Je houdt er rekening mee dat het een oneerlijke en domme vetbol is?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:37 schreef rulethemall.com het volgende:
Ik biedt 5 euro. Zoek nog een opgeblazen vetbol, dus laat maar komen!
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:37 schreef TimmyAsd het volgende:het beste topic over Advocaat tot nu toe
Het is jouw keuze. Zolang ik er maar vanaf ben.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:38 schreef ernstig.com het volgende:
Mag ik 'm ook stenigen als ik 'm koop? In dat geval bied ik 10 euro.
Bij bijbetaling van 5 euro help ik je ook nog aan stenen. En help ik mee met bekogelen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is jouw keuze. Zolang ik er maar vanaf ben.
Hij past niet op de schietschijf zeiden ze netquote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef HeyFreak het volgende:
Kun je hem niet doneren aan de lokale schietvereniging?
50.Pijn dat ik hem ga doen mênquote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is jouw keuze. Zolang ik er maar vanaf ben.
Deal. Enige voorwaarde die ik stel is dat voordat we 'm onder de stenen bedelven, dat ik wel eerst ontzettend over hem heen wil pissen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij bijbetaling van 5 euro help ik je ook nog aan stenen. En help ik mee met bekogelen.
In noord korea doen ze aan raketproeven enzo. Een container daar naar toe zal toch niet zo duur zijn? Half Fok wil daar vast wel aan bijdragen...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij past niet op de schietschijf zeiden ze net
Das goed. Mogen die daarna wel op 'm schijten dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:41 schreef krassekarel het volgende:
ik bied 2 kamelen!
En kotsen daarna?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:41 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Deal. Enige voorwaarde die ik stel is dat voordat we 'm onder de stenen bedelven, dat ik wel eerst ontzettend over hem heen wil pissen.
Je snapt wel dat je tuin gevuld is meteen... ik denk dat die vijver niet meer zichtbaar is daarna.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef AirRaid het volgende:
ik bied 5 euro, ik zoek namelijk nog een tuinkabouter voor bij de vijver
Ja is goed. Maar toch is pissen over een levende bondscoach leuker dan kotsen over 'n dooie.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En kotsen daarna?
Ik wil kotsen voordat ie dood is. Als dat mogelijk isquote:Op zondag 20 juni 2004 00:44 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Ja is goed. Maar toch is pissen over een levende bondscoach leuker dan kotsen over 'n dooie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |