abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2004 @ 01:39:16 #1
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_20031578
...vind ie vast wel goed. Mijn aanbod:

Bondscoach op de Falkland Eilanden.

Heeft er hier iemand een betere functie op het niveau van Dick (niet te veel lef en inzicht geeist)?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 juni 2004 @ 01:40:42 #2
80178 Zhukov
Za Rodinyu
pi_20031597
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:39 schreef PJORourke het volgende:

Heeft er hier iemand een betere functie op het niveau van Dick (niet te veel lef en inzicht geeist)?
Assistent-coach op de falkland eilanden?
Вместе мы непобедимы
Alfa Romeo GT 1600 Junior
Disegno di Bertone
pi_20031602
Pispaal. Oh nee, dat issie al...
  zondag 20 juni 2004 @ 01:42:16 #4
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_20031620
Kleiduif
  zondag 20 juni 2004 @ 01:42:40 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_20031624
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:40 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Pispaal. Oh nee, dat issie al...
Na de voeller pis-vlieg zal de advocaat pis-vlieg ook wel komen
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 juni 2004 @ 01:46:05 #6
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20031659
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Na de voeller pis-vlieg zal de advocaat pis-vlieg ook wel komen
Wordt een grote pot dan!
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20031868
quote:

vakkenvuller bij de spar?
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_20031923
quote:
Op zondag 20 juni 2004 02:03 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

Te moeilijk vrees ik.
pi_20031941
quote:
Op zondag 20 juni 2004 02:03 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet beslissen waar hij iets moet neer zetten
pi_20031955
quote:
Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet beslissen waar hij iets moet neer zetten
dan lijkt het mij een perfecte baan voor hem aangezien ze in de reclame de slasaus bij het wcpapier wegahalen
pi_20031967
IK BEDOEL ROBBEN ERUIT WAT BEN JE DAN VOOR MEGOOL !
pi_20031973
"Hebben jullie ook sla?"

"Nou in principe wel, maar de afgelopen 3 maanden is het wat minder geweest met de sla dus hebben we vandaag besloten de sla uit de schappen te halen"
  zondag 20 juni 2004 @ 02:12:27 #13
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_20031993
Dick moet gewoon onthoofd worden, verziekt het voor 16 miljoen mensen met zijn wissel. Uilteveren aan al quieda dus. En gewoon jezelf proberen goed te lullen. Dick je hebt gefaald net als veel mensen die teveel betaal worden in ambtenarentaken en bedrijfsleven zogenemaade omhoogwerkfuncties vooor ouwe lullen die elkaars hand boven het hoofd houwen !
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_20032000
quote:
Op zondag 20 juni 2004 02:10 schreef gelly het volgende:
IK BEDOEL ROBBEN ERUIT WAT BEN JE DAN VOOR MEGOOL !
ik ben het niet vaak met jou eensch maar voor deze keer krijg je van mij een
pi_20032013
En seedorf
  zondag 20 juni 2004 @ 02:14:05 #16
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_20032014
DICK ADVOCAAT!!!! WTF?? Wat een eikel!!! echt niet te geloven!!!
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
  zondag 20 juni 2004 @ 02:14:22 #17
43642 Bayswater
pi_20032018
Dat klinkt lekker als een dronken garnaal zoals ik het hierboven neerzet. Maar de kroeg was het net met me eens
Life lies a slow suicide
pi_20032030
Zie het positief: Advocaat zorgt voor verbroedering in dit land. Iedereen is het nu over 1 ding eens. Over 2 misschien zelfs, of 3. Das toch mooi.
pi_20032135
Laten we de wedstrijd een analyseren. Binnen 20 minuten staat het 2-0. En na 93 minuten is het 2-3. We missen wat gegevens uit de tussentijd. Nou, ik zal een wedstrijd verslag geven : ADVOCAAT WISSELT ROBBEN WIJGERT SEEDORF ERUIT TE FLIKKEREN EN TOT OVERMAAT VAN RAMP ZET IE DIE ZOVEELSTE BANKZITTER IN IN DE BELANGRIJKSTE WEDSTRIJD DIE ORANJE MOET SPELEN OM DIE KUTMOFFEN UIT DE KWARTFINALES TE HOUDEN.

Nou, dat klinkt allemaal heel erg, maar dat is niet zo. WAT WEL ERG IS IS DAT DIE MEGOOL VAN EEN ADVOCAAT MET Z'N UITGEZAKTE HAAGSE KOP DENKT TE WINNEN DAN DE TSJECHEN DIE WEL VOOR EEN HABBEKRATS SPELEN EN ENKEL EEN 2E LADA KUNNEN VEROOLOVEN DOOR TE WINNEN OP DIT EK.

Sorry voor mijn geschreeuw, MAAR DEZE SEMI-POLEN HEBBEN GEWONNEN VAN ORANJE ENKEL DOOR EEN BLINDE SCHEIDS EN EEN ACHTERLIJKE BONDSCOACH. Niks dan lof voor de spelers BEHALVE VOOR SEEDORF DIE BETER BOLLETJES KAN SLIKKEN IPV ZICH VOOR TE DOEN ALS PROFVOETBALLER. Godsamme, de eerste de beste sterspits van FC schubbekutteveen 3e klasse raakt een bal beter.
pi_20032196
quote:
Op zondag 20 juni 2004 02:23 schreef gelly het volgende:
Laten we de wedstrijd een analyseren. Binnen 20 minuten staat het 2-0. En na 93 minuten is het 2-3. We missen wat gegevens uit de tussentijd. Nou, ik zal een wedstrijd verslag geven : ADVOCAAT WISSELT ROBBEN WIJGERT SEEDORF ERUIT TE FLIKKEREN EN TOT OVERMAAT VAN RAMP ZET IE DIE ZOVEELSTE BANKZITTER IN IN DE BELANGRIJKSTE WEDSTRIJD DIE ORANJE MOET SPELEN OM DIE KUTMOFFEN UIT DE KWARTFINALES TE HOUDEN.

Nou, dat klinkt allemaal heel erg, maar dat is niet zo. WAT WEL ERG IS IS DAT DIE MEGOOL VAN EEN ADVOCAAT MET Z'N UITGEZAKTE HAAGSE KOP DENKT TE WINNEN DAN DE TSJECHEN DIE WEL VOOR EEN HABBEKRATS SPELEN EN ENKEL EEN 2E LADA KUNNEN VEROOLOVEN DOOR TE WINNEN OP DIT EK.

Sorry voor mijn geschreeuw, MAAR DEZE SEMI-POLEN HEBBEN GEWONNEN VAN ORANJE ENKEL DOOR EEN BLINDE SCHEIDS EN EEN ACHTERLIJKE BONDSCOACH. Niks dan lof voor de spelers BEHALVE VOOR SEEDORF DIE BETER BOLLETJES KAN SLIKKEN IPV ZICH VOOR TE DOEN ALS PROFVOETBALLER. Godsamme, de eerste de beste sterspits van FC schubbekutteveen 3e klasse raakt een bal beter.
jezus gast zet je caps eens uit man
  zondag 20 juni 2004 @ 02:28:53 #21
43642 Bayswater
pi_20032211
Kortom Oranje is genaaid door 2 man, ene Dick en ene kutscheids.
Maarja, als Spartaan ken je dat kutgevoel wel, dat flut fc Utreg loopt tenslotte ook met de beker nu.
Life lies a slow suicide
pi_20032481
quote:

Afgezien van je verschrikkelijke grammatica dan wel spelling: Het was echt een geweldige wedstrijd van de spelers van het NL elftal en met name Seedorf speelde erg goed.Dus hou je achterlijke standaard retoriek voor je en leer het spelletje kennen. Voor de rest ben ik net als de 16 miljoen andere coahces enorm pissig op de compleet belachelijke wissel van Advocaat en de nog meer belachelijk beslissingen van arbiter Gonzales
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 20 juni 2004 @ 03:10:39 #23
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20032746
quote:

Het sarcasme. Heerlijk.
  zondag 20 juni 2004 @ 03:16:33 #24
43642 Bayswater
pi_20032818
quote:
Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Het sarcasme. Heerlijk.
Ach Vitesse, Duitsland, twee van die belabberde ploegen die altijd met slecht voetbal weer zwijnen
Life lies a slow suicide
pi_20032836
quote:

Bondscoach bij de Duitsers wellicht, liefst voor de wedstrijd van woensdag as. !!
pi_20033258
Had ik Seedorf al genoemd als mongool van de match ? Misschien was ik niet duidelijk. Seedorf was the man of the match, voor die semi-polen tenminste. In verpleeghuis wel-terusten waren ze waarschijnlijk dolenthousiast van het spel van deze dynamische rollator speler. Laten we echter even verder kijken.

Het spel van Seedorf leek op het flesjesvoetbal dat ze spelen bij junioren-3 op voetbalkamp "2-bier 3 keer lol". Zeer bewonderingswaardig natuurlijk, en zelfs Advocaat ziet potentieel gevaar in de man.

Nauwelijks kon ik mijn lachen onderdrukken , misschien dacht Advocaat te spelen tegen Rio de Golfplatendak senioren 2. We zullen het nooit weten. Maar de tsjechen hadden stalen ballen. Nou ben ik favoriet van Stam, geweldige vent. Waarschijnlijk ook de enige die het elftal enigszins bijelkaar houdt.

Naast een scheids die de strop verdient, of gratis vari-focus glazen, kun je beter een glas pure spiritus nemen dan een advies van Advocaat. Gelukkig is de wedstrijd nog niet verloren. We gaan met z'n allen hopen dat de Duitsers op z'n minst geholpen worden met een cholera infectie of spontante lepra.

Met een beetje gerechtigheid fluit onze scheids nooit weer een serieuze wedstijd,
en we mogen hopen dat ie morgen als ie naar huis vliegt door een defect vliegtuig toilet z'n complete darmstelsel naar buiten wordt gezogen.

Wat een lang verhaal. 1 Zin : dood aan de Duitsers en pest voor de Tsjechen.
Ik bedoel, hebben we de Duitsers nodig voor onze zegetocht ?

pi_20033343
quote:
Op zondag 20 juni 2004 04:30 schreef gelly het volgende:
Had ik Seedorf al genoemd als mongool van de match ? Misschien was ik niet duidelijk. Seedorf was the man of the match, voor die semi-polen tenminste. In verpleeghuis wel-terusten waren ze waarschijnlijk dolenthousiast van het spel van deze dynamische rollator speler. Laten we echter even verder kijken.
Seedorf speelde goed.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20033349
quote:
Op zondag 20 juni 2004 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Seedorf speelde goed.
Oh, please. Hij dartelde als een jonge hond, maar miste kans na kans en verspeelde balbezit 90% van de tijd. Bewonderingswaardig maar niet genoeg voor het Nederlands elftal.
pi_20033369
quote:
Op zondag 20 juni 2004 04:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh, please. Hij dartelde als een jonge hond, maar miste kans na kans en verspeelde balbezit 90% van de tijd. Bewonderingswaardig maar niet genoeg voor het Nederlands elftal.
Hij heeft twee keer bijna gescoord en het balverlies viel mee. Zou ik de basisopstelling hebben gemaakt dan had hij niet gespeeld, maar hij viel me niet tegen.
pi_20033390
quote:
Op zondag 20 juni 2004 05:01 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij heeft twee keer bijna gescoord
Ja, leuk tegen Urkerboys zaterdagamateurs. Behalve in de weg staan en de bal afspelen tegen de tegenstander heb ik Seedorf weinig nuttigs zien doen. En niet alleen deze wedstrijd. D'r uit met dit kwaardaardige gezwel. Schop er een jongen in die wel wil spelen, en die ook onder druk kan presteren. Vergane glorie heeft het Nederlands elftal genoeg, met hulde aan Stam en vd Sar die hun centen waarmaken. Nuchtere hollandse jongens die hun taak waarmaken. Doe Robben daar ook maar bij. En Davids als sidekick, die stelt Oranje ook nooit teleur.
pi_20033425
Het was Tsjechië 1 gisteren, niet Urkerboys.
Davids is niet altijd goed, vorige keer tegen de Tsjechen bijvoorbeeld.
  zondag 20 juni 2004 @ 05:19:25 #32
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20033457
Misschien een rare vraag Gelly, maar jij voelde je toch geen Nederlander? Of voor je je sarcasme nu wel heel ver door?
pi_20033558
quote:
Op zondag 20 juni 2004 05:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien een rare vraag Gelly, maar jij voelde je toch geen Nederlander? Of voor je je sarcasme nu wel heel ver door?
Ik voel me idd geen Nederlander, maar daarom support ik ons nationale elftal nog wel. Ja, dat klinkt vreemd. Ik ben ook fervent voorstander van ons koningshuis. Ja, dat klinkt ook vreemd. Ik ben echter geen nationalist, dat verklaart misschien een hoop. De uitleg is echter simpel. Verscheidenheid betekend eendracht. Ons nationale elftal bestaat uit spelers van een diverse nationaliteit, ze spelen overwegend in het buitenland, maar toch spelen ze voor het Nederlandse elftal. Ons koningshuis bestaat al eeuwen uit niet-Nederlanders en Nederlanders. Ik zie ons Oranje elftal als perfect voorbeeld van de Nederlandse maatschappij. We kunnen verliezen of winnen.

Ben ik dan nationalist ? Nee, ik support elke Nederlander. Nationalisten hebben de nare eigenschap de ene bevolkingsgroep boven de andere te stellen. Ik geloof ook niet in naties, enkel in groepen die elkaar kunnen verdragen. Grenzen hebben nog nooit iets goeds gebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')