abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2004 @ 11:42:20 #1
20929 Reano
whisper...
pi_20035654
Ik ben van mening dat Duitsland echt nog niet zo makkelijk wint van Tsjechië. Ookal stellen ze een B-elftal op zonder de grote namen. Ik neem aan dat de spelers die normaal nooit aan de bak komen zich echt wel willen bewijzen.

Daarbij komt nog dat Duitsland heel veel moeite heeft om te presteren tegen op papier mindere teams. (IJsland, Faroer, Hongarije B, Letland). Zeker als ze niet in die underdog-positie kunnen kruipen en hun het spel moeten maken.

Ik denk dat het woensdag nog heel spannend gaat worden!!!! En voor 2006 gewoon Neeskens als bondscoach!
pi_20035740
Mooi verwoord hier ben ik het helemaal mee eens. Duitsland is gewoon ook een B land. Die Tsjechen laten zich toch niet makkelijk pakken.
That's all folks!
pi_20035750
quote:
Op zondag 20 juni 2004 11:42 schreef Reano het volgende:
Ik ben van mening dat Duitsland echt nog niet zo makkelijk wint van Tsjechië. Ookal stellen ze een B-elftal op zonder de grote namen. Ik neem aan dat de spelers die normaal nooit aan de bak komen zich echt wel willen bewijzen.

Daarbij komt nog dat Duitsland heel veel moeite heeft om te presteren tegen op papier mindere teams. (IJsland, Faroer, Hongarije B, Letland). Zeker als ze niet in die underdog-positie kunnen kruipen en hun het spel moeten maken.

Ik denk dat het woensdag nog heel spannend gaat worden!!!! En voor 2006 gewoon Neeskens als bondscoach!
That's all folks!
pi_20035780
Ik hoop het maar je vergeet dat Duitsland nu ook ernstig onder druk staat dus die zouden ook wel eens heel erg goed kunnen spelen!!
  zondag 20 juni 2004 @ 11:49:47 #5
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20035797
Maar je gaat toch weer twijfels krijgen als je de vermoedelijke opstelling van Tsjechië ziet:

========================Blazek========================

===Jiránek====Hubschman==========Rozehnal======Marek===

===Vachousek======Galásek=======Týce===========Plasil===

==============Heinz=================Lokvenc===========

Maar als je zelfs niks klaarspeelt tegen spelers als Blagonadezdins, Stepanovs, Prohorenkovs, Rubins...dan krijg je weer hoop
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 20 juni 2004 @ 11:50:49 #6
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_20035821
heinz zal ook niet op volle sterkte spelen hoor.
die spaart zich zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')