abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2004 @ 15:22:01 #1
94241 pandemon
ik heb een pik for girls dirkh
pi_20040734
dingen niet herzien worden in een (oneerlijk) voetbal spel zoals gisteren ?

die scheids heeft echt een paar domme fouten gemaakt die iedereen zag behalve hijzelf.

waarom is er niemand bij die hem ff naar de kant roept en verteld hoe het echt zat met zoals bv. de 2 penalty's of de super terechte 2e gele kaart NOT !!!

er zijn genoeg beelden van waar het op staat hoe het echt is... waarom zijn daar geen regels voor ?

duurt mischien 10 seconden om een pipo met een draagbaar tv'tje langs de kant te zetten zodat als de scheids het wil het even opnieuw kan zien (is maar 1 van de waterdichte oplossingen lijkt mij)

ff serieus, ned. speelde goed in het begin, tjechie roelde ook want die speelde ook erg netjes in bijna alle opzichten. nederland werd steeds slapper.. maar met de penalty's, GEEN gele kaart en de voorzet die volgens onze fantastische KUT-scheids buitenspel was (maar in werkelijkheid niet zoals miljoenen mensen gezien hebben) waar nog een puntje uit te halen was hadden we dik gewonnen.

ik kan me zo kwaad maken hierom, er word miljoenen... miljarden betaald aan spelers, stadions en hele cups maar een beetje waterdicht systeem voor een goede scheids of hulp daarbij ho maar.

ik zit hier nu nog steeds depri te zijn
blaat
pi_20040787
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:22 schreef pandemon het volgende:
dingen niet herzien worden in een (oneerlijk) voetbal spel zoals gisteren ?

die scheids heeft echt een paar domme fouten gemaakt die iedereen zag behalve hijzelf.

waarom is er niemand bij die hem ff naar de kant roept en verteld hoe het echt zat met zoals bv. de 2 penalty's of de super terechte 2e gele kaart NOT !!!

er zijn genoeg beelden van waar het op staat hoe het echt is... waarom zijn daar geen regels voor ?

duurt mischien 10 seconden om een pipo met een draagbaar tv'tje langs de kant te zetten zodat als de scheids het wil het even opnieuw kan zien (is maar 1 van de waterdichte oplossingen lijkt mij)

ff serieus, ned. speelde goed in het begin, tjechie roelde ook want die speelde ook erg netjes in bijna alle opzichten. nederland werd steeds slapper.. maar met de penalty's, GEEN gele kaart en de voorzet die volgens onze fantastische KUT-scheids buitenspel was (maar in werkelijkheid niet zoals miljoenen mensen gezien hebben) waar nog een puntje uit te halen was hadden we dik gewonnen.

ik kan me zo kwaad maken hierom, er word miljoenen... miljarden betaald aan spelers, stadions en hele cups maar een beetje waterdicht systeem voor een goede scheids of hulp daarbij ho maar.

ik zit hier nu nog steeds depri te zijn
Zijn ze mee bezig, maar de EUFA/FIFA wil er nog niet aan.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_20040831
ach zo is het maar eenmaal, dit wetende moet je zorgen dat je daarboven staat en zo goed speelt dat je het niet van de scheids moet hebben. Alleen met dickie heb je weinig kans erboven te staan.
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_20040859
Het klinkt nooit objectief de scheids de schuld te geven als Nederland speelt en je bent een Nederlander, maar godverdomme wat floot hij slecht. Dikke vette haat, daar past hij 10x in! En Dick ook.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_20040925
Verdomme ja, die verdomde tering-scheids zeg! Had Ruud nou gewoon die f***ing penalty gegeven die hij zo hard verdient had!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 20 juni 2004 @ 15:32:48 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20041020
Ik was al depressief van die wedstrijd, en met al dit soort topics voel ik me steeds depressiever worden.
Die gore stink scheidsrechter ook!
En die achterlijke wissel kan er bij mij ook niet in
En geloof maar niet dat die Tjechen straks gaan winnen van Duitsland hoor, echt niet!
Duitsland wint van Tjechië, en Nederland verliest ook nog van Letland.
Bah! Wat vreselijk zonde van dit tournooi, we hadden zulke mooie resultaten kunnen halen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 20 juni 2004 @ 15:34:07 #7
94241 pandemon
pi_20041044
tuurlijk hangt het niet allemaal van de scheids af.. maar dit was toch wel heel erg extreem.

en ik geef zeker de scheids op de 1 plek de schuld dat we hebben verloren, en daarna dickie..

ik bedoel, zou je niet depri worden als je je best doet en je hebt zo een scheids tegen je. ik had hem allang neergeslagen op het veld om hem ff wakker te schudden maar daarom ben ik ook niet gaan voetballen

maareh, de fifa/uefa wil dat niet ?? zij hebben niets te willen hehe..

mischien moeten we maar een fokua voetbal manager gaan uithangen en onze eigen competities met een eerlijk systeempie neerzetten hehe.
blaat
pi_20041068
Idd, liet Nederland gisteren eindelijk sinds lange tijd weer eens voetbal zien word het zo hard ongedaan gemaakt door die kutscheids en door die zeer achterlijke wissel van Advocaat (wissel van Robben/Bosvelt)
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 20 juni 2004 @ 15:41:30 #9
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_20041223
Tja ik zeg het al jaren!!! Gewoon een hokkie langs het veld waar 2 scheidrechters in zitten die beelden kunnen zien zoals in de ijshockey wedstrijden. Bezwaren?..effe melden bij de scheids in het veld, die kan nara het hokkie lopen. In geval van gisteravond hadden we dan gewoon een pingel gekregen en nedved geel voor zijn Schwalbe
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 20 juni 2004 @ 15:43:59 #10
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_20041296
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:22 schreef pandemon het volgende:
jah dat zag ik laatst een keer in een reclame..
toen floot de scheids, en er kwamen 2 mensjes met wireless flatscreens het veld op rennen, en de scheids kon zo ff kijken wat er nu echt gebeurde..
dit lijkt me dus echt dé ideale oplossing, en het li9jkt me dan handig als de coach dit 2 of 3 keer per wedstrijd aan kan vragen bij de 4e official ofzo..
op die 2 of 3 flatscreen tv's kan dan gewoon de wedstrijd worden uitgezonden, en als er dan zo'n videoherhaling aangevraagd wordt, dan hebben de cameraploegen genoeg tijd om het moment te herhalen..
tsjah.. het lijkt allemaal zo makkelijk hè...
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_20041396
Scheids moet zo'n "oortje" in hebben....
  zondag 20 juni 2004 @ 16:01:32 #12
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_20041767
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:48 schreef grr het volgende:
Scheids moet zo'n "oortje" in hebben....
Precies, lijkt mij ook de ideale oplossing.

Kan iemand die ergens in een hokkie naar een tv'tje zit te kijken hem zo vertellen wat er echt aan de hand is, en het spel kan zo door.
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_20041909
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:43 schreef MadMarine het volgende:

[..]

jah dat zag ik laatst een keer in een reclame..
toen floot de scheids, en er kwamen 2 mensjes met wireless flatscreens het veld op rennen, en de scheids kon zo ff kijken wat er nu echt gebeurde..
dit lijkt me dus echt dé ideale oplossing, en het li9jkt me dan handig als de coach dit 2 of 3 keer per wedstrijd aan kan vragen bij de 4e official ofzo..
op die 2 of 3 flatscreen tv's kan dan gewoon de wedstrijd worden uitgezonden, en als er dan zo'n videoherhaling aangevraagd wordt, dan hebben de cameraploegen genoeg tijd om het moment te herhalen..
tsjah.. het lijkt allemaal zo makkelijk hè...
Gebeurt iets dergelijks niet al bij American Football? Volgens mij kan een team daar protest aantekenen tegen een beslissing van de scheidsrechter, waarop vervolgens de situatie opnieuw bekeken wordt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 20 juni 2004 @ 16:24:47 #14
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_20042379
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:06 schreef Monolith het volgende:

Volgens mij kan een team daar protest aantekenen tegen een beslissing van de scheidsrechter, waarop vervolgens de situatie opnieuw bekeken wordt.
Ja, maar dan blijf je natuurlijk aan de gang.

Waar ik het wel helemaal mee eens ben, is een mannetje of twee extra die in een hokje zitten te kijken en dan ook ECHT protesteren tegen foute beslissingen. En niet zoals bijvoorbeeld grensrechters toch niets doen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 20 juni 2004 @ 17:08:01 #15
94241 pandemon
pi_20043473
ik denk dat ik maar ff een weblog ga maken waar mensen kunnen zeiken over de fifa/uefa en onze mooie scheids. dat deze wedstrijd niet ongeldig verklaard werd zeg hehe

hopen dat F1 wat leuker word (maw.. ferarri een keer niet 1e en 2e )
blaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')