Helemaal met je eens, deze man moet bij de zondagamateurs fluiten en niet bij dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:34 schreef Saekerhett het volgende:
Het is gewoon een teringhond
En wat kan daar uit voortvloeien? Het gaat mij niet om de punten ofzo, maar er moet voor gezorgd worden dat dit soort grappen niet meer kunnen voor komen.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:35 schreef godjuh het volgende:
je kan een motie indienen (zoals de kroaten gedaan hebben)
En volgens mij was zijn vorige wedstrijd ook niet al te best verlopen. Colina (die liep er toch rond?) zal zich bij deze wedstrijd ook wel eens achter de oren hebben gekrabt.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:52 schreef Seiruu het volgende:
Die idioot moet inderdaad snel weg. Hij kan er echt geen flikker van. Door hem hebben wij de game grotendeels verloren.
Minstens 2 penalties weg en een speler weggestuurd, hoe durft die stomme idioot dit te doen.
Ik wil dat rapport wel eens zien.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:58 schreef BMWM3 het volgende:
Tijdens het duel zitten er ook mensen van de UEFA op de tribune en beoordeelt de scheid- en grensrechter
Hehe, dat weet je toch welquote:Op zondag 20 juni 2004 01:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik wil dat rapport wel eens zien.![]()
![]()
Nee, dat is intern zoiets.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:03 schreef JohnLennon het volgende:
word dat nog openbaar gemaakt dan, dat rapport ?
Nee. Dat blijft bij de UEFA!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:03 schreef JohnLennon het volgende:
word dat nog openbaar gemaakt dan, dat rapport ?
Het mag wel, maar dat gaan ze niet doen!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Kunnen ze bij foute beslissingen niet de gegeven kaarten weer intrekken ofzo?!
Zoals bij Heitinga en bij die ene keeper die rood kreeg terwijl ie geen hands maakte...
Zoiets zou eigenlijk wel moeten..
Haha, ik weet waar je die vandaan hebt...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:47 schreef engessa het volgende:
Postnataal aborteren.
Nou ja... bij Heitinga kan ik het me nog voorstellen dat ze het niet terugtrekken.. het was moeilijk te zien en net hoe zwaar de scheidsrechter het wil bestraffen.. Maar die keeper die rood kreeg voor geen hands! En dat was duidelijk te zien op de beelden... neem toch aan dat die terug getrokken kan worden...quote:Op zondag 20 juni 2004 02:16 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het mag wel, maar dat gaan ze niet doen!
Nedved maakt een duidelijke schwalbe. Kom op, zeg nou dat jij dat ook heb gezienquote:Op zondag 20 juni 2004 02:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nou ja... bij Heitinga kan ik het me nog voorstellen dat ze het niet terugtrekken.. het was moeilijk te zien en net hoe zwaar de scheidsrechter het wil bestraffen.. Maar die keeper die rood kreeg voor geen hands! En dat was duidelijk te zien op de beelden... neem toch aan dat die terug getrokken kan worden...
Oftewel: ze gaan het niet halen.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:16 schreef Logitik het volgende:
Maar geloof me: áls Nederland door gaat, en áls Nederland deze wedstrijd kan blijven herhalen (qua niveau) dat kunnen ze best wel ver komen. En ow ja, zolang Advocaat niet met rare opstellingen en beslissingen komt.
Ja, hij ging wel heel erg makkelijk liggen. Terwijl ze zo onderhand op Van Nistelrooij hingen en toen was er niets aan de hang.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:25 schreef BMWM3 het volgende:
Nedved maakt een duidelijke schwalbe. Kom op, zeg nou dat jij dat ook heb gezien
ja dat was inderdaad heel leukquote:Op zondag 20 juni 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat slow motions en camerastanden gebruikt gaan worden door scheidsrechters bij hun beslissingen.
Wel leuk overigens dat 'Hij is een hondenlul' nog even gescandeerd werd.
in usa gebeurt dat al heel lang. hier niet omdat de scheidsrechters dan niet meer om te kopen zijn. stelletje laffe lamlullen. kut nedved!quote:Op zondag 20 juni 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat slow motions en camerastanden gebruikt gaan worden door scheidsrechters bij hun beslissingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |