Uiteraard. Dit was echter een aanval op de altijd pessimsitische supporters van het Nederlands elftal, dat vanavond echt relatief geweldig speelde. Ik vermoed echter weer de nodige pessimsistische geluiden richting de spelers ondanks dat het grotendeels aan Advocaat en Gonzales te danken was dat de wedstrijd alsnog verloren is.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:54 schreef StrayDog het volgende:
Jij hebt gezopen he?
anders lees je even de andere topics doorquote:Op zondag 20 juni 2004 02:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard. Dit was echter een aanval op de altijd pessimsitische supporters van het Nederlands elftal, dat vanavond echt relatief geweldig speelde. Ik vermoed echter weer de nodige pessimsistische geluiden richting de spelers ondanks dat het grotendeels aan Advocaat en Gonzales te danken was dat de wedstrijd alsnog verloren is.
Dus als ik het begrijp miste je dequote:Op zondag 20 juni 2004 02:52 schreef Monolith het volgende:
Ik miste deze behoorlijk vandaag.
behoorlijk vandaag.quote:De lamlendigheid van de Nedelrlandse spelers
Valt niet mee vanaf de bank als je gewisseld wordt voor fucking Bosvelt.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:59 schreef Kindred_Spirits het volgende:
we moeten er gewoon eens grondig iets aan doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |