Assistent-coach op de falkland eilanden?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:39 schreef PJORourke het volgende:
...vind ie vast wel goed. Mijn aanbod:
Bondscoach op de Falkland Eilanden.
Heeft er hier iemand een betere functie op het niveau van Dick (niet te veel lef en inzicht geeist)?
Na de voeller pis-vlieg zal de advocaat pis-vlieg ook wel komenquote:Op zondag 20 juni 2004 01:40 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Pispaal. Oh nee, dat issie al...
Wordt een grote pot dan!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Na de voeller pis-vlieg zal de advocaat pis-vlieg ook wel komen![]()
vakkenvuller bij de spar?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:39 schreef PJORourke het volgende:
Heeft er hier iemand een betere functie op het niveau van Dick (niet te veel lef en inzicht geeist)?
Te moeilijk vrees ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:03 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
vakkenvuller bij de spar?
Nee, hij kan niet beslissen waar hij iets moet neer zettenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:03 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
vakkenvuller bij de spar?
dan lijkt het mij een perfecte baan voor hem aangezien ze in de reclame de slasaus bij het wcpapier wegahalenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet beslissen waar hij iets moet neer zetten
ik ben het niet vaak met jou eensch maar voor deze keer krijg je van mij eenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:10 schreef gelly het volgende:
IK BEDOEL ROBBEN ERUIT WAT BEN JE DAN VOOR MEGOOL !
jezus gast zet je caps eens uit manquote:Op zondag 20 juni 2004 02:23 schreef gelly het volgende:
Laten we de wedstrijd een analyseren. Binnen 20 minuten staat het 2-0. En na 93 minuten is het 2-3. We missen wat gegevens uit de tussentijd. Nou, ik zal een wedstrijd verslag geven : ADVOCAAT WISSELT ROBBEN WIJGERT SEEDORF ERUIT TE FLIKKEREN EN TOT OVERMAAT VAN RAMP ZET IE DIE ZOVEELSTE BANKZITTER IN IN DE BELANGRIJKSTE WEDSTRIJD DIE ORANJE MOET SPELEN OM DIE KUTMOFFEN UIT DE KWARTFINALES TE HOUDEN.
Nou, dat klinkt allemaal heel erg, maar dat is niet zo. WAT WEL ERG IS IS DAT DIE MEGOOL VAN EEN ADVOCAAT MET Z'N UITGEZAKTE HAAGSE KOP DENKT TE WINNEN DAN DE TSJECHEN DIE WEL VOOR EEN HABBEKRATS SPELEN EN ENKEL EEN 2E LADA KUNNEN VEROOLOVEN DOOR TE WINNEN OP DIT EK.
Sorry voor mijn geschreeuw, MAAR DEZE SEMI-POLEN HEBBEN GEWONNEN VAN ORANJE ENKEL DOOR EEN BLINDE SCHEIDS EN EEN ACHTERLIJKE BONDSCOACH. Niks dan lof voor de spelers BEHALVE VOOR SEEDORF DIE BETER BOLLETJES KAN SLIKKEN IPV ZICH VOOR TE DOEN ALS PROFVOETBALLER. Godsamme, de eerste de beste sterspits van FC schubbekutteveen 3e klasse raakt een bal beter.
Afgezien van je verschrikkelijke grammatica dan wel spelling: Het was echt een geweldige wedstrijd van de spelers van het NL elftal en met name Seedorf speelde erg goed.Dus hou je achterlijke standaard retoriek voor je en leer het spelletje kennen. Voor de rest ben ik net als de 16 miljoen andere coahces enorm pissig op de compleet belachelijke wissel van Advocaat en de nog meer belachelijk beslissingen van arbiter Gonzalesquote:Op zondag 20 juni 2004 02:23 schreef gelly het volgende:
Laten we de wedstrijd een analyseren. Binnen 20 minuten staat het 2-0. En na 93 minuten is het 2-3. We missen wat gegevens uit de tussentijd. Nou, ik zal een wedstrijd verslag geven : ADVOCAAT WISSELT ROBBEN WIJGERT SEEDORF ERUIT TE FLIKKEREN EN TOT OVERMAAT VAN RAMP ZET IE DIE ZOVEELSTE BANKZITTER IN IN DE BELANGRIJKSTE WEDSTRIJD DIE ORANJE MOET SPELEN OM DIE KUTMOFFEN UIT DE KWARTFINALES TE HOUDEN.
Nou, dat klinkt allemaal heel erg, maar dat is niet zo. WAT WEL ERG IS IS DAT DIE MEGOOL VAN EEN ADVOCAAT MET Z'N UITGEZAKTE HAAGSE KOP DENKT TE WINNEN DAN DE TSJECHEN DIE WEL VOOR EEN HABBEKRATS SPELEN EN ENKEL EEN 2E LADA KUNNEN VEROOLOVEN DOOR TE WINNEN OP DIT EK.
Sorry voor mijn geschreeuw, MAAR DEZE SEMI-POLEN HEBBEN GEWONNEN VAN ORANJE ENKEL DOOR EEN BLINDE SCHEIDS EN EEN ACHTERLIJKE BONDSCOACH. Niks dan lof voor de spelers BEHALVE VOOR SEEDORF DIE BETER BOLLETJES KAN SLIKKEN IPV ZICH VOOR TE DOEN ALS PROFVOETBALLER. Godsamme, de eerste de beste sterspits van FC schubbekutteveen 3e klasse raakt een bal beter.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:23 schreef gelly het volgende:
Ach Vitesse, Duitsland, twee van die belabberde ploegen die altijd met slecht voetbal weer zwijnenquote:Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Het sarcasme. Heerlijk.
Bondscoach bij de Duitsers wellicht, liefst voor de wedstrijd van woensdag as. !!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:39 schreef PJORourke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |