Reactie van Bouma zei ook veel.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:08 schreef Citroentje het volgende:
Het zei genoeg hoe Van Nistelrooij en Robben na de wedstrijd reageerden op de vraag wat zij van DE wissel dachten.
Valt nog mee dat dat zo lang duurt... er is precies elke wedstrijd wel iets geweest met dit elftal.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:08 schreef Murray het volgende:
Je weet niet of het klopt hé...
Maar als het wel zo is dan zijn, na de pers en heel nederland, de spelers het respect voor Advocaat nu ook wel kwijt dunkt me..
Jah die ging naar DICKIE DIK toe ..... en Seedorf zei in de kleedkamer al dat ie Robben er niet uit wilden, maarjah DIE BOLLE doet toch wat ie zelf wilquote:Op zondag 20 juni 2004 13:09 schreef SuperUli het volgende:
Seedorf liep toch naar de bank, bij die wissel? Geloof dat hij er iets van ging zeggen?
Tsja, Sneijder, Makaay en Robben waren ook al voor de wedstrijd van gisteren afgeknapt op Advocaat denk ik..quote:Op zondag 20 juni 2004 13:10 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Valt nog mee dat dat zo lang duurt... er is precies elke wedstrijd wel iets geweest met dit elftal.
Waar was onze aanvoerder toen ? Precies, die stond in z'n puntneus te peuteren op het middenveld niet in de gaten hebbende wat er aan de hand was..quote:Op zondag 20 juni 2004 13:11 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah die ging naar DICKIE DIK toe ..... en Seedorf zei in de kleedkamer al dat ie Robben er niet uit wilden, maarjah DIE BOLLE doet toch wat ie zelf wil![]()
Cocu deed volgens mij NIETS in die hele wedstrijd behalve dan Tsjechie de 2-1 laten maken.... Cocu eruit !!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Waar was onze aanvoerder toen ? Precies, die stond in z'n puntneus te peuteren op het middenveld niet in de gaten hebbende wat er aan de hand was..
Robben en Van Nistelrooij zeiden met een zeer verbeten gezicht dat ze niet in wilden gaan op die wissel.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:19 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand in het kort misschien de spelersreacties opnoemen, want ik heb ze gemist, en ben wel heel benieuwd...
Tijdens de wissel stond Davids ook druk te gebaren naar Advocaat om aan te geven dat hij het totaal niet snapte.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:09 schreef SuperUli het volgende:
Seedorf liep toch naar de bank, bij die wissel? Geloof dat hij er iets van ging zeggen?
Ja ik zag het net ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:25 schreef KolNedra het volgende:
Heeft iemand toevallig net nederland2 gekeken?
Toen al de spelers inclusief Robben (staande ovatie) op 't veld kwamen voor de training.
En Advocaat ook (onder begeleiding van een fluit concert)
Niet alleen de internationale pers?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik zag het net ook.
Terecht natuurlijk, de internationale pers spreekt er schande van de hij Robben heeft gewisseld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |