Ik als Seedorf-negatieveling vond hem vandaag vrij sterk spelen idd. VdMeyde wil ik huldigen om zijn inzet en zijn enorme progressie sinds het trainingskamp en na zo'n slecht seizoen.quote:Op zondag 20 juni 2004 05:27 schreef HAL9000S het volgende:
Als enige toevoeging voor de gehuldigden draag ik van mijn kant toch wel Seeedorf voor, voor de rest ben ik het redelijk met je eens op VdMeyde na.
4 dagen eerder was het een poedel. We hebben het gewoon tegen de Duitsers laten liggen. Iedereen in Ned weet wel dat de Tsjechen verschrikkelijk goed zijn, de Duitsers zjin op het moment gewoon zwak in het algemeen, daar hadden we overheen moeten walsen.quote:Op zondag 20 juni 2004 05:37 schreef HAL9000S het volgende:
Davids speelde ook echt verschrikkelijk sterkHij was weer de oude pitbull
Dat we niet van de Duitsers wonnen ligt niet aan Edje maar aan Stam, Bouma, Cocu, Van Bronckhorst en Van der Vaart.quote:Op zondag 20 juni 2004 09:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
4 dagen eerder was het een poedel. We hebben het gewoon tegen de Duitsers laten liggen. Iedereen in Ned weet wel dat de Tsjechen verschrikkelijk goed zijn, de Duitsers zjin op het moment gewoon zwak in het algemeen, daar hadden we overheen moeten walsen.
Waarom denk je dat Davids gewisseld werd, omdat ie verschrikkelijk slecht speelde. Verder verlies je met een heel team, niet met 4 of 5 spelers.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat we niet van de Duitsers wonnen ligt niet aan Edje maar aan Stam, Bouma, Cocu, Van Bronckhorst en Van der Vaart.
Hij moest steeds de fouten van Cocu, Bouma, Stam, Van Bronckhorst en Van der Vaart corrigeren. Hij bracht op een belangrijk moment wel rust in de ploeg.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Davids gewisseld werd, omdat ie verschrikkelijk slecht speelde. Verder verlies je met een heel team, niet met 4 of 5 spelers.
Stam en Bouma huldigen? Rot op zeg!quote:Op zondag 20 juni 2004 10:12 schreef more het volgende:
Iedereen huldigen, behalve Advocaat, Cocu en Van Bronckhorst, vooral dat gepingel van de laatste waardoor het 2-3 werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |