nu wel!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:26 schreef erikkll het volgende:
euh. ik ga zo beginnen met mijn dagelijkse invites. klopt 't lijstje?
omdat je het topic niet leest voordat je gaat blatenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:28 schreef Wokker het volgende:
Waarom ben ik niet toegevoegd ?
whehe.. ik denk dat ik zo een account heb..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:28 schreef Mex_ het volgende:
nou ik zal er heel hard over nadenken
ik wil natuurlijk niet dat door mijn toedoen het lijstje niet meer zou kloppen
Ah geeft niet er zijn er weer 20 gelukigen bij ( hmm netto is percentueel expolosief aan het dalenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:27 schreef TC03 het volgende:
Jezus, 200 wachtenden in 1 dag tijd erbij...
DUS het ligt aan JOUW dat het lijst niet korter wordtquote:Op zondag 20 juni 2004 14:30 schreef tonks het volgende:
ik kan nog steeds niet inviten!
Gewoon op de link klikken en dan volgt de rest vanzelf...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef neffu het volgende:
Ik heb een invite gekregen maar waar moet ik ergens op gmail dat invullen en zo?
ik denk dat je op die link moet drukkenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef neffu het volgende:
Ik heb een invite gekregen maar waar moet ik ergens op gmail dat invullen en zo?
Weten wij veel, wij hebben nog geen accountquote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef neffu het volgende:
eeh.. nee, dat zal niet lukken ben ik bangquote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
eerder dan dat ik een account heb ja????????????????????????????????????????????????triljoen vraagtekens?
je hebt een voorstander hier als het mogelijk is iig..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef Alcatraz het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je invites doorsturen? Zou het dan niet handig zijn om alle users die invites hebben die te sturen naar één mailadres (bijvoorbeeld die van Slarioux of Jump) waarna diegene die dat mailadres beheert de lijst netjes afwerkt door de invites door te sturen? Zo zou je veel onduidelijkheid en gestress kunnen voorkomen en hoeven de 'beheerders' niet 24/7 online te zijn om alles goed te laten verlopen..
dan sta ik nu op 2!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef erikkll het volgende:
ik heb t/m harmvantol uitgenodigd
altijd moeilijk doen jij he!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
slarioux, maak daar ff m_wolting@wanadoo.nl van, dus met underscore ip.v een streepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |