Heb jij de wedstrijd wel gezien?, Om nu het elftal de schuld te gaan geven..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef dJ-Zcore het volgende:
Goed gedaan Nederland!! Als Duitsland hierdoor wint kunnen we weer naar huis.
Stelletje kutamateurs.
You snap nie helemaal geloof ik...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef dJ-Zcore het volgende:
Goed gedaan Nederland!! Als Duitsland hierdoor wint kunnen we weer naar huis.
Stelletje kutamateurs.
Nee man, Tsjechie-B is een klasse beter dan Duitsland.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef mitt het volgende:
nouja het wordt problematisch als er 5 a 6 spelers worden gewisseld
Tsjechie zonder Galasek, Nedved en nog eentje is nog steeds erg lastig voor Duitsland
Dikkie is scheel, niet schizofreen...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef dJ-Zcore het volgende:
Stelletje kutamateurs.
Ze hadden ook al van Duitsland kunnen winnen, maar neen, toen liep men als zoutzakken over het veld.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd wel gezien?, Om nu het elftal de schuld te gaan geven..![]()
tegelijkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef Alessandro het volgende:
hoelaat spelen tjechie en duitsland dan?? voordat nedertland speelt?? Dan kan nederland mochtenb ze in de avond spelen nog weten of het zin heeft om te winnen
ow dat word spannend, maar mensen nederland gaat eruit. Helaas maar waarquote:Op zondag 20 juni 2004 14:35 schreef WaStEd het volgende:
[..]
tegelijk
RIP NLquote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat dan hoogstwaarschijnlijk de opstelling worden:
========================Blazek========================
===Jiránek====Hubschman==========Rozehnal======Marek===
===Vachousek=====Poborsky=======Tıce===========Plasil===
==============Heinz=================Lokvenc===========
Volg je het EK uberhaupt wel? Er worden geen 2 wedstrijden tegelijk gespeeld. Het is altijd 1 wedstrijd om 18.00 en eentje om 20.45 wat de groepswedstrijden betreft.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef Alessandro het volgende:
[..]
ow dat word spannend, maar mensen nederland gaat eruit. Helaas maar waar![]()
![]()
\quote:Op zondag 20 juni 2004 14:38 schreef ASroma het volgende:
man Duitsland kan niet eens tegen letland een fatsoenlijke aanval op zetten laat staan tegen tsjechie B.
En bovendien willen die spelers die normaal nooit in de basis staan zich echt wel bewijzen dat ze een basisplaats verdienen. Oftewel het wordt 1-1 en nederland wint met 2-0 van letland.
Appeltje - Eitje
Ja daag.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:37 schreef Alessandro het volgende:
[..]
RIP NL![]()
![]()
Ja behalve de laatste mongool... volg jij het wel ?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volg je het EK uberhaupt wel? Er worden geen 2 wedstrijden tegelijk gespeeld. Het is altijd 1 wedstrijd om 18.00 en eentje om 20.45 wat de groepswedstrijden betreft.
Op de laatste speelronde worden alle wedstrijden om 20:45 gespeeld,quote:Op zondag 20 juni 2004 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volg je het EK uberhaupt wel? Er worden geen 2 wedstrijden tegelijk gespeeld. Het is altijd 1 wedstrijd om 18.00 en eentje om 20.45 wat de groepswedstrijden betreft.
Wanneer speelt nederland dan??? Als het in de avond is dan weten ze meteen of het nog zin heeft om te winnenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jah, dus nogmaals dat word billen knijpenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja behalve de laatste mongool... volg jij het wel ?
Galasek staat niet op scherp!!. Gele kaarten in de poule gelden niet mee voor het vervolg van de wedstrijden.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef Chen het volgende:
Tsjechië treedt niet met het sterkste elftal aan tegen Duitsland. In ieder geval is aanvoerder Pavel Nedved er woensdag niet bij.
'Ik zal Nedved en wat andere spelers rust geven', zei bondscoach Karel Brückner na de 3-2 overwinning op Nederland, waarmee kwalificatie voor de kwartfinale werd binnengehaald.
Waarschijnlijk blijft ook Tomás Galásek aan de kant. De Ajax-middenvelder liep tegen Nederland tegen een gele kaart aan en staat zodoende op scherp. Uit voorzorg zal de Tsjechische bondscoach Galásek niet laten spelen tegen Duitsland.
Brückner ziet het buiten de ploeg laten van enkele basiskrachten niet als probleem. 'We hebben genoeg goede spelers in de selectie.' Nederland is afhankelijk van het resultaat van Tsjechië-Duitsland. In het geval dat Duitsland de laatste groepswedstrijd wint is Oranje uitgeschakeld.
Bron: www.vi.nl
20:45quote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wanneer speelt nederland dan??? Als het in de avond is dan weten ze meteen of het nog zin heeft om te winnen
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar als hij een tweede gele kaart krijgt is hij wel geschorst. Eerste gele kaarten gaan niet mee, schorsingen wel.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Galasek staat niet op scherp!!. Gele kaarten in de poule gelden niet mee voor het vervolg van de wedstrijden.
Oh je hebt gelijk, had ergens op een site gezien dat dit niet het geval is, maar op de officiële site staat inderdaad dat alle wedstrijden om 20.45 zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de laatste speelronde worden alle wedstrijden om 20:45 gespeeld,
Ik denk niet dat de 2´de keus spelers hun best gaan doen voor een basis plaats want de basis van de tjechen is goed. Ik denk meer dat die gasten nu ze eindelijk een wedstrijdje mogen spelen die dan niet willen verliezen. Laat die kutmoffen maar denken dat ze er al zijn.....De tjechies zullen aan hun plicht voldoen...Ik denk dat het een gelijkspel word....Ik maak me meer zorgen om het NL 11-talquote:Op zondag 20 juni 2004 14:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee man, Tsjechie-B is een klasse beter dan Duitsland.
Het kan best wel eens zo zijn, dat spelers geprikkeld zijn, omdat ze 2e keuze zijn van Bruckner, en dus met volle overgave aan de bak gaan. Om misschien een basisplaatsje te houden.
Ik denk het wel. Het zijn immers geen Nederlanders hè.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:59 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de 2´de keus spelers hun best gaan doen voor een basis plaats want de basis van de tjechen is goed. Ik denk meer dat die gasten nu ze eindelijk een wedstrijdje mogen spelen die dan niet willen verliezen. Laat die kutmoffen maar denken dat ze er al zijn.....De tjechies zullen aan hun plicht voldoen...Ik denk dat het een gelijkspel word....Ik maak me meer zorgen om het NL 11-tal
ik denk niet dat ie poborsky laat spelen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat dan hoogstwaarschijnlijk de opstelling worden:
========================Blazek========================
===Jiránek====Hubschman==========Rozehnal======Marek===
===Vachousek=====Poborsky=======Tıce===========Plasil===
==============Heinz=================Lokvenc===========
Okay Baros en Smicer doen waarschijnlijk wel mee, maar Poborski staat hoogst waarschijnlijk wel langs de kant.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Dus geen Galasek en Nedved? op radio 3FM hoorde ik ook dat Koller en Baros of Smicer niet mee zullen doen.
Precies.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:57 schreef Furby het volgende:
Die Tsjechen hebben groot gelijk. Zij hoeven onze problemen niet op te lossen.
Nee, maar schorsingen gelden dan wel. Dus als hij tegen Duitsland geel krijgt is hij geschorst voor de kwartfinale.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Galasek staat niet op scherp!!. Gele kaarten in de poule gelden niet mee voor het vervolg van de wedstrijden.
Tsjechie eindigt zowieso eerste in de poulequote:Op zondag 20 juni 2004 15:03 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Precies.
Als Tsjechie Duitsland laat winnen, ontlopen ze bovendien de nummer twee uit poule C (waarschijnlijk Italie)
De standen worden natuurlijk tijdens de wedstrijd doorgegeven aan de spelers, zodat Nederland wel gaat vechten. Advocaat durft deze wedstrijd Robben er niet uit te halen, dus dat is het probleem nietquote:Op zondag 20 juni 2004 14:59 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de 2´de keus spelers hun best gaan doen voor een basis plaats want de basis van de tjechen is goed. Ik denk meer dat die gasten nu ze eindelijk een wedstrijdje mogen spelen die dan niet willen verliezen. Laat die kutmoffen maar denken dat ze er al zijn.....De tjechies zullen aan hun plicht voldoen...Ik denk dat het een gelijkspel word....Ik maak me meer zorgen om het NL 11-tal
Je hebt gelijk, stom.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Tsjechie eindigt zowieso eerste in de poule
Dit kan wel van Duitsland winnenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:05 schreef WaStEd het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ja echt een topelftal dat makkelijk van Duitsland wint...
Ik heb ook de Duitsers gelijk zien spelen tegen een Nederland dat geen moment in zijn ritme kwam, en de Letten een solide partij zien spelen tegen het Tsjechie waar wij uiteindelijk ook, net zoals zij, in de laatste minuten van verloren.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze winnen gewoon van de Moffen. Heb je die Duitsers onmachtig zien zijn tegen de Letten?
mmmwwaahhh, de duitsers spelen al 2 jaar als een natte krant.....ik zeg 1-1quote:Op zondag 20 juni 2004 15:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het zijn immers geen Nederlanders hè.
Die lui grijpen elke gelegenheid aan, om voor volk en vaderland een resultaat neer te zetten.
Ik zie alleen niet in hoe dit een een kwalificatiepoul kan gebeuren.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:35 schreef grr het volgende:
De Tsjechen hebben (hopelijk) in hun achterhoofd het feit dat NL over 2 jaar met het WK in hun groep zit, mocht hetzelfde als wat er nu bij ons het geval is over 2 jaar met de Tsjechen overkomen.. Dan doen ze er goed aan donderdag in ieder geval hun best te doen.
No fucking way dat Dick dan nog " onze " bondscoach is, volgens mij staat er in zijn contract ook dat de prestaties op dit EK geëvalueerd gaan worden en dat er dan wordt bepaald of Dick mag aanblijven of niet maar zelfs wanneer Nederland verder zou komen zie ik Dick nog wel vertrekken.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef mazaru het volgende:
Blijft Advocaat ook bondscoach van Oranje tijdens de kwalificatiewedstrijden voor de WK?
Want volgens mij is de eerste kwalificatiewedstrijd voor de WK tegen Tjechië.
Pfffffff wat een opluchting, misschien dat we dan over twee jaar wat recht kunnen zetten.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
No fucking way dat Dick dan nog " onze " bondscoach is, volgens mij staat er in zijn contract ook dat de prestaties op dit EK geëvalueerd gaan worden en dat er dan wordt bepaald of Dick mag aanblijven of niet maar zelfs wanneer Nederland verder zou komen zie ik Dick nog wel vertrekken.
Nee, nog even (en dat kan al heel snel zijn) en dan is Dick Advocaat bondscoach af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |