Ik ben de grootste computer leek op dit forum, en heb het met dat proggie ook weg gekregen.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Idd een goed programma maar niet echt iets voor een leek.
Screenshotje?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef Disorder het volgende:
Gedaan. Het is er nog steeds
Hier was ik niet zeker van, maar ik heb ze zelf niet erin staan, dus ik gok erop dat ze weg kunnen (en aangezien hijackthis er toch een backupje van maakt..)quote:O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{3B1D4DE5-3500-4DA0-BF1E-B923E9591958}: NameServer = 195.121.1.34 195.121.1.66
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{3B1D4DE5-3500-4DA0-BF1E-B923E9591958}: NameServer = 195.121.1.34 195.121.1.66
Zie vorige pagina, of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Screenshotje?
Nee van nu net, wat je weggehaald hebt.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zie vorige pagina, of bedoel je dat niet?
Ook niks. Het zit er nog steeds. Sterker nog, wanneer ik opnieuw scan zijn veel van die dingen gewoon weer teruggekeerd (vooral die SP files in m'n temp directory). Ik vermoed dat dat het is. Er zit dus iets op m'n HD dat die dingen gewoon opnieuw blijft installeren.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:47 schreef Psycho_Flip het volgende:
Flikker deze dan ook nog weg:
[..]
Hier was ik niet zeker van, maar ik heb ze zelf niet erin staan, dus ik gok erop dat ze weg kunnen (en aangezien hijackthis er toch een backupje van maakt..)
Denk dat ie weggehaald heeft wat ik op de vorige pagina had geplaatst.. Die halve pleurislijst dus..quote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee van nu net, wat je weggehaald hebt.
Hmz, als je nou in de FAQ gekeken had met de link die ik je gaf, Ad Aware met de nieuwste update had gedraaid dan was je er al vanaf geweest.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:50 schreef Disorder het volgende:
Ook niks. Het zit er nog steeds. Sterker nog, wanneer ik opnieuw scan zijn veel van die dingen gewoon weer teruggekeerd (vooral die SP files in m'n temp directory). Ik vermoed dat dat het is. Er zit dus iets op m'n HD dat die dingen gewoon opnieuw blijft installeren.
Dat heb ik dus ook gedaan en bij mij staat ie er nog.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hmz, als je nou in de FAQ gekeken had met de link die ik je gaf, Ad Aware met de nieuwste update had gedraaid dan was je er al vanaf geweest.
Ik had hem 10 minuten geleden ook, Ad Aware erover en na 5 minuten was ik er al vanaf.
Dit heeft geen nut meer aangezien er met HijackThis die regel compleet verwijderd wordt uit het register en dus ook niet meer zal opstarten. Enige punt is dat een aantal dingen steeds weer terugkomen bij TS.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:05 schreef Dwaashaas het volgende:
ik had laats ook zoiets
heb het volgende gedaan:
START -> UITVOEREN type msconfig <ENTER>
ga in de opstart lijst kijken en kijk of er nutteloze dingen tussen staan
bij mij was het Is.exe, deze uit gevinkt and it was gone with the wind..
Oei, nu ben ik niet erg technisch, maaaaar, Norton gaf bij mij ZOveel probs, dus ook Norton opeens verdwenen etc, die heb ik vervangen door MCafee, nooit meer probs gehad, ook geen hijjacks meer.!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef Disorder het volgende:
Bovendien kan ik Norton Antivirus niet meer gebruiken. Als ik 'm opstart laadt ie eventjes maar hij verschijnt daarna niet in beeld.
Euhm.. doe dan ook maar ff een online virusscan.. (ik zag deze post pas nadat yvonne hem gequote had..)quote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef Disorder het volgende:
Bovendien kan ik Norton Antivirus niet meer gebruiken. Als ik 'm opstart laadt ie eventjes maar hij verschijnt daarna niet in beeld.
housecall.trendmicro.comquote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef Disorder het volgende:
Dan komt ie na herstart gewoon weer terug...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:45 schreef mvt het volgende:
dan verwijder je die toch uit je register (handmatig) net als de file waar ie naar verwijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |