Hoe lang heb jij al Gmail dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
jah ik heb hier nu ook 6 invites, maar als die lijst niet meer klopt..
ja je heb gelijk, wacht maar even tot jump, sla, qg er zijn ....quote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
een weekje, het begon met 3 invites, toen 4, en nu heb ik er 6 gekregenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al Gmail dan?
volgens mij had ik hem een dag na jou of zelfs de zelfde dag... Kijk eens wanneer je dat google mailtje kreeg.. (dat eerste mailtje) ik kreeg hem de 14equote:Op zondag 20 juni 2004 11:35 schreef Sappa het volgende:
[..]
een weekje, het begon met 3 invites, toen 4, en nu heb ik er 6 gekregen![]()
ja! laatste update 19 juni 20.45 ofzoquote:Op zondag 20 juni 2004 11:35 schreef dop het volgende:
wacht gewoon even op inviten tot de mods aanwezig zijn
tip voor de mods zet als laatste recor de datum en tijd van updaten
weet iedereen hoe het er voor staat
gewoon ffies vasthouden tot die luie donders van modjes alles opgeruimd hebben.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
ik geloof dat de conclusie al was getrokken dat dat niet het geval wasquote:Op zondag 20 juni 2004 11:38 schreef drelletje het volgende:
Misschien ligt het er ook aan hoeveel ja naar mensen mailt die geen gmail hebben
Denk je dat dat echt van invloed is?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:38 schreef drelletje het volgende:
Misschien ligt het er ook aan hoeveel ja naar mensen mailt die geen gmail hebben
Okee, dat dacht ik ook al.. maar ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:40 schreef devzero het volgende:
[..]
ik geloof dat de conclusie al was getrokken dat dat niet het geval was
hehe dat mailtje heb ik gewistquote:Op zondag 20 juni 2004 11:36 schreef drelletje het volgende:
[..]
volgens mij had ik hem een dag na jou of zelfs de zelfde dag... Kijk eens wanneer je dat google mailtje kreeg.. (dat eerste mailtje) ik kreeg hem de 14e
volgens mij jij ook zo iets.
Jep, dat zou een idee kunnen zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
@Jump: geef een paar andere mensen toegang tot die admin-pagina van jou. Dit gaat namelijk *ff* niet goed.
mailtjes wissen is zooooooooo hotmail achtigquote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef Sappa het volgende:
[..]
hehe dat mailtje heb ik gewist
anders invite ik wel de laatste 6
hij is kapot geslagen door jump die nu weer mooi verder slaaptquote:Op zondag 20 juni 2004 11:42 schreef BladLuis het volgende:
[..]
misvormde wekker?![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:43 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
hij is kapot geslagen door jump die nu weer mooi verder slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |