abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20035627
VS

Aftrap : 20:45
Scheidsrechter : Nielsen (Deen)
quote:
Oranje treft Nielsen in laatste groepsduel

De UEFA heeft Kim Milton Nielsen aangewezen als scheidsrechter voor het laatste groepsduel van het Nederland elftal. De Deen leidt woensdag de wedstrijd in Braga tegen Letland. De Noorse scheidsrechter Terje Hauge heeft Duitsland-Tsjechië toegewezen gekregen.
quote:
Oranje moet hopen op sportieve Tsjechen

Het Nederlands elftal moet in de laatste groepswedstrijd tegen Letland hopen dat het al geplaatste Tsjechië zich niet inhoudt tegen Duitsland. Want winnen de Duitsers, dan is Oranje sowieso uitgeschakeld.

De kans dat Oranje alsnog overleeft, is 33 procent. Boekt Nederland een zege en verliest Duitsland of speelt de ploeg van Rudi Völler gelijk, dan eindigt Oranje op de tweede plaats achter groepswinnaar Tsjechië.

In één geval wordt het echt ingewikkeld. Als Nederland gelijkspeelt tegen Letland en Duitsland verliest, eindigen Nederland, Letland en Duitsland alle op twee punten.

Het onderling resultaat tussen die drie landen is dan doorslaggevend. Alle onderlinge duels eindigden in een gelijkspel en dan gaan het aantal doelpunten voor in die duels tellen. Nederland is bij een Lets gelijkspel met doelpunten dan door.

Wordt het 0-0, dan vallen de Letten af omdat zij niet scoorden. Nederland en Duitsland maakten er beide één. Dan gaat het doelsaldo in alledrie de groepsduels tellen en wordt de uitslag van Duitsland-Tsjechië allesbepalend.
Stand Poule D
quote:
pi_20036019
We're fucked

Pavel Nedved speelt niet, Tsjechie zal dus met een B-team spelen. Ik denk dat Oranje woensdagavond al in het vliegtuig naar Nederland zit.
  zondag 20 juni 2004 @ 12:04:07 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_20036048
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
We're fucked

Pavel Nedved speelt niet, Tsjechie zal dus met een B-team spelen. Ik denk dat Oranje woensdagavond al in het vliegtuig naar Nederland zit.
Ik hoop het niet ik denk dat een deel van die selectie zich wil bewijzen en dat ze een basis plaats kunnen afdwingen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_20036886
We kunnen ons wel druk maken over Tjechie, maar eerst moet je zelfs maar eens zien te winnen van de Letten. Met onze gammele verdediging en met een snelle spits als Verpakovski zal dit nog geeneens makkelijk worden.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_20036992
Als we spelen zoals tegen Tjechië en Advocaat van te voren onder een trein gooien winnen we
pi_20037017
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:04 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet ik denk dat een deel van die selectie zich wil bewijzen en dat ze een basis plaats kunnen afdwingen
Daar hoop ik ook op.

En daarbij doet Tsjechie B niet onder voor Duitsland A. De Duitsers zullen echt uit een ander vaatje moeten tappen willen ze winnen.

Nederland zal wel winnen van Letland, al ga ik ervan uit dat het een erg slechte wedstrijd wordt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_20037059
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:50 schreef Inquistor87 het volgende:
Als we spelen zoals tegen Tjechië en Advocaat van te voren onder een trein gooien winnen we
Zeker wetne. En hopen dat Advocaat geleerd heeft van zijn fouten en dat we eindelijk een neutrale scheids hebben..

Nielsen (deen) is het overigens!
pi_20037114
Advocaat leert al maandenlang niet van zijn fouten. Die vuile zeehond moet meteen ontslagen worden anders valt er geen eer meer te behalen.

De Duitsers winnen gewoon van de Tsjechen en Advocaat kan z'n rotzooi mee naar NL nemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20037495
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Advocaat leert al maandenlang niet van zijn fouten. Die vuile zeehond moet meteen ontslagen worden anders valt er geen eer meer te behalen.

De Duitsers winnen gewoon van de Tsjechen en Advocaat kan z'n rotzooi mee naar NL nemen.
Rotzooi? Helden! Kom op!
pi_20037518
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Rotzooi? Helden! Kom op!
Excusez-moi! Helden? Het WK 2002 hebben ze gemist en nu dreigen ze er de eerste ronde uit te vliegen. Dat noem ik geen helden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20037622
De eerste training nu op NED 2
pi_20037643
Robben werd luid ontvangen

Het wachten is nu op DICK
pi_20037658
Dick wordt uitgefloten
pi_20037664
Nederland gaat gewoon met 2-0 winnen van Letland
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20037666
pi_20037884
Hup Letland.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 20 juni 2004 @ 13:46:40 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20038233
Als Nederland zo speelt als gisteren met Robben in de basis, dan winnen ze met 3-0.

Maar ja, wat doet Tsjechie tegen de Moffen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 20 juni 2004 @ 13:52:21 #18
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20038386
Dickie zal niks veranderen lijkt me..
Alles ligt in de hand van de Duitsers
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20038400
Ik denk dat Nederland met nagenoeg de zelfde opstelling speelt. Misschien Sneijder erbij in, want Letland is op het middenveld toch niet sterk
  zondag 20 juni 2004 @ 13:56:34 #20
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_20038477
Stel nou dat Nederland tegen Letland in de laatste minuut een vrije trap krijgt op de rand van de 16 met een tussenstand van 1-0 voor Letland. Duitsland-Tjechie is net afgelopen: 1-1. Als Nederland scoort wordt het 1-1 en gaat Duitsland door. Er is maar een heel klein kansje om dan nog de 2e te maken zodat Nederland zelf door gaat.

Wat zou jij doen? Die bal erin schieten of niet?
  zondag 20 juni 2004 @ 13:59:40 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20038533
Een vraagje trouwens

Nederland speelt gelijk, Duitsland verliest, wie gaat het dan door Letland?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 20 juni 2004 @ 14:05:42 #22
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_20038653
Ligt aan met hoeveel NL gelijk speelt lijkt me. Bij een 1-1 is NL door.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_20038746
Deze wedstrijd betekend misschien de terugkeer van F. de Boer. Nederland is met de huidige verdedigers achterin te zwak met de opbouw.

Reiziger wordt door de tegenpartij altijd vrijgelaten, omdat hij opbouwend het zwakst is.
Stam is opbouwend ook zwak, in het verleden gaf hij altijd de bal aan de Boer zodat die aanval kon inleiden.
Bouma deed het bij PSV redelijk, maar in Oranje heb ik hem nog weinig goede passes zien geven.

Tegen Letland zou F. de Boer in een vrije rol moeten spelen want als hij moet gaan mandekken dan zullen we zelfs tegen de Letten de boot in gaan.
pi_20038767
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:56 schreef Cruoninga het volgende:
Stel nou dat Nederland tegen Letland in de laatste minuut een vrije trap krijgt op de rand van de 16 met een tussenstand van 1-0 voor Letland. Duitsland-Tjechie is net afgelopen: 1-1. Als Nederland scoort wordt het 1-1 en gaat Duitsland door. Er is maar een heel klein kansje om dan nog de 2e te maken zodat Nederland zelf door gaat.

Wat zou jij doen? Die bal erin schieten of niet?
Aangezien je voor een gelijkspel ongeveer 10000 euro krijgt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 20 juni 2004 @ 14:43:14 #25
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20039676
Cocu exit en Sneijder erin.

Dat moet toch wel voldoen tegen de Letten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')