abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20041144
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
pi_20041169
Ruud van Nistelrooij is echt geen slechte speler hoor
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20041315
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
En jij hebt geen verstand van voetbal..
"Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
"It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
  zondag 20 juni 2004 @ 15:45:12 #4
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_20041321
Jep, je kan nog zo schelden op advocaat. Maar de spelers moeten het doen.

Het is een beetje schuld van Advocaat.
Het is een beetje schuld van de scheids.
Het is een beetje schuld van de spelers.

Resultaat, een 'gewonnen' wedstrijd, uit handen gegeven.

Ik was ook helemaal niet blij, met dat doelpunt na 4 min. Ik had liever dat tie dat 4 min voor het einde deed.
Iemand Fien soms gezien?
  zondag 20 juni 2004 @ 15:46:52 #5
38549 dewd
100% pure
pi_20041354
En daarom was het de mooiste wedstrijd van het tournooi? OMdat de spelers zo slecht waren tot de wissel?
  zondag 20 juni 2004 @ 15:46:55 #6
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20041358
quote:
het stinkt hier naar Duitsers
  zondag 20 juni 2004 @ 15:48:48 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_20041400
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:46 schreef ASroma het volgende:

het stinkt hier naar Duitsers
dan moet je verhuizen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20041415
quote:
ga dood, vuile kloon
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20041432
Dicky heeft trouwens een weblog
http://dickadvocaat.web-log.nl/
pi_20041444
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:45 schreef mhr-zip het volgende:
Jep, je kan nog zo schelden op advocaat. Maar de spelers moeten het doen.
Yep...en dan staat er eindelijk een goed team, en dan rukt die plofkop die aan de kant zit ff dat goeie team uit elkaar
Wat kunnen de spelers dan nog?
Hulde aan de spelers,
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_20041451
quote:
Daarom hoop ik ook dat heel Nederland nu eens flink wakker is geworden na gisteravond, en dat ze stoppen met die glibberige verheerlijking van de meeste spelers als Kluivert, Seedorf, Stam, etc. Die hadden al langer moeten worden vervangen voor jongere spelers als Robben. Kijk eens hoe fanatiek Robben was in die wedstrijd. Dit soort gasten hebben nog prestatiedrang in hun donder.

Zet er dan een bondscoach bij a la Foppe de Haan, en je hebt een team wat onverslaanbaar is voor de wereld.
pi_20041556
scheids was echt kut, advocaat al sinds ie geboren is
pi_20041652
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:50 schreef Fence het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat heel Nederland nu eens flink wakker is geworden na gisteravond, en dat ze stoppen met die glibberige verheerlijking van de meeste spelers als Kluivert, Seedorf, Stam, etc. Die hadden al langer moeten worden vervangen voor jongere spelers als Robben. Kijk eens hoe fanatiek Robben was in die wedstrijd. Dit soort gasten hebben nog prestatiedrang in hun donder.

Zet er dan een bondscoach bij a la Foppe de Haan, en je hebt een team wat onverslaanbaar is voor de wereld.
Heb je de wedstrijd gezien gisteravond? Ik vond Seedorf en Davids allebei erg goed spelen. Stam speelde opzich ook niet slecht en bovendien heeft Nederland naast Heitinga bijna geen goede jonge verdedigers. Deze spelers worden ook nog eens vrij onterecht compleet verguisd dooir het Nederlandse publiek en niet verheerlijkt zoals jij stelt. Natuurlijk moeten spelers als Robben erin, zeker omdat hij absoluut de beste linksbuiten van Nederland is, maar om spelers als Seedorf, Davids, Stam, etc altijd maar weer af te serveren is ook niet terecht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_20041654
voor de tweede keer balverlies, cocu en bronckhorst maakten beide een fout, gevolg 2 doelpunten ondanks dat goed gespeeld, van der meyde vond ik af en toe matig, seedorf redelijk, davids beter dan de vorige keer, robben fantastisch, de rest goed tot redelijk, van nistelrooy slecht helemaal niet van nistelrooy is spits die moet ballen krijgen van de middenvelders, na de wissel van robben werd dat minder, dus.... word van nistelrooy ook geblaamd conclusie
nederland heeft gewoon pech zoals gewoonlijk
long time no see
pi_20041691
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:50 schreef Fence het volgende:

Foppe moet het doen met dezelfde matige voetballers. Haalt dus niets uit. Nederland zal moeten accepteren dat het al jaren een B-land is en dat nog wel een tijd zal blijven.
pi_20042229
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gezien gisteravond?
Tuurlijk heb ik die wedstrijd gezien.
Tsjechiė
quote:
Ik vond Seedorf en Davids allebei erg goed spelen. Stam speelde opzich ook niet slecht
Maar dat zou onderhand eens tijd worden. Wedstrijden lang liepen onze miljonairs er als zoutzakken bij, overtuigd van hun eigen kunnen. ("Overschatting" noemen ze dat wel eens).
Gevolg: Met de hakken over de sloot mocht NL naar het EK.
quote:
en bovendien heeft Nederland naast Heitinga bijna geen goede jonge verdedigers.
Onzin natuurlijk. Die zijn er genoeg. Alleen heeft onze superieure bondscoach daar geen oog voor.
quote:
Deze spelers worden ook nog eens vrij onterecht compleet verguisd dooir het Nederlandse publiek en niet verheerlijkt zoals jij stelt. Natuurlijk moeten spelers als Robben erin, zeker omdat hij absoluut de beste linksbuiten van Nederland is, maar om spelers als Seedorf, Davids, Stam, etc altijd maar weer af te serveren is ook niet terecht.
Zoals ik al zei: er staat voor miljoenen op het veld. Maar ze lopen er als zoutzakken rond. Mag het publiek dan mopperen op de prestaties van de oude garde? Maar nee dat mag niet want dan pleeg je heiligschennis.

Het publiek is zelf al tijden uitgekeken op Seedorf, Davids, Stam etc.
Vervang dus de genoemde spelers door een frisse jonge ploeg, die zich maar al te graag willen bewijzen. Er is genoeg talent in NL aanwezig, nu nog een nieuwe bondscoach die van dat talent een team wil smeden, zonder allerlei wisselingen door te voeren voor en tijdens het EK.

.
pi_20042326
Kun je misschien een paar grote jonge verdedigende talenten naast Heitinga noemen? Ik zie er namelijk geen eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_20042425
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:19 schreef Fence het volgende:
. Er is genoeg talent in NL aanwezig, nu nog een nieuwe bondscoach die van dat talent een team wil smeden,
Talent Je bent in de war met de korfballers. Op het voetbalveld kom je al snel uit bij waardeloze krukken als v. Persie, vd Vaart , Bosschaart, Heitinga. Dat zijn echt hele grote stuntelaars.
  zondag 20 juni 2004 @ 16:29:36 #19
79439 mambo
wat een feest
pi_20042511
de spelers waren toch minstens duizend keer BETER dan advocaat.
alhoewel advocaat wel een prachtige wissel wist de produceren .
hobbakee!
pi_20042564
rot eens op.
  zondag 20 juni 2004 @ 16:32:21 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20042581
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:26 schreef supercreep het volgende:

[..]

Talent Je bent in de war met de korfballers. Op het voetbalveld kom je al snel uit bij waardeloze krukken als v. Persie, vd Vaart , Bosschaart, Heitinga. Dat zijn echt hele grote stuntelaars.
Je bent een Duitser? Of was je opa gewoon fout in de oorlog?
pi_20042663
quote:
Ist geloel. Cruyff heeft juist vaak gezegd dat er genoeg kwaliteit is. Jij snapt die verkapte sneer weer eens niet. Hij zegt op het veld. De kwaliteit staat er naast zegt ie daarmee. Met felle kritiek op oa. Nistelrooy, vdVaart (en eerder voor het EK bij B&vD al op Cocu) en de niet-voetballend achterhoede, en tevens zijn lobby voor oa. Sneijder geeft ie al af en toe aan wie erin moet en wie niet volgens hem. Beter opletten.
pi_20042875
Oneens.
pi_20042896
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Haspel33 het volgende:

Hij zegt op het veld.
Ik weet niet wat er in je ogen zit, beste knaap..............maar ik schrijf ook "op het veld". Ik schrijf dus wat Cruijff zegt.
pi_20043870
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:43 schreef supercreep het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in je ogen zit, beste knaap..............maar ik schrijf ook "op het veld". Ik schrijf dus wat Cruijff zegt.
Lul je er maar slap tussenuit ja, maar jij zegt in de OP dat Tsjechie betere spelers heeft en NL in het geheel geen kwaliteit heeft. Daarmee lul je uit je pruisische dikke nek.
  zondag 20 juni 2004 @ 17:32:24 #26
46511 Linz
held der helden
pi_20044079
de kwaliteit van de spelers wordt idd wat overschat, echt toppers zijn stam, davids, seedorf, robben, nistelrooy, kluivert, makaay. De rest is middelmaat.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_20044295
De spelers kunnen er misschien wel wat aan doen, maar Dikkie Dik zet Bosvelt erin ipv Robben. Hoe dom kan ie zijn. Robben was DE man van het veld. Bosvelt werd gewoon overlopen, dus was het een stomme zet van onze mollige kat. Dus ik vind Dikkie Dik slechter
  zondag 20 juni 2004 @ 17:59:30 #28
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20044778
Stam speelde weer eens kut.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20044836
Mensen die gaan zeggen dat onze Jaap Stam vervangen moet worden, hebben niet alles op een rijtje staan. Stam is en blijft de beste verdediger die Nederland in 10 jaar heeft gehad. En dat iedereen verjonging wil slaat naar mijn mening ook nergens op, Advocaat heeft de beste spelers die er in Nederland rond lopen tegen tsjechie laten starten al kun je twijfelen over Seedorf / Sneyder. Ik ben met Linz eens, dat die spelers die hij noemt + van de Sar, de top is en de rest middelmaat. Eventueel zou je daar Sneyder ook nog bij kunnen zetten.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
  zondag 20 juni 2004 @ 18:05:14 #30
30220 Barca
pi_20044928
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:01 schreef Stefan88 het volgende:
Mensen die gaan zeggen dat onze Jaap Stam vervangen moet worden, hebben niet alles op een rijtje staan. Stam is en blijft de beste verdediger die Nederland in 10 jaar heeft gehad. En dat iedereen verjonging wil slaat naar mijn mening ook nergens op, Advocaat heeft de beste spelers die er in Nederland rond lopen tegen tsjechie laten starten al kun je twijfelen over Seedorf / Sneyder. Ik ben met Linz eens, dat die spelers die hij noemt + van de Sar, de top is en de rest middelmaat. Eventueel zou je daar Sneyder ook nog bij kunnen zetten.
Op dit moment is Stam niet de beste. En als er niks beter is (er valt weldegelijk een beter opstelling te maken zonder Stam) dan geeft dat de armoede nog eens extra aan!!
pi_20045003
Op dit moment is Stam de beste verdediger van Nederland noem er maar is 1 die beter is en kom niet aanzetten met Heitinga / Bouma want dan lach ik je al meteen uit. En geef ook meteen de spelers die jij eruit zou halen en die je er in zou zetten.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:13:54 #32
30220 Barca
pi_20045130
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:08 schreef Stefan88 het volgende:
Op dit moment is Stam de beste verdediger van Nederland noem er maar is 1 die beter is en kom niet aanzetten met Heitinga / Bouma want dan lach ik je al meteen uit. En geef ook meteen de spelers die jij eruit zou halen en die je er in zou zetten.
Bouma? HAHAHA. Oh ja, lach maar want ik noem inderdaad Heitinga. Andere verdedigers: Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Geen super verdedigers maar beter dan Stam en Bouma.

Welke spelers eruit? Stam, Bouma en Van Bronckhorst in de verdediging. Vervangen door Seedorf, De Boer en Zenden (geen andere keuze).

Cocu op het middenveld. Vervangen door Sneijder, als rechtshalf. Op de plek van Seedorf komt Kluivert.

Van der Meyde en Van Nistelrooy eruit. Vervangen door Makaay en Pi-Air.
pi_20045529
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:13 schreef Barca het volgende:

[..]

Bouma? HAHAHA. Oh ja, lach maar want ik noem inderdaad Heitinga. Andere verdedigers: Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Geen super verdedigers maar beter dan Stam en Bouma.

Welke spelers eruit? Stam, Bouma en Van Bronckhorst in de verdediging. Vervangen door Seedorf, De Boer en Zenden (geen andere keuze).

Cocu op het middenveld. Vervangen door Sneijder, als rechtshalf. Op de plek van Seedorf komt Kluivert.

Van der Meyde en Van Nistelrooy eruit. Vervangen door Makaay en Pi-Air.
HAHAHAHAHAH, idd ik lig nu echt in een deuk. Stam eruit voor Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Sorry maar jij hebt geen 1 wedstrijd gezien volgens mij. Weet je wel waarom Hofland niet speelt bij psv? omdat bouma hem uit de basis houd en jij zou hem wisselen voor Stam?? Nigel de Jong nog niks bereikt, staat niet eens in het centrum van de verdediging. Reiziger mag blij zijn dat hij geselecteerd is en hij is ook niet echt een centrum verdediger. Heitinga heeft potentie maar is er ook nog lang niet. Stam kom je gewoon niet voorbij. Seedorf achterin, staat hij nooit, is ook helemaal geen verdedigend typ, hij moet het hebben van zijn technische vaardigheden wat je niet gebruikt bij het verdedigen. Cocu speelt nooit aan de rechterkant, dus kun je niet vervangen met Sneyder. Kluivert is een aanvallende middenvelder dus dan heb je teveel aanvallende spelers in het veld waardoor je geen balans meer hebt in het veld. Van der meyde eruit, kan ik me nog bij indenken. Maar Nederland heeft niet echt spelers die daar een hele wedstrijd kunnen vol spelen. Ik zou Van Nistelrooy er altijd inlaten, als hij geen kansen krijgt werkt hij altijd hard, ik neem aan dat je Pi-Air in de spits wilt hebben en Makaay van de rechterkant wil laten komen. Makaay heeft verschilllende keren vanaf rechts gespeeld, waar hij er totaal niks van bakte. Pi-Air is een goed aanspulpunt in de LUCHT, via de grond is hij ook wat minder. Natuurlijk heeft hij zijn vrije trappen en kopkracht waar hij zijn waarde kan bewijzen, maar via de grond scoort hij alleen intikkertjes. Lopend een schot achterlaten kan hij gewoon niet goed genoeg.

Je wilt spelers erin zitten, wat totaal niet in hun speelstijl past. Daarom vraag ik me af, of je vaak genoeg naar het voetbal kijkt? Want daar lijkt het niet op.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:35:59 #34
30220 Barca
pi_20045632
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:31 schreef Stefan88 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH, idd ik lig nu echt in een deuk. Stam eruit voor Reiziger, De Boer, Nigel de Jong, Hofland. Sorry maar jij hebt geen 1 wedstrijd gezien volgens mij. Weet je wel waarom Hofland niet speelt bij psv? omdat bouma hem uit de basis houd en jij zou hem wisselen voor Stam?? Nigel de Jong nog niks bereikt, staat niet eens in het centrum van de verdediging. Reiziger mag blij zijn dat hij geselecteerd is en hij is ook niet echt een centrum verdediger. Heitinga heeft potentie maar is er ook nog lang niet. Stam kom je gewoon niet voorbij. Seedorf achterin, staat hij nooit, is ook helemaal geen verdedigend typ, hij moet het hebben van zijn technische vaardigheden wat je niet gebruikt bij het verdedigen. Cocu speelt nooit aan de rechterkant, dus kun je niet vervangen met Sneyder. Kluivert is een aanvallende middenvelder dus dan heb je teveel aanvallende spelers in het veld waardoor je geen balans meer hebt in het veld. Van der meyde eruit, kan ik me nog bij indenken. Maar Nederland heeft niet echt spelers die daar een hele wedstrijd kunnen vol spelen. Ik zou Van Nistelrooy er altijd inlaten, als hij geen kansen krijgt werkt hij altijd hard, ik neem aan dat je Pi-Air in de spits wilt hebben en Makaay van de rechterkant wil laten komen. Makaay heeft verschilllende keren vanaf rechts gespeeld, waar hij er totaal niks van bakte. Pi-Air is een goed aanspulpunt in de LUCHT, via de grond is hij ook wat minder. Natuurlijk heeft hij zijn vrije trappen en kopkracht waar hij zijn waarde kan bewijzen, maar via de grond scoort hij alleen intikkertjes. Lopend een schot achterlaten kan hij gewoon niet goed genoeg.

Je wilt spelers erin zitten, wat totaal niet in hun speelstijl past. Daarom vraag ik me af, of je vaak genoeg naar het voetbal kijkt? Want daar lijkt het niet op.
Gezien het feit dat jij al die kneuzen loopt te verdedigen denk ik dat jij nog minder ziet. Of er gewoon de ballen van snapt.
pi_20045677
mmmm, je hebt geen argumenten meer voor je mening? Dan zou ik zo ook reageren idd.
pi_20045713
Loop ik ze te verdedigen? Volgens mij heeft het Nederlands elftal gisteren een perfecte wedstrijd gespeeld totdat de wissel van Robben kwam. Met die spelers die jij erin zou zetten, zou de Nederlandse Antillen nog een groot obstakel worden.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:42:34 #37
30220 Barca
pi_20045760
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:38 schreef Stefan88 het volgende:
mmmm, je hebt geen argumenten meer voor je mening? Dan zou ik zo ook reageren idd.
Aangezien jij ze toch niet leest en al meteen voor dat ik met argumenten kom zit te zeiken zie ik niet in waarom ik met argumenten zou komen.

Je uitspraak "ik denk dat je geen voetbal ziet" zegt genoeg. Heel sterk argument.

Jij gaat er vanuit dat ik verdedigend wil spelen en je kunt in andere topics lezen dat dat dus niet zo is. Ik heb ook niet gezegd dat Sneijder op dezelfde positie moet spelen als Cocu. Dat maak jij er van. Ik zeg alleen dat Cocu moet oprotten en Sneijder moet spelen.

Makkelijk he snel conclusies trekken.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:43:27 #38
30220 Barca
pi_20045778
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:40 schreef Stefan88 het volgende:
Loop ik ze te verdedigen? Volgens mij heeft het Nederlands elftal gisteren een perfecte wedstrijd gespeeld totdat de wissel van Robben kwam. Met die spelers die jij erin zou zetten, zou de Nederlandse Antillen nog een groot obstakel worden.
Perfecte wedstrijd tot Robben werd gewisseld. WHOEHAHAHA. Jij hebt er dus echt geen fuck verstand van.
pi_20045783
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:40 schreef Stefan88 het volgende:
Loop ik ze te verdedigen? Volgens mij heeft het Nederlands elftal gisteren een perfecte wedstrijd gespeeld totdat de wissel van Robben kwam.
Volgens Cruijff was de opbouw van achteruit dramatisch. Door opportunistisch voetbal met lange halen vooruit werden er kansen gecreeerd op terugkomende ballen. Cruijff vond het spel vrij zwak verzorgd, ik denk dat hij er wat meer kijk op heeft dan wie dan ook.
pi_20045837
Barca, jij maakt je echt ontzettend belachelijk nu!!! Hou alsjeblieft op zeg
  zondag 20 juni 2004 @ 18:47:16 #41
30220 Barca
pi_20045858
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:43 schreef supercreep het volgende:

[..]

Volgens Cruijff was de opbouw van achteruit dramatisch. Door opportunistisch voetbal met lange halen vooruit werden er kansen gecreeerd op terugkomende ballen. Cruijff vond het spel vrij zwak verzorgd, ik denk dat hij er wat meer kijk op heeft dan wie dan ook.
Cruijff heeft gelijk maar ja, dat zal die stefan88 nooit begrijpen.
pi_20045892
dat klopt supercreep, hij vond de de opbouw slecht verzorgd, maar de middenvelders en voorwaartste goed spelen. En nadat Robben gewisseld werd verdraaide het spel idd, dus doe maar niet zo dom Barca, want je hebt er echt geen verstand van.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:49:03 #43
30220 Barca
pi_20045899
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:46 schreef Smeich het volgende:
Belachelijk? Als er iets belachelijk is dan is dat het spel van gisteren.

De nederlaag is niet alleen de schuld van Lullig Lulletje. Dus dat jij als een dom schaap de kudde volgt met dat domme icoontje is belachelijk.

En het feit dat iemand als stefan zegt dat het een perfecte wedstrijd was tot de wissel is ook belachelijk!
  zondag 20 juni 2004 @ 18:50:04 #44
30220 Barca
pi_20045924
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef Stefan88 het volgende:
dat klopt supercreep, hij vond de de opbouw slecht verzorgd, maar de middenvelders en voorwaartste goed spelen. En nadat Robben gewisseld werd verdraaide het spel idd, dus doe maar niet zo dom Barca, want je hebt er echt geen verstand van.
De verdedigers speelden slecht en op wie heb ik de meeste kritiek? Juist, de verdedigers!

Oh ja, als ik er geen verstand van heb dan doe ik dus niet dom maar ben ik het. Goochem!
pi_20045958
En het zegt ook al genoeg, dat je Stam geen goede verdediger vind. Terwijl IEDEREEN in Nederland (behalve jij dan)dat de beste verdediger van Nederland vind (inclusief cruijf). Je wilt Seedorf ook in de verdiging zeggen, kom op zeggen dat is een man achter de spitsen GEEN VERDEDIGER!.
pi_20046009
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:50 schreef Barca het volgende:

[..]

De verdedigers speelden slecht en op wie heb ik de meeste kritiek? Juist, de verdedigers!

Oh ja, als ik er geen verstand van heb dan doe ik dus niet dom maar ben ik het. Goochem!
De verdedigers speelde helemaal niet slecht, maar de opbouw was niet goed. Maar Stam is gewoon een man die alles tegen houden (wat cruijf ook gezegd heeft), wat hij ook deze wedstrijd toch weer goed deed. Die doelpunten die Nederland tegen kreeg kwamen NIET door hem en de eerste had hij nog bijna verholpen na toch goed verdedigen.
pi_20046014
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:46 schreef Smeich het volgende:
Omdat het opbouwend en verdedigend op amateurniveau ontstonden er veel kansen. Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken, maar organisatorisch was het hopeloos slecht. Als je zo tegen bv de Italianen zou spelen, ga je met 4-0 de boot in
  zondag 20 juni 2004 @ 18:55:59 #48
30220 Barca
pi_20046056
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:51 schreef Stefan88 het volgende:
En het zegt ook al genoeg, dat je Stam geen goede verdediger vind. Terwijl IEDEREEN in Nederland (behalve jij dan)dat de beste verdediger van Nederland vind (inclusief cruijf). Je wilt Seedorf ook in de verdiging zeggen, kom op zeggen dat is een man achter de spitsen GEEN VERDEDIGER!.
Ja, omdat ik een balans wil van rechts- en linksbenige spelers. Seedorf leiding kan geven en rust kan brengen.

Bij aanvallend spel schuift Seedorf door naar mid-mid (waar hij hoort) en speelt Kluivert dicht achter de spits. (Pi-Air). Jij wilt Van Nistelrooy maar Kluivert en Van Nistelrooy kunnen niet samen spelen. Makaay deed 't als rechtsbuiten ook diverse keren goed. Bovendien levert hij meer op dan Van der Meyde omdat hij veel doelgerichter is. Sneijder als rechtshalf achter hem kan hem bedienen met goede passes.

Zo moet de opstelling zijn:

Van der Sar,

Reiziger, Seedorf, De Boer, Zenden

Sneijder, Kluivert, Davids

Makaay, Pi-AIr, Robben
  zondag 20 juni 2004 @ 18:57:25 #49
30220 Barca
pi_20046084
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef Stefan88 het volgende:

[..]

De verdedigers speelde helemaal niet slecht, maar de opbouw was niet goed. Maar Stam is gewoon een man die alles tegen houden (wat cruijf ook gezegd heeft), wat hij ook deze wedstrijd toch weer goed deed. Die doelpunten die Nederland tegen kreeg kwamen NIET door hem en de eerste had hij nog bijna verholpen na toch goed verdedigen.
Stam stond totaal verkeer achter Cocu bij de 2 - 1. Stam is gewoon veel te traag. Die Tsjechen liepen er als hete messen door zachte boter langs.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:57:48 #50
30220 Barca
pi_20046094
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef supercreep het volgende:

[..]

Omdat het opbouwend en verdedigend op amateurniveau ontstonden er veel kansen. Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken, maar organisatorisch was het hopeloos slecht. Als je zo tegen bv de Italianen zou spelen, ga je met 4-0 de boot in
Juist!
pi_20046101
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Barca het volgende:

Zo moet de opstelling zijn:

kut-opstelling
Tjeez, jij maakt net als advocaat iedere keer weer een andere opstelling. En hoe wil je serieus genomen worden met Zenden in de basis.
  zondag 20 juni 2004 @ 19:00:21 #52
30220 Barca
pi_20046149
Omdat sommige spelers (Van Bronckhorst) het vertrouwen beschamen. Of omdat spelers als Heitinga geschorst zijn.

Zenden, ja ... ik zou ook liever een ander zien. Maar ja, er is niks beter in de huidige selectie.
pi_20046236
Zijn jullie vergeten dat Tsjechie op dit moment een van de beste voetbalnaties in europa is, met een paar verschikkelijk goede spelers. Je kunt niet zelf veel kansen creeeren en dan geen kansen weggeven. Er waren in de verdediging wat fouten, maar dat zouden de verdedigers die jij noemde (Hofland, reiziger, seedorf) echt niet beter doen. De boer is een bejaarde bok, die bijna niet meer kan lopen. Dat is leuk tegen landjes die verdedigend voetballen, waar hij het spel kan verdelen. Met de verdedigers die je er in zou zetten heb je wel een betere opbouw, maar verdedigend stelt het helemaal NIKS voor.
  zondag 20 juni 2004 @ 19:09:22 #54
30220 Barca
pi_20046342
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:04 schreef Stefan88 het volgende:
Zijn jullie vergeten dat Tsjechie op dit moment een van de beste naties in europa is, met een paar verschikkelijk goede spelers. Je kunt niet zelf veel kansen creeeren en dan geen kansen weggeven. Er waren in de verdediging wat fouten, maar dat zouden de verdedigers die jij noemde (Hofland, reiziger, seedorf) echt niet beter doen. De boer is een bejaarde bok, die bijna niet meer kan lopen. Dat is leuk tegen landjes die verdedigend voetballen, waar hij het spel kan verdelen. Met de verdedigers die je er in zou zetten heb je wel een betere opbouw, maar verdedigend stelt het helemaal NIKS voor.
Met de verdedigers die er nu in staan stelt het verdedigend nog minder voor. En bij een betere opbouw kun je je tegenstander veel beter onder druk zetten. Jammer dat jij dat niet snapt (of wilt begrijpen).
pi_20046372
haha, elke counter van welke ploeg dan ook is een goal. Frank de boer en Seedorf in het Centrum laat me niet lachen man. Je kent echt niet de kwaliteiten van Jaap Stam, kijk wat meer voetbal zou ik zeggen!
  zondag 20 juni 2004 @ 19:18:41 #56
30220 Barca
pi_20046519
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:11 schreef Stefan88 het volgende:
haha, elke counter van welke ploeg dan ook is een goal. Frank de boer en Seedorf in het Centrum laat me niet lachen man. Je kent echt niet de kwaliteiten van Jaap Stam, kijk wat meer voetbal zou ik zeggen!
Welke counter? Dacht je nou echt dat spelers als Reiziger, Seedorf en De Boer het gevaar niet inzien?

De kwaliteiten van (s)Jap(p)ie? Hij heeft tegenwoordig handen en voeten nodig en dan nog wordt 'ie geklopt. Tegen Duitsland door Kurani (of hoe die ook heet) en tegen Tsjechiė door Koller en Baros.

Je kijkt misschien wel veel maar je snapt er de kloten van!
pi_20046940
huh? jaap stam heeft beide partijen geen fout gemaakt. Ik heb kurani niet gezien en heb je gisteren bijna ook niet gezien. Het feit dat jij denkt dat er betere verdedigers in NL zijn dan Stam is gewoon triest.
  zondag 20 juni 2004 @ 20:01:20 #58
30220 Barca
pi_20047536
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:35 schreef Stefan88 het volgende:
huh? jaap stam heeft beide partijen geen fout gemaakt. Ik heb kurani niet gezien en heb je gisteren bijna ook niet gezien. Het feit dat jij denkt dat er betere verdedigers in NL zijn dan Stam is gewoon triest.
Laten we het er op houden dat jij de expert bent en ik de dombo. Zijn we allebei tevreden!
pi_20052265
ok
  zondag 20 juni 2004 @ 23:05:44 #60
19018 Brennie
CCU nurse
pi_20052582
Ik vraag me af wat de negatievelingen hadden gezegd wanneer we met 2-0 hadden gewonnen.
Wat was er in de eerste helft in godsnaam organisatorisch slecht?
Het verdedigen in de eerste helft, ik zou haast zeggen dat het nauwelijks aan de orde was.
We waren enorm aanvallend, en dat deden we goed.. en zo hoort NL ook te voetballen.
Waarom commentaar op de verdediging in de eerste helft?
Tja 2e helft.. het systeem was van slag, erg fout..
Maar de 1e helft op het verdedigen aanvallen.. doet er niet toe.
Maargoed das mijn mening.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 20 juni 2004 @ 23:11:08 #61
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20052717

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20054594
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Stam stond totaal verkeer achter Cocu bij de 2 - 1. Stam is gewoon veel te traag. Die Tsjechen liepen er als hete messen door zachte boter langs.
Cocu maakt de fout. Stam corrigeert zijn fout aardig maar Cocu probeert mee te gaan in plaats van gewoon te wachten op de rebound. Stam, Cocu en v/d Sar buitenspel terwijl Cocu beter Koller in de gaten had moeten houden. Cocu is schuldig aan twee belangrijke tegendoelpunten en belabberd spel. Als Advokaat Sneijder durft in te brengen en Cocu naar de tribune verwijst dan maken we nog een kans..
pi_20054738
quote:
Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
pi_20054952
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:

Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he? Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
pi_20055054
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:

[..]

Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he? Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
Wij gaan de Letten Pletten
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_20056322
quote:

[..]

Wanneer was de laatste keer dat Cruijff iets won voor Nederland?
In 1988 was het ook niet koek en ei en wat de resultaten betreft doet Nederland het in de kwalificatieronde en vriendschappelijke wedstrijden beter dan ten tijde van Cruijff. We waren tot voor kort naar ik meen voor 18 interlands ongeslagen.

Nederland is nog geen samengespeeld team omdat Advokaat te veel expirimenteren wi,
  maandag 21 juni 2004 @ 02:40:58 #67
10721 dolfg
RegiZeur
pi_20056650
quote:

[..]

Wat nou standaard Hollands gewauwel?
Cruijff is ook een Nederlander of is dat nog niet tot 'Der Bratwurst' doorgedrongen?
Dus als Duitser dwepen met Cruijff en afgeven op 'De Hollanders' kan simpelweg niet....
Cruijff is Hollander... Tschüss!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  maandag 21 juni 2004 @ 07:19:05 #68
30220 Barca
pi_20057353
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:05 schreef Brennie het volgende:
Ik vraag me af wat de negatievelingen hadden gezegd wanneer we met 2-0 hadden gewonnen.
Wat was er in de eerste helft in godsnaam organisatorisch slecht?
Het verdedigen in de eerste helft, ik zou haast zeggen dat het nauwelijks aan de orde was.
We waren enorm aanvallend, en dat deden we goed.. en zo hoort NL ook te voetballen.
Waarom commentaar op de verdediging in de eerste helft?
Tja 2e helft.. het systeem was van slag, erg fout..
Maar de 1e helft op het verdedigen aanvallen.. doet er niet toe.
Maargoed das mijn mening.
Omdat in de eerste helft de 2 - 1 al viel? Omdat de eerste 20 minuten kon worden aangevallen maar daarna werden we keer op keer overrompeld door de Tsjechen.
  maandag 21 juni 2004 @ 07:20:37 #69
30220 Barca
pi_20057362
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:29 schreef sampoo het volgende:

[..]

Cocu maakt de fout. Stam corrigeert zijn fout aardig maar Cocu probeert mee te gaan in plaats van gewoon te wachten op de rebound. Stam, Cocu en v/d Sar buitenspel terwijl Cocu beter Koller in de gaten had moeten houden. Cocu is schuldig aan twee belangrijke tegendoelpunten en belabberd spel. Als Advokaat Sneijder durft in te brengen en Cocu naar de tribune verwijst dan maken we nog een kans..
Hij had dichter op Cocu moeten staan bij de rugdekking en hij moet Cocu beter coachen. Hij heeft van achteruit een beter overzicht. Maar ... dat kan (s)Jap(p)ie niet. Die kan alleen shirtje trekken en schoppen.
  maandag 21 juni 2004 @ 07:21:51 #70
30220 Barca
pi_20057369
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:

[..]

Toevallig is voetbal een teamsport.
  maandag 21 juni 2004 @ 07:24:10 #71
30220 Barca
pi_20057379
quote:
Op maandag 21 juni 2004 02:40 schreef dolfg het volgende:

[..]

Wat nou standaard Hollands gewauwel?
Cruijff is ook een Nederlander of is dat nog niet tot 'Der Bratwurst' doorgedrongen?
Dus als Duitser dwepen met Cruijff en afgeven op 'De Hollanders' kan simpelweg niet....
Cruijff is Hollander... Tschüss!
Denk dat wordt gedoeld op dat zielige gezeur dat 't alleen aan dat Lullige Lulletje ligt. Want dat is niet zo. Je kon dit zien aankomen. (En ik deed dat.)
pi_20057672
Jij moet oprotten met je braadworst opmerkingen.Wil je soms mensen kwaad maken ofzo???
Je eigen team (team hahahah) is 30 keer zo slecht...en zullen alleen winnen door het slecht spelen van tsjechie.Duitsland hahahahaha met hun günther leage.
pi_20057965
quote:
en daarom schrijft de hele wereld dat dit de mooiste wesdstrijd bij een EK OOIT was.

pi_20058059
quote:
Ik begin te geloven dat jij echt GEEN verstand hebt van voetbal...
pi_20058224
same for barca, Cocu heeft zelf aangegeven dat het zijn fout is. En dan wil jij gaan zeggen dat het Stam zijn fout was? Cocu had ook maar een fractie van een seconde de bal, daar kun je dan echt niet op coachen.
pi_20058268
Trouwens de Nederlander moest zijn favoriete opstelling doorgeven, Stam was de speler die het er vaakst in voor kwam, nog meer als van de Sar. Hij kwam zo'n 95% voor in de opstellingen. En dan ga jij zeggen dat er 5 spelers beter zijn dan Stam. Ook word er alleen maar over de aanval gepraat, omdat daar meer kwaliteit spelers staan, waar je over kunt discusseren. In de verdediging spelen gewoon de beste mensen. Niemand maar dan ook niemand heeft ooit getwijfeld aan het opstellen van Stam!

Als andere mensen ook even de dingen willen lezen wat barca en ik gezegd hebben. Laat je mening dan ook horen.
  FOK!fossiel maandag 21 juni 2004 @ 09:43:21 #77
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20058418
De beste mensen in de verdediging? Dan speelden ze anders knap waardeloos.
Met een beetje extra druk in de tweede helft was het een grote gatenkaas.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_20058548
zeg dan is wie je daar wil hebben? Nederland heeft op dit moment geen goede verdediging, maar het is gewoon het beste van Nederland. Buiten Stam hebben wij geen goede verdedigers, al kan Heitinga er wel 1 worden. Maar je moet ook niet vergeten dat er gewoon weinig goede verdedigers zijn. Daaruit kun je ook stellen, dat verdedigen gewoon stukken moeilijker is dan aanvallen. Om een goede verdediger te zijn, heb je gewoon meer nodig dan om een goede aanvaller te zijn.
  FOK!fossiel maandag 21 juni 2004 @ 10:15:44 #79
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20058846
Zou niet weten wie daar zou moeten.
Maar die fouten die er werden gemaakt waren van pupillen niveau. Wat een slechte mandekking. Ze kunnen echt wel beter dan dit lijkt mij.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 21 juni 2004 @ 13:19:39 #80
30220 Barca
pi_20063318
HAHAHA ... zeg Stefan> Dat men voor Stam kiest is mogelijk (zeer waarschijnlijk) niet omdat men hem goed vindt maar omdat men te weinig alternatieven ziet. De spelers die ik noemde spelen niet op dezelfde positie. Hoeft ook niet, je moet alleen wel je speelwijze enigszins aanpassen. En daar denken velen niet aan.

Ja, de fout begon bij Cocu maar in een teamsport moet je elkaars fouten corrigeren. Dat kan Stam niet. Zijn eigen fouten kan 'ie ook niet corrigeren getuige de gele kaart tegen Duitsland. Maar ja ... dat heb je natuurlijk niet gezien.

Of ik zie het fout maar we waren het toch eens over de stelling: Stefan is een expert en Barca is een dombo?

Canaris> Ja, de buitenlandse pers is zo positief omdat ook zij vinden dat Tsjechiė heel goed speelde. Tsjechiė speelde beter maar ook niet werelds. Bedoel, we hebben toch 2x vrij eenvoudig tegen ze kunnen scoren.

Hun verdediging was ook gatenkaas maar net wat kleinere gaten (betere organisatie) dan bij ons of ... en dat zit er gezien de kritiek van Cruijff dik in: zij zijn in de aanval directer, efficiėnter en effectiever.
pi_20065459
Stam corigeerde Cocu zijn fout gewoon nog hoor, alleen Cocu stond daarna niet bij Koller anders was er niks aan de hand geweest. Maar idd Stam speelde altijd bij man united, lazio roma en word nu een basisspeler van AC milan (Italie sterkst verdedigend land), dan is hij natuurlijk slechter dan een reserve speler van psv die nu naar wolfsburg (dacht ik), iig een amateur clubje) gaat. je maakt me echt aan het lachen. Stam is een superverdediger zonder opbouwende kwaliteiten. Maar ook al kan hij niet eens een bal normaal overspelen, moet hij er gewoon in. Hij laat er niemand door. Je geeft ook alleen maar antwoorden op de dingen waar je zelf een antwoord op kan geven. Vertel is iets over die cijfers...
95% ziet toch dat Jaapie Stam erin moet. Niemand klaagt ooit over hem. Daar zeg je niks over, beetje jammer.
pi_20065587
vrij eenvoudig kunnen scoren? je praat alleen maar negatief over het Nederlands elftal, die 2de was gewoon een prachtige goal. Ik zat tegen duitsland ook te schelden en te doen, maar tegen tsjechie voetbalde ze gewoon goed. Ik heb daarna ook nog het commentaar gehoord van de Engelse presentator. Die zei in het nederlands : dit zou de finale moeten zijn, met zo'n geweldig voetbal. Deze 2 ploegen zouden zeker door moeten in de poule. Een GELIJKSPEL was verdient geweest. Met nog wat meer hemelende zinnen voor het Nederlandse elftal
  maandag 21 juni 2004 @ 14:48:59 #83
30220 Barca
pi_20065642
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef Stefan88 het volgende:
Stam corigeerde Cocu zijn fout gewoon nog hoor, alleen Cocu stond daarna niet bij Koller anders was er niks aan de hand geweest. Maar idd Stam speelde altijd bij man united, lazio roma en word nu een basisspeler van AC milan (Italie sterkst verdedigend land), dan is hij natuurlijk slechter dan een reserve speler van psv die nu naar wolfsburg (dacht ik), iig een amateur clubje) gaat. je maakt me echt aan het lachen. Stam is een superverdediger zonder opbouwende kwaliteiten. Maar ook al kan hij niet eens een bal normaal overspelen, moet hij er gewoon in. Hij laat er niemand door. Je geeft ook alleen maar antwoorden op de dingen waar je zelf een antwoord op kan geven. Vertel is iets over die cijfers...
95% ziet toch dat Jaapie Stam erin moet. Niemand klaagt ooit over hem. Daar zeg je niks over, beetje jammer.
Daar heb ik wel wat over gezegd. Koop eens een leesbril of leer denken!

Hij laat niemand door? Zelfs met handen en voeten kon hij die Kuranyi niet stoppen. Koller en Baros vormden ook grote problemen.

Maar ja, zo'n expert als jij is veel te slim voor mij.
  maandag 21 juni 2004 @ 14:49:57 #84
30220 Barca
pi_20065670
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:46 schreef Stefan88 het volgende:
vrij eenvoudig kunnen scoren? je praat alleen maar negatief over het Nederlands elftal, die 2de was gewoon een prachtige goal. Ik zat tegen duitsland ook te schelden en te doen, maar tegen tsjechie voetbalde ze gewoon goed. Ik heb daarna ook nog het commentaar gehoord van de Engelse presentator. Die zei in het nederlands : dit zou de finale moeten zijn, met zo'n geweldig voetbal. Deze 2 ploegen zouden zeker door moeten in de poule. Een GELIJKSPEL was verdient geweest. Met nog wat meer hemelende zinnen voor het Nederlandse elftal
Aanvallend was het goed, verdedigend niet. Je spreekt jezelf wel steeds tegen.
pi_20069708
nope, jij leest gewoon niet alles. Ik heb gelijk en nu zeg ik niks meer laat de rest maar iets zeggen. Heb ook een beetje rond gevraagd naar mensen. Ze lachen je allemaal uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')