valt wel meequote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef Meki het volgende:
Ik ken veel Turkse jongeren en weet je wat me opvalt
ze spreken allemaal Turks en geen een woord Nederlands
en veel Turken roken allemaal stiekem
![]()
![]()
ach man ga voetbal kijken ofzowquote:Op zondag 20 juni 2004 00:11 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ik ken gelukkig niet zoveel turken!
waarom gelukkig? De Turken die ik ken zijn erg aardig, niet gierig (bbq-enquote:Op zondag 20 juni 2004 00:11 schreef Mr-Mackey het volgende:
Bij mij werk is een grote Turkse Gettoquote:Op zondag 20 juni 2004 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
valt wel mee
wat had jij dan verwacht?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef Marczilla het volgende:
Nederlanders praten ook altijd nederlands met elkaar.
Ook de derde generatie Nederlanders in, zeg maar, Canada?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef Marczilla het volgende:
Nederlanders praten ook altijd nederlands met elkaar.
Het zijn opzich Goede mensenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Tis een schande
Maar maakt het wat uit?
als je het zo bekijkt....quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ook de derde generatie Nederlanders in, zeg maar, Canada?
Wat ben jij nou weer aan het zoeken?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
over 50 jaar heb je geen probleem meerquote:Op zondag 20 juni 2004 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn opzich Goede mensen
Kan wel met ze lachen
Maar een probleem is de taal
Fries is een taal.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef klappernoot2000 het volgende:
Friezen praten ook alleen Fries met elkaar ... Dat stelletje Imboorlingen!![]()
vind ik ook!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:15 schreef _BR_ het volgende:
Het is de schuld van Dick Advocaat.
Ik ben geen canadees...........quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als ik Turk (of wat voor allochtoon dan ook (of zelfs autochtoon)) was, dan zou ik jou ook mijden ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:11 schreef Mr-Mackey het volgende:
Want dan spreken we allemaal Turksquote:Op zondag 20 juni 2004 00:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
over 50 jaar heb je geen probleem meer
Je woont in Nederland, dan behoor je ook Nederlands te spreken, vind ik.... sukkel.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik ben geen canadees...........
Turks spreken met andere turken vind ik okay................enig cultuur behoud.
Maar wanneer er mensen in de buurt zijn die geen turks kunnen verstaan. En die deel uitmaken van de desbetreffende groep. Vind ik het wel ongepast om verder te gaan in je moedertaal.
Jullie zijn wel weer ontiegelijk opgefokt zeg................sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |