecte wedstrijd gespeeld totdat de wissel van Robben kwam. Met die spelers die jij erin zou zetten, zou de Nederlandse Antillen nog een groot obstakel worden.
Volgens Cruijff was de opbouw van achteruit dramatisch. Door opportunistisch voetbal met lange halen vooruit werden er kansen gecreeerd op terugkomende ballen. Cruijff vond het spel vrij zwak verzorgd, ik denk dat hij er wat meer kijk op heeft dan wie dan ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:40 schreef Stefan88 het volgende:
Loop ik ze te verdedigen? Volgens mij heeft het Nederlands elftal gisteren een perfecte wedstrijd gespeeld totdat de wissel van Robben kwam.
Cruijff heeft gelijk maar ja, dat zal die stefan88 nooit begrijpen.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
Volgens Cruijff was de opbouw van achteruit dramatisch. Door opportunistisch voetbal met lange halen vooruit werden er kansen gecreeerd op terugkomende ballen. Cruijff vond het spel vrij zwak verzorgd, ik denk dat hij er wat meer kijk op heeft dan wie dan ook.
Belachelijk? Als er iets belachelijk is dan is dat het spel van gisteren.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:46 schreef Smeich het volgende:
Barca, jij maakt je echt ontzettend belachelijk nu!!!Hou alsjeblieft op zeg
De verdedigers speelden slecht en op wie heb ik de meeste kritiek? Juist, de verdedigers!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef Stefan88 het volgende:
dat klopt supercreep, hij vond de de opbouw slecht verzorgd, maar de middenvelders en voorwaartste goed spelen. En nadat Robben gewisseld werd verdraaide het spel idd, dus doe maar niet zo dom Barca, want je hebt er echt geen verstand van.
De verdedigers speelde helemaal niet slecht, maar de opbouw was niet goed. Maar Stam is gewoon een man die alles tegen houden (wat cruijf ook gezegd heeft), wat hij ook deze wedstrijd toch weer goed deed. Die doelpunten die Nederland tegen kreeg kwamen NIET door hem en de eerste had hij nog bijna verholpen na toch goed verdedigen.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:50 schreef Barca het volgende:
[..]
De verdedigers speelden slecht en op wie heb ik de meeste kritiek? Juist, de verdedigers!
Oh ja, als ik er geen verstand van heb dan doe ik dus niet dom maar ben ik het. Goochem!
Omdat het opbouwend en verdedigend op amateurniveau ontstonden er veel kansen. Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken, maar organisatorisch was het hopeloos slecht. Als je zo tegen bv de Italianen zou spelen, ga je met 4-0 de boot inquote:Op zondag 20 juni 2004 18:46 schreef Smeich het volgende:
Barca, jij maakt je echt ontzettend belachelijk nu!!!Hou alsjeblieft op zeg
Ja, omdat ik een balans wil van rechts- en linksbenige spelers. Seedorf leiding kan geven en rust kan brengen.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:51 schreef Stefan88 het volgende:
En het zegt ook al genoeg, dat je Stam geen goede verdediger vind. Terwijl IEDEREEN in Nederland (behalve jij dan)dat de beste verdediger van Nederland vind (inclusief cruijf). Je wilt Seedorf ook in de verdiging zeggen, kom op zeggen dat is een man achter de spitsen GEEN VERDEDIGER!.
Stam stond totaal verkeer achter Cocu bij de 2 - 1. Stam is gewoon veel te traag. Die Tsjechen liepen er als hete messen door zachte boter langs.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef Stefan88 het volgende:
[..]
De verdedigers speelde helemaal niet slecht, maar de opbouw was niet goed. Maar Stam is gewoon een man die alles tegen houden (wat cruijf ook gezegd heeft), wat hij ook deze wedstrijd toch weer goed deed. Die doelpunten die Nederland tegen kreeg kwamen NIET door hem en de eerste had hij nog bijna verholpen na toch goed verdedigen.
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef supercreep het volgende:
[..]
Omdat het opbouwend en verdedigend op amateurniveau ontstonden er veel kansen. Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken, maar organisatorisch was het hopeloos slecht. Als je zo tegen bv de Italianen zou spelen, ga je met 4-0 de boot in
Tjeez, jij maakt net als advocaat iedere keer weer een andere opstelling. En hoe wil je serieus genomen worden met Zenden in de basis.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Barca het volgende:
Zo moet de opstelling zijn:
kut-opstelling
Met de verdedigers die er nu in staan stelt het verdedigend nog minder voor. En bij een betere opbouw kun je je tegenstander veel beter onder druk zetten. Jammer dat jij dat niet snapt (of wilt begrijpen).quote:Op zondag 20 juni 2004 19:04 schreef Stefan88 het volgende:
Zijn jullie vergeten dat Tsjechie op dit moment een van de beste naties in europa is, met een paar verschikkelijk goede spelers. Je kunt niet zelf veel kansen creeeren en dan geen kansen weggeven. Er waren in de verdediging wat fouten, maar dat zouden de verdedigers die jij noemde (Hofland, reiziger, seedorf) echt niet beter doen. De boer is een bejaarde bok, die bijna niet meer kan lopen. Dat is leuk tegen landjes die verdedigend voetballen, waar hij het spel kan verdelen. Met de verdedigers die je er in zou zetten heb je wel een betere opbouw, maar verdedigend stelt het helemaal NIKS voor.
Welke counter? Dacht je nou echt dat spelers als Reiziger, Seedorf en De Boer het gevaar niet inzien?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:11 schreef Stefan88 het volgende:
haha, elke counter van welke ploeg dan ook is een goal. Frank de boer en Seedorf in het Centrum laat me niet lachen man. Je kent echt niet de kwaliteiten van Jaap Stam, kijk wat meer voetbal zou ik zeggen!
Laten we het er op houden dat jij de expert bent en ik de dombo. Zijn we allebei tevreden!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:35 schreef Stefan88 het volgende:
huh? jaap stam heeft beide partijen geen fout gemaakt. Ik heb kurani niet gezien en heb je gisteren bijna ook niet gezien. Het feit dat jij denkt dat er betere verdedigers in NL zijn dan Stam is gewoon triest.
Cocu maakt de fout. Stam corrigeert zijn fout aardig maar Cocu probeert mee te gaan in plaats van gewoon te wachten op de rebound. Stam, Cocu en v/d Sar buitenspel terwijl Cocu beter Koller in de gaten had moeten houden. Cocu is schuldig aan twee belangrijke tegendoelpunten en belabberd spel. Als Advokaat Sneijder durft in te brengen en Cocu naar de tribune verwijst dan maken we nog een kans..quote:Op zondag 20 juni 2004 18:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Stam stond totaal verkeer achter Cocu bij de 2 - 1. Stam is gewoon veel te traag. Die Tsjechen liepen er als hete messen door zachte boter langs.
Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he?quote:Op maandag 21 juni 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:
Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
Wij gaan de Letten Plettenquote:Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:
[..]
Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he?Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
Wanneer was de laatste keer dat Cruijff iets won voor Nederland?quote:Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:
[..]
Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he?Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
Wat nou standaard Hollands gewauwel?quote:Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:
[..]
Omdat in de eerste helft de 2 - 1 al viel? Omdat de eerste 20 minuten kon worden aangevallen maar daarna werden we keer op keer overrompeld door de Tsjechen.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:05 schreef Brennie het volgende:
Ik vraag me af wat de negatievelingen hadden gezegd wanneer we met 2-0 hadden gewonnen.
Wat was er in de eerste helft in godsnaam organisatorisch slecht?
Het verdedigen in de eerste helft, ik zou haast zeggen dat het nauwelijks aan de orde was.
We waren enorm aanvallend, en dat deden we goed.. en zo hoort NL ook te voetballen.
Waarom commentaar op de verdediging in de eerste helft?
Tja 2e helft.. het systeem was van slag, erg fout..
Maar de 1e helft op het verdedigen aanvallen.. doet er niet toe.
Maargoed das mijn mening.
Hij had dichter op Cocu moeten staan bij de rugdekking en hij moet Cocu beter coachen. Hij heeft van achteruit een beter overzicht. Maar ... dat kan (s)Jap(p)ie niet. Die kan alleen shirtje trekken en schoppen.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:29 schreef sampoo het volgende:
[..]
Cocu maakt de fout. Stam corrigeert zijn fout aardig maar Cocu probeert mee te gaan in plaats van gewoon te wachten op de rebound. Stam, Cocu en v/d Sar buitenspel terwijl Cocu beter Koller in de gaten had moeten houden. Cocu is schuldig aan twee belangrijke tegendoelpunten en belabberd spel. Als Advokaat Sneijder durft in te brengen en Cocu naar de tribune verwijst dan maken we nog een kans..
Toevallig is voetbal een teamsport.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:
[..]
Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
Denk dat wordt gedoeld op dat zielige gezeur dat 't alleen aan dat Lullige Lulletje ligt. Want dat is niet zo. Je kon dit zien aankomen. (En ik deed dat.)quote:Op maandag 21 juni 2004 02:40 schreef dolfg het volgende:
[..]
Wat nou standaard Hollands gewauwel?
Cruijff is ook een Nederlander of is dat nog niet tot 'Der Bratwurst' doorgedrongen?
Dus als Duitser dwepen met Cruijff en afgeven op 'De Hollanders' kan simpelweg niet....
Cruijff is Hollander... Tschüss!![]()
en daarom schrijft de hele wereld dat dit de mooiste wesdstrijd bij een EK OOIT was.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Ik begin te geloven dat jij echt GEEN verstand hebt van voetbal...quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Daar heb ik wel wat over gezegd. Koop eens een leesbril of leer denken!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef Stefan88 het volgende:
Stam corigeerde Cocu zijn fout gewoon nog hoor, alleen Cocu stond daarna niet bij Koller anders was er niks aan de hand geweest. Maar idd Stam speelde altijd bij man united, lazio roma en word nu een basisspeler van AC milan (Italie sterkst verdedigend land), dan is hij natuurlijk slechter dan een reserve speler van psv die nu naar wolfsburg (dacht ik), iig een amateur clubje) gaat. je maakt me echt aan het lachen. Stam is een superverdediger zonder opbouwende kwaliteiten. Maar ook al kan hij niet eens een bal normaal overspelen, moet hij er gewoon in. Hij laat er niemand door. Je geeft ook alleen maar antwoorden op de dingen waar je zelf een antwoord op kan geven. Vertel is iets over die cijfers...
95% ziet toch dat Jaapie Stam erin moet. Niemand klaagt ooit over hem. Daar zeg je niks over, beetje jammer.
Aanvallend was het goed, verdedigend niet. Je spreekt jezelf wel steeds tegen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:46 schreef Stefan88 het volgende:
vrij eenvoudig kunnen scoren? je praat alleen maar negatief over het Nederlands elftal, die 2de was gewoon een prachtige goal. Ik zat tegen duitsland ook te schelden en te doen, maar tegen tsjechie voetbalde ze gewoon goed. Ik heb daarna ook nog het commentaar gehoord van de Engelse presentator. Die zei in het nederlands : dit zou de finale moeten zijn, met zo'n geweldig voetbal. Deze 2 ploegen zouden zeker door moeten in de poule. Een GELIJKSPEL was verdient geweest. Met nog wat meer hemelende zinnen voor het Nederlandse elftal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |