wahah eerst waren die prijzen 100 keer zo hoog! LOL!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:49 schreef Biancavia het volgende:
ebay linkjedie net was weg gehaalt... zucht
Misschien in je Ongewenste Postquote:Op zondag 20 juni 2004 12:54 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb me invite niet gekregen (jump)
de lijst komt pas terug als ie geupdate is, anders heeft schwa78 straks 10 invitesquote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
En als de lijst terug is gooi ik er ook nog eens aan de eerste 6.
Bij Yahoo komt ie automatisch daarin, en bij Hotmail soms ook. Zorg ook dat je geen typfout maakte, en dat je mailbox niet vol was..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien in je Ongewenste Post
Heb tot nu toe alleen maar 2 kansloze mannetjes gehad die me toe hebben gevoegd op msnquote:Op zondag 20 juni 2004 12:28 schreef TC03 het volgende:
Tip voor Gmail Swap: neem als nick een meisjesnaam. Werkt veel beter.
Jep, ik weet het. Maar ik wil er nu een paar kwijt, daarom dat voorstel. Ik heb er al veel gegeven, nu wil ik es iets krijgen, als het niet erg is.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:58 schreef brainster het volgende:
[..]
de lijst komt pas terug als ie geupdate is, anders heeft schwa78 straks 10 invites
oh ben jij datquote:Op zondag 20 juni 2004 12:59 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen maar 2 kansloze mannetjes gehad die me toe hebben gevoegd op msn![]()
![]()
O was jij dat waarvan ik alleen een invite kreeg als ik jonger was dan 16quote:Op zondag 20 juni 2004 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
oh ben jij dat![]()
waar staat die in outlook?....quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien in je Ongewenste Post
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:07 schreef Waf het volgende:
Mischien is dit een idee om dubbele invites te voorkomen, begin gewoon onderaan de lijst want daar staan gegarandeerd mensen die nog geen Gmail account hebben![]()
Yeah.. why don't you go take a long walk on a short clif.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:07 schreef Waf het volgende:
Mischien is dit een idee om dubbele invites te voorkomen, begin gewoon onderaan de lijst want daar staan gegarandeerd mensen die nog geen Gmail account hebben![]()
Staat nog steeds, mensen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
Ik ga eens lekker vreemd doen, aangezien de lijst weg is: ik geef straks gewoon 5 account weg, maar nu even zo:
Bied mij een IGN Insider of Typepad account, of een echte (dus niet iemand die niet meer reageert) persoon (bijv. via Gmailswap) aan dit kan helpen. Dan krijg jij 2 invites. En als de lijst terug is gooi ik er ook nog eens aan de eerste 6.
Als ik er een had gehad had je hem gekregenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Staat nog steeds, mensen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |