Opstelling maken (in het algemeen) en wisselen (vanavond).quote:Op zondag 20 juni 2004 00:47 schreef BrownSugar het volgende:
Okee, wat doet Dick zo afschuwlijk fout dan ?
Opstelling was prima. De wissel pakte ongelukkig uit, maar er was op zich niets mis mee.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Opstelling maken (in het algemeen) en wisselen (vanavond).
DE MAN IS LAF!!!
Ach ga toch weg. De beste man van het veld. Die wissel je niet. Als hij zelf aangeeft moe te zijn, ok... maar niet met een slap argument als nu. Hij was fit, wilde niet weg, en was een goede serieuze dreiging.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:49 schreef BrownSugar het volgende:
[..]
Opstelling was prima. De wissel pakte ongelukkig uit, maar er was op zich niets mis mee.
er was veel mis mee..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:49 schreef BrownSugar het volgende:
[..]
Opstelling was prima. De wissel pakte ongelukkig uit, maar er was op zich niets mis mee.
Vertel, wat is je opstelling.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:50 schreef ernstig.com het volgende:
Ja ik zou het beter doen. VEEL beter. Als IK bondscoach was geweest had Nederland na vandaag 4 punten gehad.
De beginopstelling was niets mis mee wijsneus..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:51 schreef BrownSugar het volgende:
[..]
Vertel, wat is je opstelling.
Waar was Sneijder dan? Die heeft een goeie pass. Kan wel eens handig zijn als je wilt scoren. Maar Dick wil dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:49 schreef BrownSugar het volgende:
[..]
Zelfde als Advocaat, in plaats van Seedorf had ik V.d. Vaart neergezet. That's all. En als ik daar op de bank had gezeten naast De Kromme en ik had Robben zo bezig gezien, dan had ik 1 ding zeker geweten: V.d. Sar EN Arjen Robben zijn de enige twee die zeker tot en met de 90e minuut blijven spelen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:51 schreef BrownSugar het volgende:
[..]
Vertel, wat is je opstelling.
Ik moet eerlijk zeggen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef BrownSugar het volgende:
Niets mis met die opstelling, niets mis met de tacktiek, prima wedstrijd en Nederland wordt europameister 2004. Dick, je doet het prima jongen. Laat ik het inkoppertje maar geven aan alle mensen die over Dick Advocaat zeiken.
ZOU JIJ HET DAN BETER DOEN ?!
Dick..
Wat was er niet mis mee dan? Het spel keerde vanaf dat moment.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:49 schreef BrownSugar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |