Oeh, waar kun je dat zien?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef Nuongirl het volgende:
Woei 165 al in 1 dag
Enne Jump, Slar en Quietguy![]()
zie de op:quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oeh, waar kun je dat zien?
http://fok.internix.be/gmail_g3.phpquote:Overzicht alle wachtenden
Er staan 3 gigantisch lange lijstjes in de openingspost.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oeh, waar kun je dat zien?
Dan maar ..^O^quote:Op zondag 20 juni 2004 14:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is niet sneller. Batch processing is niet per definitie sneller. Bovendien MOET dit lijstje bij elke refresh up to date zijn om dubbele invites te voorkomen.
Kwestie van gevoel en wat Fok! tooltjes. Maar het is een tering werkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:19 schreef Psycho_Flip het volgende:
Kijk je ook nog bij iedere gebruiker die je toevoegt hoeveel posts hij/zij al heeft?? Zo ja.. Bwoah.. wat een teringwerk.. Maareh..![]()
![]()
Klopt, maar op een gegeven moment kreeg ik er echt genoeg vanquote:Op zondag 20 juni 2004 14:19 schreef MentalDerf het volgende:
hmmm, ik zie er toch mensen tussen staan die zich vandaag hebben aangemeld (geregistreerd op Fok bedoel ik)....
mja, anders wordt het nog meer werk voor jullie. goed bezig iig!
en begrijpelijkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klopt, maar op een gegeven moment kreeg ik er echt genoeg van
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Het grote bedank Slarious voor zijn Gmail inzet topic
Nu blijven het er even 10. Als Jump er weer is kunnen we dit veranderen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:21 schreef fikkie_84 het volgende:
is maar een idee van mij maar zou het niet handiger zijn om meer dan tien mensen vanboven in de lijst te zetten met hun emailadres, aangezien sommige mensen nu al zes mensen kunnen uitnodigen kunnen deze dus in theorie de helft van deze lijst inviten ...
Mag ik QG en Jump erbij zetten?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
en nog een typefout ook
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef ondeugend het volgende:
384 406 wachtenden !
Jullie verdienen een lintje !
doe maar!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mag ik QG en Jump erbij zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |