Wie ???????????????????quote:Op zondag 20 juni 2004 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
Wimpie Bosveld!!!
Ik denk de NL'ers die in de 2e helft totaal werden weggespeeld:P?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:54 schreef Grimm het volgende:
als of...dan gaat nl door en wie heb je liever in een volgende ronde...de nl-ers waar eje de eerste helft werd weggespeeld of de duitsers die makken te pakken zijn
Jmzzzz mhkay, punt was om een petitie te maken op het tsjechiesche internet en op te roepen voor een overwinning, maar die lui zetten waarschijnlijk niet de toppers in en zijn waarschijnlijk blij dat we er uit liggen.... Hopelijk willen ze recht doen aan de dubieuze overwinning en heb ik het fout...maar ik denk het nietquote:Op zondag 20 juni 2004 13:24 schreef pooier het volgende:
[..]
.cze bestaat niet wel .cz
ehrm ja vind je 't logisch als je een aanvaller d'r uit haalt en een verdedigende mid. er in zet..terwijl tjechie al aan het pressen, was dan roep je het over jezelf heen, die storm was wel weer afgelopen en de kansen waren ook wel weer gekomen, daar ben ik van overtuigd, de tjechen hebben 2e helft geen uitgespeelde kans gehad alleen afstand schoten, en daar hadden ze mazzel want de 1e helft schoot nl op de paal enzo alleen bij de tjechen vlogen ze het veld weer inquote:Op zondag 20 juni 2004 13:11 schreef Gotua het volgende:
[..]
Ik denk de NL'ers die in de 2e helft totaal werden weggespeeld:P?
Maar wie zegt dan dat de Tsjechen met een B-team gaan spelen? Alleen maar speculaties!
DIt staat er in de Tsjechische pers:
O tom, jestli bude proti Německu hráče ¨etřit, kdy¸ u¸ má čtvrtfinále v kapse, prý zatím nepřemý¨lí. "Tak pracovitý zase nejsem," odmítl úvahy na toto téma.
Milan Baro¨ řekl, ¸e je rád, ¸e v posledním utkání ve skupině u¸ o nic nepůjde. Ale vypustit Německo prý nelze. "Mohlo by nám to zase vzít sebevědomí, které jsme dnes získali," upozornil Baro¨.
Het komt er op neer dat Bruckner zegt dat hij er nog niet over heeft nagedacht. Baros zegt dat hij blij is dat de laatste wedstrijd niets uitmaakt, maar hij zegt ook dat het zelfvertrouwen dat ze hebben verkregen bij de wedstrijd NL - CZE weer kan weggaan als ze Duitsland laten gaan.
ze gaan vet bezuinigen op de opstelling, alle goeie spelers op de bank, wat denk jij dan??? winst tegen de duitsers is GEEN gegeven....quote:Op zondag 20 juni 2004 14:24 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Maakt niet uit. Tsjechie gaat gewoon winnen of gelijkspelen tegen duitsland. En Nederland kan gewoon winnen tegen letland. En de 3-2 is heel gunstig qua doelsaldo.
Neemt niet weg dat de Duitsers zullen moeten winnen en scoren is al zo'n drama bij de Duitse ploeg. De Tsjechen zullen de Duitsers lekker laten komen en dan zijn ze juist gevaarlijk.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik denk dat Lokvenc, Heinz en Smicer zullen spelen, want die beginnen normaal op de bank.
Grygera werd gewisseld dus die hoeft ook niet te rusten. Als we geluk hebben zijn er nog twee invallers die beter zijn dan de gemiddelde Duitse basisspeler.
Nedved speelt niet, ik denk ook Koller, Rosicky en Poborsky niet.
Plus alle spelers die op 'scherp' staan. 't Wordt wel een minder elftal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |