Zijn ze mee bezig, maar de EUFA/FIFA wil er nog niet aan.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:22 schreef pandemon het volgende:
dingen niet herzien worden in een (oneerlijk) voetbal spel zoals gisteren ?
die scheids heeft echt een paar domme fouten gemaakt die iedereen zag behalve hijzelf.
waarom is er niemand bij die hem ff naar de kant roept en verteld hoe het echt zat met zoals bv. de 2 penalty's of de super terechte 2e gele kaartNOT !!!
er zijn genoeg beelden van waar het op staat hoe het echt is... waarom zijn daar geen regels voor ?
duurt mischien 10 seconden om een pipo met een draagbaar tv'tje langs de kant te zetten zodat als de scheids het wil het even opnieuw kan zien (is maar 1 van de waterdichte oplossingen lijkt mij)
ff serieus, ned. speelde goed in het begin, tjechie roelde ook want die speelde ook erg netjes in bijna alle opzichten. nederland werd steeds slapper.. maar met de penalty's, GEEN gele kaart en de voorzet die volgens onze fantastische KUT-scheids buitenspel was (maar in werkelijkheid niet zoals miljoenen mensen gezien hebben) waar nog een puntje uit te halen was hadden we dik gewonnen.
ik kan me zo kwaad maken hierom, er word miljoenen... miljarden betaald aan spelers, stadions en hele cups maar een beetje waterdicht systeem voor een goede scheids of hulp daarbij ho maar.
ik zit hier nu nog steeds depri te zijn
jah dat zag ik laatst een keer in een reclame..quote:Op zondag 20 juni 2004 15:22 schreef pandemon het volgende:
duurt mischien 10 seconden om een pipo met een draagbaar tv'tje langs de kant te zetten zodat als de scheids het wil het even opnieuw kan zien (is maar 1 van de waterdichte oplossingen lijkt mij)
Precies, lijkt mij ook de ideale oplossing.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:48 schreef grr het volgende:
Scheids moet zo'n "oortje" in hebben....
Gebeurt iets dergelijks niet al bij American Football? Volgens mij kan een team daar protest aantekenen tegen een beslissing van de scheidsrechter, waarop vervolgens de situatie opnieuw bekeken wordt.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:43 schreef MadMarine het volgende:
[..]
jah dat zag ik laatst een keer in een reclame..
toen floot de scheids, en er kwamen 2 mensjes met wireless flatscreens het veld op rennen, en de scheids kon zo ff kijken wat er nu echt gebeurde..
dit lijkt me dus echt dé ideale oplossing, en het li9jkt me dan handig als de coach dit 2 of 3 keer per wedstrijd aan kan vragen bij de 4e official ofzo..
op die 2 of 3 flatscreen tv's kan dan gewoon de wedstrijd worden uitgezonden, en als er dan zo'n videoherhaling aangevraagd wordt, dan hebben de cameraploegen genoeg tijd om het moment te herhalen..
tsjah.. het lijkt allemaal zo makkelijk hè...
Ja, maar dan blijf je natuurlijk aan de gang.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:06 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij kan een team daar protest aantekenen tegen een beslissing van de scheidsrechter, waarop vervolgens de situatie opnieuw bekeken wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |