abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juni 2004 @ 01:26:44 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_20031385
Ik vond het een verdiende/terechte zege op Holland, mijn steun gaat uit naar Tsjechie en hoop dat zij de EK 2004 op hun naam mogen schrijven.

Elftal van Tsjechie



De speler van vandaag

Schijt aan iedereen
pi_20031412
jah nedved had mooie acties, jammer van zn schwalbe zodat heitinga rood kreeg

en zo was heel het elftal van tjechie bezig, vallen bij elke zucht van nederland. echt zeer vervelend.
pi_20031413
Zolang ze hun sportieve plicht maar vervullen tegen Duitsland en met Nedved, Koller, Pobosky, Rosicky en Barros gaan spelen.. vind ik het best
pi_20031416
Rot op met je verdiende zege! Nederland speelt de laatste jaren KUT, maar dit was echt een GOEDE wedstrijd, het ligt aan DICK "ik ben een blinde gek" AdvoKUT met zijn superwissels
pi_20034058
ik was de enigste in de kroeg die vanaf t begin al voor de tjechen was en nog steeds ben....begin 2de helft was ik ineens niet meer de enigste...toen waren we met zn 5en van de 120 man die binnen waren....
tjechie wint t ek
  zondag 20 juni 2004 @ 09:28:26 #6
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_20034066
Tsjechie liefhebbers....... ?


bij deze.....


LIK M'N BALLEN!!!!!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  zondag 20 juni 2004 @ 09:29:17 #7
93877 Finchy
Da Finchy
pi_20037256
*meld zich

(Ik ben zelf namelijk Tsjechisch )

Ik vond het een ontzettend leuke wedstrijd, ik heb het op de Engelse TV gekeken, het commentaar daar was heel goed.
pi_20037479
tsjechie, dat ligt toch in europa... of niet?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 20 juni 2004 @ 13:15:39 #10
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_20037510
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef amornl87 het volgende:
tsjechie, dat ligt toch in europa... of niet?
Nee,

in Advocaatistan!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_20037514
Wat een provoceertopic...tsjongejonge
  zondag 20 juni 2004 @ 13:16:28 #12
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_20037526
Kutkoppen. Vind er niks aan. Alleen medved kan mooi voetballen dan.
Die Glatze Arschlog
  zondag 20 juni 2004 @ 13:18:51 #13
779 WaStEd
Hellaluha
pi_20037574
Tjechen zijn matenaaiers, behalve Galasek... Rosicky en Nedved zijn het ergst... ben benieuwd waar Davids en Seedorf hem voor uitgescholden hebben in het Italiaans....
too much is not enough....
  zondag 20 juni 2004 @ 13:20:25 #14
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20037605
Tsjechië heeft goed gespeeld, alleen niet zo goed als Nederland, zij kunnen er ook niks aan doen dat we een scheidsrechter tegen hadden, en dat wij een kutcoach hadden.
Als het andersom was geweest hadden we hetzelfde gedaan.

Ik hoop nog steeds (ook al voordat het toernooi begon) dat dit de finale wordt.
En dan met een echte scheidsrechter, Collina bijvoorbeeld.
  zondag 20 juni 2004 @ 13:21:37 #15
779 WaStEd
Hellaluha
pi_20037636
Nederlandse clubs en het NL elftal heeft nog nooit een spaanse scheids mee gehad..
too much is not enough....
pi_20037683
ik had Nedved hoog zitten voor deze wedstrijd.

maar die schwalbe....
pi_20037906
ha-ha-ha wat is iedereen toch weer grappig
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:18 schreef WaStEd het volgende:
Tjechen zijn matenaaiers, behalve Galasek... Rosicky en Nedved zijn het ergst... ben benieuwd waar Davids en Seedorf hem voor uitgescholden hebben in het Italiaans....
ja man, wat een matenaaiers, dan ben je het doelwit van het meerendeel van de groffe overtredingen van NL en dan word je ook nog door Davids en Seedorf uitgescholden in het Italiaans. Hollandse top klasse.
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:16 schreef klaus_beyer het volgende:
Kutkoppen. Vind er niks aan. Alleen medved kan mooi voetballen dan.
leuk, medved betekent beer in het Tsjechisch :p Nedved kan idd goed voetballen, maar de Tsjechen voetballen gewoon met z'n allen, als een team. Het NL elftal is een samenraapsel van een aantal egotrippers+wat mislukte egotrippers+wat normale en symphatieke jongens ( met name de recentste toevoegingen)

over de 'schwalbe': Nedved viel idd wat gemakkelijker dan normaal, maar hij was zoals eerder gezegd het doelwit van de groffe overtredingen van NL. De 2e gele kaart voor Heitinga was ongelukkig voor hem, hij was het slachtoffer van het groffe spel van NL , dat nu dus bestraft werd. Ik had liever gezien dat hij geel kreeg voor een echte zuivere overtreding maar ik begrijp de beslissing van de scheids wel.
pi_20037972
Dat team was anders nergens de eerste helft Gotua. En als Dikkie Dik de jeweetwel-coach het dan nodig vindt de beste speler uit z'n elftal te halen dan wordt het erg makkelijk voor de Tsjechen...
  zondag 20 juni 2004 @ 13:35:32 #19
79439 mambo
wat een feest
pi_20037991
ik vind ze wel tof, jammer dat ze zo schwalbe belust zijn.
hobbakee!
  zondag 20 juni 2004 @ 13:58:13 #20
779 WaStEd
Hellaluha
pi_20038504
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:31 schreef Gotua het volgende:
ha-ha-ha wat is iedereen toch weer grappig
[..]

ja man, wat een matenaaiers, dan ben je het doelwit van het meerendeel van de groffe overtredingen van NL en dan word je ook nog door Davids en Seedorf uitgescholden in het Italiaans. Hollandse top klasse.
[..]

leuk, medved betekent beer in het Tsjechisch :p Nedved kan idd goed voetballen, maar de Tsjechen voetballen gewoon met z'n allen, als een team. Het NL elftal is een samenraapsel van een aantal egotrippers+wat mislukte egotrippers+wat normale en symphatieke jongens ( met name de recentste toevoegingen)

over de 'schwalbe': Nedved viel idd wat gemakkelijker dan normaal, maar hij was zoals eerder gezegd het doelwit van de groffe overtredingen van NL. De 2e gele kaart voor Heitinga was ongelukkig voor hem, hij was het slachtoffer van het groffe spel van NL , dat nu dus bestraft werd. Ik had liever gezien dat hij geel kreeg voor een echte zuivere overtreding maar ik begrijp de beslissing van de scheids wel.
Groffe ?
Is dat ook Tsjechisch ?

Maar die scheids was top heh ? Echt, je hebt gelijk, goeie kijk heb je.
Ook over dat Nedved geen arrogante eigenheimer is... ook goed gezien..
too much is not enough....
pi_20049363
spelfoutje, sorry, als je niet begrijpt wat ik bedoel wil ik het wel voor je uitleggen.

De scheids was niet top, dat heb ik ook niet gezegd, ik begreep de beslissing van hem enigzins wel. Maar ik begreep niet waarom hij de tackle van achteren niet bestrafte! en het vasthouden van van Nistelrooy bleef ook onbestraft. Hij blunderde aan beide kanten hoor!

Ik vind Nedved echt geen arrogante eigenheimer hoor, hij is de motor achter Tsjechië. Hij staat bekend om zijn fair-play. En buiten het voetbal om is hij ook absoluut niet arrogant, ik weet niet of je weet wat hij buiten het voetbal om doet, maar dat is iig niet in reclamespotjes verschijnen om zo nog ff wat geld te verdienen. hij bouwt van het geld dat hij verdient bij zijn club huizen in zijn geboortedorp voor zijn zus en zijn ouders, en hij gaf de gemeente geld voor een nieuwe school. Het vreemde is, dit is helemaal geen headliner, ik heb het ook maar gelezen in een Tsjechische krant, maar als bijvoorbeeld Beckham dit zou doen zou het gelijk wereldnieuws zijn en supertof van hem enzo.
Nee, Nedved is een zeer goede en symphatieke voetballer!
zoals Jan Mulder trouwens al zei bij Barend & van Dorp: Het was heel proffesioneel wat Nedved deed, het was te verwachten, Heitinga moest dat aanvoelen.
en hij heeft gelijk vind ik!
pi_20061964
zo'n schwalbe is niet goed te praten. hoe moet Heitinga dat aanvoelen? hij mag niet bij hem in de buurt komen omdat je weet dat Nedved gaat liggen? het viel me echt heel erg tegen van Nedved.
pi_20062139
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:04 schreef Gotua het volgende:
*meld zich

(Ik ben zelf namelijk Tsjechisch )

Ik vond het een ontzettend leuke wedstrijd, ik heb het op de Engelse TV gekeken, het commentaar daar was heel goed.
Fakt jo? Odkud jsi? A jak to, ¸e mluví¨ holandsky?

Verder zie ik graag NL en Tsjechie in de finale, maar ik ben uiteraard wel voor NL. En over het algemeen zijn de voetballers van het Tsjechische elftal alles behalve arrogant. In ieder geval niet zo erg als die van het ijshockeyteam die dit jaar tijdens het WK ijshockey een 2-0 voorsprong tegen de US of A uit handen gaven en met 3-2 en de staart tussen de benen konden vertrekken.

Verder geloof ik ook dat Tsjechie zelfs met een B-elftal niets cadeau doet aan Duitsland. Dat ligt niet in de Tsjechische mentaliteit.

Blijven hopen mensen!
All good things must come to an end...
pi_20062507
ano moje rodice jsou Cesi, ja jsem se Narodil ve Haarlemu. Tak ja jako jsem Hollandan ale mám Ceskou krev

Ja die ijshockeyers die waren toen al uitgeschakelt toch? wat een prutsers:P
Er wordt trouwens een opera gemaakt van de winst van het olympische Tsjechische ijshockey team in Nagano.
pi_20062588
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:48 schreef Gotua het volgende:
ano moje rodice jsou Cesi, ja jsem se Narodil ve Haarlemu. Tak ja jako jsem Hollandan ale mám Ceskou krev

Ja die ijshockeyers die waren toen al uitgeschakelt toch? wat een prutsers:P
Er wordt trouwens een opera gemaakt van de winst van het olympische Tsjechische ijshockey team in Nagano.
Ik hoorde dat er in Haarlem een loungebar is die Praag heet.
All good things must come to an end...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')