quote:Op zondag 20 juni 2004 11:22 schreef Smeich het volgende:
leuk he, provoceren achter een schermpje? Had je gisteravond moeten doen vlak voor me neus..zielig ventje. Nu kan trouwens ook nog..
I totally agreequote:Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef Hiawatha het volgende:
Inderdaad. Gelukkig zijn we weer van die ellende af. Kunnen al die domme oranje kut slingertjes weer de kast in. EN DUS OOK KAPPE MET AL DIE DOMME VOETBAL RECLAME'S! VOETBAL IS KUT!!
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Want met dat spel dat we gister vertoonde in de eerste helft zijn we verdomme beter dan bijna elk elftal.
Precies wat mijn man òòk zei gisterenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Superslecht voetbal en gebrek aan kwaliteit? En dat zegt de Duitser die vast en zeker zijn team tegen Letland heeft moeten zien voetballen. Het was gewoon de mooiste wedstrijd van het toernooi(Nl - Tsj dan) met goed voetbal van beide elftallen en dat is ook de eerste keer dat 2 teams goed spelen in een wedstrijd dit toernooi. Volgens een paar Engelse verslaggevers zelfs één van de mooiste wedstrijden ooit. Is het ookw el uit neutrale standpunt maar toch geeft deze uitslag mij een kutgevoel.
Ik ga ervan uit dat Tsjechie - Duitsland 1-1 wordt en dat wij gewoon winnen van de Letten. We hadden tegen Duitsland gewoon moeten winnen. Want met dat spel dat we gister vertoonde in de eerste helft zijn we verdomme beter dan bijna elk elftal.
beste man, cruijff heeft hartproblemen..quote:Op zondag 20 juni 2004 11:20 schreef piere het volgende:
het enige wat cruijff kan is dom lullen en afzeiken.
hij zou zelf maar eens bondscoach moeten worden
Ik ben gewoon realistisch, want die Moffen gaan gewoon winnen.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:57 schreef pascalheister het volgende:
Rot op loser
Van het nederlandse gevoetbal zou je 't sowieso aan je hart krijgenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:58 schreef kaat17 het volgende:
[..]
beste man, cruijff heeft hartproblemen..
daarom is hij niet meer geschikt..
erg jammer![]()
ik heb het tegen TSquote:Op zondag 20 juni 2004 11:59 schreef more het volgende:
[..]
Ik ben gewoon realistisch, want die Moffen gaan gewoon winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |