Larsson zou ook niet terugkeren bij Zweden. Toch heeft 'ie na een paar honderdduizend handtekeningen de stap gezet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:41 schreef chocolatemoeze het volgende:
doet ie toch nie
Z'n zoontje was de doorslag hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Larsson zou ook niet terugkeren bij Zweden. Toch heeft 'ie na een paar honderdduizend handtekeningen de stap gezet.
* Zoekt telefoonnummer van Jordi op...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:54 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Z'n zoontje was de doorslag hoor.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Alsjeblieft.. Cruijf is eigenlijk maar een simpele ziel hoor
Louis Van Gaal vind ik beter..
Weet ik, maar het gaat om het ideequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:54 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Z'n zoontje was de doorslag hoor.
Weet je wat men in Nederland nodig heeft ? Eens een goeie buitenlander die zich niks van de pers of het publiek hoeft aan te trekken en alles eens wat van afstand kan bekijken ...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:04 schreef SplashJoin het volgende:
ja maar wie wil je dan als bondscoach
ik zie geen namenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Weet je wat men in Nederland nodig heeft ? Eens een goeie buitenlander die zich niks van de pers of het publiek hoeft aan te trekken en alles eens wat van afstand kan bekijken ...![]()
Cruyff heeft iig 1 keer 'ja' gezegd... alleen toen krabbelde de KNVB terug.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:02 schreef Vamos het volgende:
Cruyff is een lafbek. Is niet voor niets dat ie nooit heeft toegehapt. Hij kan alleen maar verliezen.
Maar langs de kant heeft hij altijd zijn mond vol... wat ie overigens goed doet. Maar eigenlijk heeft hij geen recht van spreken.
Er zijn er genoeg hé, zoek je gewoon een buitenlandse toptrainer, een Capello , een Deschamps , ...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef SplashJoin het volgende:
[..]
ik zie geen namen![]()
jij bent ver ver ver heen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Alsjeblieft.. Cruijf is eigenlijk maar een simpele ziel hoor
Louis Van Gaal vind ik beter..
dan heb jij zeker naar een andere wedstrijd zitten kijkenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:12 schreef antidick het volgende:
die besloten trainingen hebben ook geen ene tering geholpen oprotten met die dikke klootzak met zn nephaar ik had EN makaay EN robben erin gezet ipv vd meyde en van nipelrooy scoren doet ie wel by man united en niet in oranje, johan heeft gelijk johan als bondscoach ik ben voor !!!!
Ja onterecht he. Vooral na vanavond.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
Dat geblaat om andere coaches/spelers toch ook altijd
idd, advocaat kan wel blijven....quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
Dat geblaat om andere coaches/spelers toch ook altijd
Doet hij nooit.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:37 schreef BVO het volgende:
Kan er geen nationale handtekeningenactie komen om Johan Cruijff te overtuigen de stap te zetten? Die man heeft er zoveel meer verstand van dan Advocaat en ook zo ontzéttend veel meer uitstraling.
Voor mij is er maar een opvolger: Johan Cruijff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |