jah maar dat vind ik zonde van de opslagruimtequote:Op zondag 20 juni 2004 11:43 schreef drelletje het volgende:
[..]
mailtjes wissen is zooooooooo hotmail achtig
Man archive de hele zooi gewoon![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:46 schreef Thomper het volgende:
Ik gooi nooit iets weg. Ben je gek..
Dat vind ik zooooo leuk, lekker alles bewaren..
ach die komen al zo lang niet meerquote:Op zondag 20 juni 2004 11:51 schreef funmaster het volgende:
Hopen dat er vandaag weer een invite-golf komt.....
nee, ik ben altijd vroeg wakker en hou niet van uitslapen.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En dan zelf de hele tijd als je invites hebt zeker in je bed liggen stinken
Het zal wel gewoon een mailforwarder zijn (of zelfs dat niet eens; gewoon een catch-all).quote:Op zondag 20 juni 2004 11:58 schreef Thomper het volgende:
Meneer opent een speciaal gmail adres..
Shit, helemaal vergeten.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef Droopie het volgende:
Het is vaderdag
Dusss... vroeg uit de veren om een ontbijtje te maken en terwijl het eitje kookt de lijst updatenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef Droopie het volgende:
Het is vaderdag,
down zelfs. (hier iig)quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef Droopie het volgende:
Het is vaderdag, ik heb er een via www.emailadresses.com. Maar het is Amerika
dus nu een beetje rustig.
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit, helemaal vergeten.![]()
jups...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Fok! wachtlijst voor Gmail updaten Naar buiten gaan Bosje bloemen plukken Laat ontbijt, dan wel brunch dan wel lunch in elkaar flansen Bloemetjes op dienblad zetten Aan papa geven en een versje opzeggen
De CIA heeft ze gevorderdquote:Op zondag 20 juni 2004 12:05 schreef Maffioso het volgende:
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat er soms zomaar mailtjes verdwijnen?
dat begint goed danquote:Op zondag 20 juni 2004 12:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De CIA heeft ze gevorderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |