Precies, fantasie van de Chef, ik kan je niet vertellen wat je krijgt, want ik weet niet wat die chef daar er in doet. maar Reken ongeveer op rolletjes gevuld met rijst en vis, en blokjes rijst met stukjes vis er op. Of de vis rauw is, of gerookt, ingelegt, sja, dat ligt aan de chef,quote:Op zondag 20 juni 2004 12:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Als je sushi krijgt bij de Japaner wat kijg je dan precies?
Als ik bovenstaande post lees denk ik een mix van sashimi, sushi en maki
Zij getroost, dat snapt bijna niemand, (ook de japanners niet). Het ligt puur aan het restaurant wat je krijgt. Maki is gerolt, al dan niet in Nori, en Sushi is altijd met rijst, maar niet noodzakelijk met wat azijn, kan gerold zijn, maar hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:58 schreef ChrisJX het volgende:
Maar sushi en maki snap ik nog niet helemaal.
En hier vaak zonder dat de rijst met azijn is aangemaakt, wat eigenlijk precies dat is waar het bij Sushi om gaat.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:05 schreef Tha_Butcha het volgende:
volgens al mijn boekjes en ervaring:
botweg gezegd is sushi rijst met een vulling of topping, al dan niet met zeewier.
zijn er wel, ff beter zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:44 schreef Hare het volgende:
Oh man, het water loopt in mijn mond van deze pics en topic.
Wat mis is dit eten toch zeg. In Australie hadden ze dit echt volop, en echt![]()
![]()
![]()
Waarom hebben ze dat nu weer niet in Nederland
Tuurlijk, ze zijn er wel, alleen niet zo volop als daar. Hier heb je alleen ze in de grote steden, en bij de ah to go hebben ze dan wel van die doosjes maar ja, is het toch net niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zijn er wel, ff beter zoeken.
Of ff een goedkoop ticket met de ICE naar Düsseldorf nemen, als je van het station de immermannstrasse inloopt, (2-3 minuten lopen) dan zitten er daar een paar geweldige. Maar ook een stuk of 2, 3 japanse supermarkten, japanse boekwinkels, japanse videotheken. Ook daar vlakbij een tent waar ze geweldige Noedelsoep hebben (Ramen).
Als deze tenten zitten over het algemeen vol met japanners, en niet met touristen.
Ben toch ook wel benieuw\d. all doet volgens mij de diepvries helemaal geen goed aan de Sushiquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar nou stond ik net in de rij bij de Aldi en daar stond een vrouw voor me met 2 pakken Sushi en toen begon ik toch te twijfelen
Is de (diepvries) sushi van de Aldi nou echt zo slecht of het proberen waard, kost iets van 4,50 voor 10 sushi's...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |