hoeveel vroeg de nieuwsgierige?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef kree het volgende:
heeej ik heb weer invitations te vergeven
5 maar ik geef er 4 op fokquote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel vroeg de nieuwsgierige?
dat lijstje klopt idd want 1 heeft er al 1 gehad.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:58 schreef kree het volgende:
kan ik er 1 sturen naar:
Ultimora
wendigo
heyfreak
nimitz
???
k denk van wel, metalbat heeft er iig al eentjequote:Op zondag 20 juni 2004 15:58 schreef kree het volgende:
kan ik er 1 sturen naar:
Ultimora
wendigo
heyfreak
nimitz
???
wie dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lijstje klopt idd want 1 heeft er al 1 gehad.
OKE ik ga nu een invite sturen naar de bovenstaande personenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:58 schreef kree het volgende:
kan ik er 1 sturen naar:
Ultimora
wendigo
heyfreak
nimitz
???
metalBat, de 1e in de lijst had al.. je lijstje klopt dus..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
wie dan?
Toegevoegd.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:02 schreef Weppel het volgende:
Iedereen praat erover, en ik ben ook erg benieuwt wat het nu eigenlijk allemaal is. Zou iemand me op die lijst kunnen zetten? Bedankt!
usernaam moet minimaal 6 tekens zijn, en volgens mij kom je niet op de lijst met 1 post......quote:Op zondag 20 juni 2004 15:49 schreef remb0 het volgende:
remb0@gmail.com lijkt me wel gek!
mij ook op de lijst aub!
mijn email is nu nog: r_v_geel@hotmail.com
alvast bedankt..
Er staat ook geen "toegevoegd" in zn post.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef irule25 het volgende:
[..]
usernaam moet minimaal 6 tekens zijn, en volgens mij kom je niet op de lijst met 1 post......
Als ik eenmaal kan klikken dan kan ik hem uiteraard gebruiken. Dus roep maarquote:Op zondag 20 juni 2004 16:08 schreef Arinna het volgende:
Slarioux, ik forward m'n mailtje wel ff want hier wordt het niks meer geloof ik. Als het dan lukt denk ik wel na over namen enzo.
en terecht, stelletje profiteursquote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef irule25 het volgende:
en volgens mij kom je niet op de lijst met 1 post......
gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2004 16:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staat ook geen "toegevoegd" in zn post.
G-Bas, zou je even de openingspost willen lezen? Door een boel warorde hebben een paar mensen driedubbele invites gekregen, bla bla.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:10 schreef G-Bas het volgende:
Volgens het lijstje zou ik nu ook voorzien moeten zijn van gmail. Ik heb echter dus geen mailtje gehad op mijn mail joeriebas (at) hotmail punt com
Geen idee wie mij een invite heeft gestuurd......maar daar zal wel iets mis zijn gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |