Interessant dat je dat zegt!quote:Op zondag 20 juni 2004 10:38 schreef MarSuperstar het volgende:
Liefde op het eerste gezicht is denk ik een beetje overrated. Ik heb wel eens gedacht van wow wat een spetter wat een kanjer etc, maar dat is toch wel wat anders dan verliefd zijn...
quote:Op zondag 20 juni 2004 09:36 schreef zevani het volgende:
Hoe lang duurde het voor je (echt) verliefd werd op iemand? Of hoe lang duurde het voor jouw vriend(in) verliefd werd op jou?
Wat ging daar aan vooraf? Hoeveel uren, dagen, weken, maanden? Hoe ging het ongeveer in zijn werk?
Moet je als man nu juist gevoelig zijn of niet al te veel? Toch maar een beetje stoer of "gevaarlijk" (als dat bij je past, tenminste)? Is het negatief om als (te) "aardig" te worden bestempeld?
Dat soort vragen allemaal....
Veel plezier met dit topic!
Om met de laatste alinea te beginnen.. als je al wat "moet" is het vooral jezelf blijven. Je een imago aanmeten is lastig hoor, je moet je kontinu anders voordoen dan je bent en op een gegeven moment val je toch door de mand.
En wat het eerste betreft... je weet nooit wanneer het gebeurt, je weet het alleen als het zover is.. en hoeveel tijd daaraan vooraf ging.. soms is 1 seconde genoeg en soms kom je er na jaren pas achter.
in het laatste geval mist toch vaak de passie en dat zou mij opbreken op den duur.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:41 schreef zevani het volgende:
Wie is het nog meer wel eens overkomen dat je van iemand die je voor het eerst zag na die eerste ontmoeting dacht van "hier wordt ik nooit verliefd op", en dat je dan vele weken of maanden later toch wél iets voor die persoon begon te voelen?
En wie is het wel eens overkomen dat je eerst een goede vriendschap had met iemand, en dat dat dan later groeide in een relatie?
Velen denken dat het niet schijnt te kunnen, maar ik ken nu een aantal mensen bij wie dat met hun huidige vriendin het geval is.
Ik ben 2 keer echt verliefd geweest, beide keren was het verliefdheid op het eerste gezicht. Daarbij ging het niet direct om uiterlijk, maar wel om het moment dat je elkaars blik kruist. Bij deze twee heren was dat alsof ik door de bliksem getroffen werd. Gelukkig was Met meneer 1 duurde dat 3 weken en een jaar liefdesverdriet, omdat hij in sydney woonde. En met meneer 2 ben ik 4 jaar samen geweest en is de verliefdheid eigenlijk al die tijd gebleven.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:36 schreef zevani het volgende:
Hoe lang duurde het voor je (echt) verliefd werd op iemand? Of hoe lang duurde het voor jouw vriend(in) verliefd werd op jou?
Moet je als man nu juist gevoelig zijn of niet al te veel? Toch maar een beetje stoer of "gevaarlijk" (als dat bij je past, tenminste)? Is het negatief om als (te) "aardig" te worden bestempeld?
Dat soort vragen allemaal....
Kende mijn huidige vriend eerst jaren van gezicht, hij zat een klas hoger dan ik, en fietste me altijd heel hard voorbij toen ik in de eerste zat. Viel me verder niet op, was niet verliefd op hem ofzo. Toen ik in de derde zat per toeval een relatie met een vriend van hem gekregen, heeft een jaar geduurd, en in dat jaar ook bevriend geraakt met mijn huidige vriend. Daarna nog bijna twee jaar gewoon vrienden geweest, in de tussentijd beiden andere relaties gehad. Ik moet toegeven dat ik in die twee jaar wel eens gedacht heb hoe het zou zijn om wat met hem te hebben, maar nooit iets gebeurd.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:41 schreef zevani het volgende:
En wie is het wel eens overkomen dat je eerst een goede vriendschap had met iemand, en dat dat dan later groeide in een relatie?
Velen denken dat het niet schijnt te kunnen, maar ik ken nu een aantal mensen bij wie dat met hun huidige vriendin het geval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |