lolquote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Van de sar eruit voor een extra aanvaller. Want die verdomde noppen zijn zo vies!
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Van de sar eruit voor een extra aanvaller. Want die verdomde noppen zijn zo vies!
Lijkt mij wel lachen idd..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef AirRaid het volgende:
Cruyijff, van Hanegem en Mulder
neem dan Henk mulder die bij SBS zit erbij dan heb je een trioquote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lachen idd..
maar misschien jan en youri mulder als duo?
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pleur op met die kansloze loser van een Jan Mulder DIck Advocaat
Dat is het ultieme media duoquote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef pekel het volgende:
Co Adriaanse en Jan Mulder..
Hij durft tenminste z'n bek open te trekken en LETTERLIJK te zeggen wat een kutwissel het was... belachelijk enz. Dat heb ik andere mensen niet letterlijk horen doen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pleur op met die kansloze loser van een Jan Mulder
en je kan niet zeggen dat hij geen verstand van voetbal heeft.. want hij voorspelde de wissel gisteren al..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij durft tenminste z'n bek open te trekken en LETTERLIJK te zeggen wat een kutwissel het was... belachelijk enz. Dat heb ik andere mensen niet letterlijk horen doen.
hahahquote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nostradamus IIquote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
en je kan niet zeggen dat hij geen verstand van voetbal heeft.. want hij voorspelde de wissel gisteren al..
zeg dat je een grapje maakt.. ZEG HET!! ZEG HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Van Gaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |