Ik begrijp dat je, net als ik, ontzettend baalt, maar ik wil wel graag serieuze reacties. Ik ben hier oprecht benieuwd naar of hier iets tegen te doen is.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:33 schreef Qwea het volgende:
Ja dick doodmaken.Dat helpt
UEFA is corrupt.. als je familie in de maffia hebt kun je hier misschien nog iets aan doen, anders is gedaan...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:38 schreef nO_On het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je, net als ik, ontzettend baalt, maar ik wil wel graag serieuze reacties. Ik ben hier oprecht benieuwd naar of hier iets tegen te doen is.
Daar ben ik niet zo zeker van... Zeiden we dat ook al niet na Totti's doodschop? Ja dat was dus precies dezelfde scheids!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:37 schreef Mikkie het volgende:
...Hij fluit geen wedstrijd meer dit toernooi. ...
HANDELE HANDELE HIBA HIBAquote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Is niets tegen te doen..
Kan niet worden teruggedraait..
en wat Mikkie al zei: Gonzalez kan zijn spullen pakken..
Het gaat me even niet om de wedstrijd, daar zijn andere topics voor.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb liever dat je Dick aanvliegt... hij heeft de enige fatsoenlijke aanvallende dreiging uit het veld gehaald
Dat was een fout.. 1 foutquote:Op zondag 20 juni 2004 00:40 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van... Zeiden we dat ook al niet na Totti's doodschop? Ja dat was dus precies dezelfde scheids!![]()
Doe ff normaal LULquote:Op zondag 20 juni 2004 00:33 schreef Qwea het volgende:
nein. Helemaal niks volgens mij.Ja dick doodmaken.Dat helpt
De schijtsrechter. bij duistland - letland heeft letland ook 2 penaltys NIET gegeven. ( damn wat was die spits snel)quote:Op zondag 20 juni 2004 00:44 schreef halleekes het volgende:
Objectief gezien is dit de slechste scheidsrechter die er bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |