abonnement Unibet Coolblue
pi_20045575
* Oblivion geloofde er nog wel in...

Totdat vriendlief zei dat de tjechen een B-team gaan inzetten?
Wat een fairplay zeg...

KUT EK!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_20045609
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zei je dat ook toen Nederland Griekenland, Schotland en Moldavië met grote cijfers in de pan hakte?
Griekenland was een oefenpotje en een geflatteerde uitslag. Griekenland wisselde het halve team, was even ongeorganiseerd en toen kon Nederland snel uitlopen en de wedstrijd beslissen. Dat zegt dus weinig.

De 6-0 tegen Schotland. Toen moest Dick onder druk van het volk, journalisten en 'kenners' wel verjongen. Dat deed hij ook en het resultaat was daar. Vervolgens draaide hij alles weer terug en was het niveau van het spel weer als vanouds (erg kut dus).

Moldavië stelt gewoon weinig voor.

Kutcoach dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20045619
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:33 schreef Oblivion het volgende:
* RichardQuest geloofde er nog wel in...

Totdat vriendlief zei dat de tjechen een B-team gaan inzetten?
Wat een fairplay zeg...

KUT EK!
Duitsland was gisteren minder dan dat B-team van Tsjechië kan zijn....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20045628
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:33 schreef Oblivion het volgende:
* CherrymoonTraxx geloofde er nog wel in...

Totdat vriendlief zei dat de tjechen een B-team gaan inzetten?
Wat een fairplay zeg...

KUT EK!
Dat gaat altijd zo. Geef ze eens ongelijk. Stel je voor dat er wat spelers hun 2e gele kaart of rode kaart pakken tijdens een wedstrijd die nergens meer omgaat. Of een belangrijke speler raakt geblesseerd....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 20 juni 2004 @ 18:36:38 #80
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_20045644
quote:
Op zondag 20 juni 2004 03:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er zijn 2 hele kleine sprankjes hoop:

1: Duitsland moet persé winnen van Tsjechië. Veel druk dus op de schouders met matige spitsen.
2: Het reserveteam van Tsjechië zal zich misschien willen bewijzen tegenover de coach en gaan er vol voor tegen Duitsland.
Deze sprankjes hoop koester ik ook nog.. Maar diep in mijn hart weet ik wel beter
Klote Advocaat
pi_20045666
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Griekenland was een oefenpotje en een geflatteerde uitslag. Griekenland wisselde het halve team, was even ongeorganiseerd en toen kon Nederland snel uitlopen en de wedstrijd beslissen. Dat zegt dus weinig.

De 6-0 tegen Schotland. Toen moest Dick onder druk van het volk, journalisten en 'kenners' wel verjongen. Dat deed hij ook en het resultaat was daar. Vervolgens draaide hij alles weer terug en was het niveau van het spel weer als vanouds (erg kut dus).

Moldavië stelt gewoon weinig voor.

Kutcoach dus.


Die druk van jonge spelers is er nu ook....

CMT, het komt allemaal goed. Het lag overigens niet aan het feit dat nou juist Robben eruit ging (hij was in de tweede helft ook minder) maar meer aan het nieuwe systeem dat gespeeld werd na die wissel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20045673
jongens, we gaan door!
Kan niet anders, loopt wel goed af dit keer denk ik
pi_20045703
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat gaat altijd zo. Geef ze eens ongelijk. Stel je voor dat er wat spelers hun 2e gele kaart of rode kaart pakken tijdens een wedstrijd die nergens meer omgaat. Of een belangrijke speler raakt geblesseerd....
Tja, maar echt eerlijk vind ik het niet, je zet je sterkste team in, om te winnen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_20045719
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]



Die druk van jonge spelers is er nu ook....

CMT, het komt allemaal goed. Het lag overigens niet aan het feit dat nou juist Robben eruit ging (hij was in de tweede helft ook minder) maar meer aan het nieuwe systeem dat gespeeld werd na die wissel.
Flauw hoor dat je het af wilt doen met een dooddoener als zo'n gaapsmiley. Het is gewoon zo. Moldavië moet je in de pan hakken, zoveel stelt Moldavië niet voor, Griekenland was geflatteerd en Schotland was goed, alleen wat me dan stoort is dat hij na een goede wedstrijd toch weer zijn eigen systeempjes, tactiekjes en spelertjes op wil stellen terwijl gebleken is dat dat niet werkt.

Het keerpunt was de wissel van Robben. Robben was een van de weinige van wie gevaar uitging. Als Robben de bal kreeg dan wist je dat er wat ging gebeuren. Advocaat koos er voor de gevaarlijkste en beste man van het veld in te wisselen voor een oude, trage en versleten draver. Gewoon stom. Mandy v/d Meyde is nauwelijks gevaarlijk geweest, alleen één keertje een totaal mislukt slap schot recht op de keeper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20045745
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Tja, maar echt eerlijk vind ik het niet, je zet je sterkste team in, om te winnen.
Daar ben ik het niet mee eens. Het gaat erom dat je de finale haalt en wint. Om dat te bereiken moet je in de kwartfinale aantreden met een fit A-team en niet met een A-team waarin belangrijke spelers ontbreken omdat ze geschorst zijn naar aanleiding van een kaart in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20045756
Ik ga zuipen trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20045766
quote:
Flauw hoor dat je het af wilt doen met een dooddoener als zo'n gaapsmiley. Het is gewoon zo
Zoiets als "kutcoach" ook een dooddoener is?

Het komt helemaal goed, CMT.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20045769
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Het gaat erom dat je de finale haalt en wint. Om dat te bereiken moet je in de kwartfinale aantreden met een fit A-team en niet met een A-team waarin belangrijke spelers ontbreken omdat ze geschorst zijn naar aanleiding van een kaart in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed.
Dan klopt het systeem niet...
Vind het niet eerlijk...
En dat jij dat anders ziet, dat kan...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_20045805
Ook al gaat Tsjechië met een B elftal tegen Duitsland spelen, denk ik niet dat de Duitsers de winst zullen pakken.

Maximaal een gelijkspel, wat voor Nederland voldoende is om de volgende ronde te halen, mits ze wel van Letland kunnen winnen, want die kunnen zelf ook nog door als ze van Nederland winnen.

Overigens heeft Tsjechië nog een rekening te verheffen met Duitsland ivm de verloren EK finale in '96.(2-1).
  zondag 20 juni 2004 @ 18:45:29 #90
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_20045811
Duitsland verliest met 2-1 van het Tsjechische B-elftal en Nederland wint met 3-0 van Letland.

Zijn we dan door?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_20045860
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:45 schreef hace_x het volgende:
Duitsland verliest met 2-1 van het Tsjechische B-elftal en Nederland wint met 3-0 van Letland.

Zijn we dan door?
Duitsland heeft dan 2 punten en Nederland 4, Nederland gaat dan door.
pi_20045915
Ik heb er nog de volste vertrouwen in!
Ik ben er echt heilig van overtuigd, en als ik ergens van overtuigd ben, komt het altijd uit.
pi_20045940
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:45 schreef Czech het volgende:

Overigens heeft Tsjechië nog een rekening te verheffen met Duitsland ivm de verloren EK finale in '96.(2-1).
Volgens mij steken die Tsjechen helemaal niet zo in elkaar, dat dat nog bij ze speelt. Althans, ik kan me een zaak als eerherstel moeilijk bij ze voorstellen, net als de rest van alle voormalig-oostblok teams. Ik denk dat je het bij dat soort dingen meer bij de temperamentvolle en overtrotse zuid-Europeanen moet zoeken.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20046050
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Volgens mij steken die Tsjechen helemaal niet zo in elkaar, dat dat nog bij ze speelt. Althans, ik kan me een zaak als eerherstel moeilijk bij ze voorstellen, net als de rest van alle voormalig-oostblok teams. Ik denk dat je het bij dat soort dingen meer bij de temperamentvolle en overtrotse zuid-Europeanen moet zoeken.
Geef ik jullie een opsteker, wordt ie te niet gedaan

Je hebt wel gelijk, maar ik denk dat iig Duitsland niet zal winnen in de laatste poule wedstrijd.
pi_20047156
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:45 schreef hace_x het volgende:
Duitsland verliest met 2-1 van het Tsjechische B-elftal en Nederland wint met 3-0 van Letland.

Zijn we dan door?
jazeker, zolang duitsland maar niet wint hoeft nederland alleen maar te winnen
٩๏̯͡๏)۶
pi_20047320
[quote]Op zondag 20 juni 2004 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

hoeft nederland alleen maar te winnen
[/quote

Alleen maar? Zo makkelijk is dat anders niet ,
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_20047423
Tegen de Letten: Alle ballen op Pierre met daaromheen Ruud en Roy . De Tsjechen gaan gewoon op z'n minst gelijk spelen!
  zondag 20 juni 2004 @ 20:03:32 #98
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20047586
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:31 schreef Barca het volgende:
Wat als zo'n neger uit zo'n buitenwijk van Johannesburg de postcodeloterij wint? Da's net zo onrealistisch als te denken dat we het halen. Please, no bullshit!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20048433
Ik geloof er nog in, Duitsland gelijk tegen Letland, en winnen tegen Tjechie neh...
2006...
pi_20048455
Ik geloof er wel in, zie al mijn eerdere posts in allerlei topics.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')