Omdat ik voor Engeland ben als Brit zijndequote:Op zondag 20 juni 2004 02:37 schreef Loedertje het volgende:
Waarom gebruiken jullie geen Oranje smileys?
[afbeelding]
Wat doe je dan met onze taal?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik voor Engeland ben als Brit zijnde![]()
(ik volg het niet zo, voetballen de Britten beter ? )quote:Op zondag 20 juni 2004 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik voor Engeland ben als Brit zijnde![]()
Jaquote:Op zondag 20 juni 2004 02:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(ik volg het niet zo, voetballen de Britten beter ? )
Me moeder is Nederlandse en ik ben 2-talig opgevoedquote:Op zondag 20 juni 2004 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat doe je dan met onze taal?
Wat een gezeik, schouders eronder. Onze jongen moeten gesteund worden, liever strijdend ten onder dan dit soort wattengedrag.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:31 schreef Loedertje het volgende:
zo tegen het einde
Je kan natuurlijk ook meejuichen voor Engelandquote:Op zondag 20 juni 2004 02:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een gezeik, schouders eronder. Onze jongen moeten gesteund worden, liever strijdend ten onder dan dit soort wattengedrag.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:39 schreef Sport_Life het volgende:
*Meldt. (niet zelf gemaakt, maar wel supercool!!!
)
Okee, zal ik doen.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:40 schreef Stuart het volgende:
Je kan natuurlijk ook meejuichen voor Engeland![]()
![]()
Vergeef mij, ik dacht serieus dat het hele feest ten einde liep gezien de stemming hier.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een gezeik, schouders eronder. Onze jongen moeten gesteund worden, liever strijdend ten onder dan dit soort wattengedrag.
Die van speknek is pas goed.quote:
Omg, volgens mij ben jij me tweeling, same herequote:Op zondag 20 juni 2004 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Me moeder is Nederlandse en ik ben 2-talig opgevoed![]()
Dat is Depp!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wie die piraat is?.
Hij heeft er iig aandacht aan geschonken én oog voor detail!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die van speknek is pas goed.
[afbeelding]
Volgens mij zit daar heel wat werk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |