De Duitsers winnen niet eens van de Letten. Ik durf de voorspelling wel aan dat Nederland gewoon door gaat.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:32 schreef sooty het volgende:
De Tsjechen verschijnen woensdag met een B-elftal. (Rust voor de toppers). Het moet wel erg gek zijn als de Duitsers ook daarvan niet kunnen winnen.
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:50 schreef Apie74 het volgende:
Duitsland gaat zeker niet winnen van Tsjechie, zelfs niet van een B-elftal. Maar Nederland moet alleen ff zien te winnen van Letland. Straks verliezen ze daarvan en gaan Tsjechie en Letland door
Nederland moet gewoon een gigantisch spreekkoor opzetten, Noord-Korea heeft nog wel een geluidsinstallatie staan, zodat die Mannschaft ons zelfs in Portugal kan horen.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik mag hopen dat u allemaal gelijk hebt .... en dat we erdoor rollen. Maar met Dickie blijft het onzeker .....
De betekenis van dit visioen is dat Duitsland Tsjechië verslaat met 1-0quote:Op zondag 20 juni 2004 03:22 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb een heel eng visioen dat Nederland met 8-0 wint van die Klote-Letten, en daarna heeft Dick Advocaat over opgeheven hoofden en zo.
Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Tsjechie veegt de vloer aan met onze buren. Het komt zo vaak voor dat NL belabbert speelt in de voorronden maar toch door de poule komen, dat kan haast niet mis gaan.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:38 schreef sooty het volgende:
De betekenis van dit visioen is dat Duitsland Tsjechië verslaat met 1-0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |