Gefrustreerd? Tsjechie was gewoon veel beter, en Nedved al helemaal!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:31 schreef Deefje het volgende:
ZEG UH! OPZOUTEN HIER MET TSJECHIE!!!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Tsjechie was gewoon veel beter, en Nedved al helemaal! maakte het verschil
Waarom slaat dit topic nergens op? Het gaat toch over voetbal?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef JPM01 het volgende:
mag deze dicht, dit slaat nergens op
Ja, Van Nistelrooy en Seedorf speelden ook erg goed, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef majic het volgende:
Ik denk dat je maar eens BBCsport had moeten kijken Dora.... echt neutraal ben je niet geloof ik.
Zelf ben ik niet eens een voetbalfan en heb ik geen zin in het pro-NL geleuter (al is dat tegenwoordig meer pro-NL-afzeik-geleuter) van NL2. Enfin, op BBCsport zeiden ze (en ik quote losjes) :
"Geweldig voetbal, geen doet voor de ander onder"
"Wellicht beste match ooit gespeeld in het EK, en met stip de beste in het EK tot nu toe"
"Beste twee clubs van het EK, deze horen op 1 en 2 te eindigen"
"Arbitrage erg slecht in het nadeel van Nederland"
"Dit moet eindigen in een gelijkspel"
Hoe je er precies bij komt dat Tsjechie veel beter was snap ik niet, het aantal schoten op doel is volgens mij zelfs iets hoger voor NL.
Scheids heeft 2 enorme blunders gemaakt, eentje waar Nistelrooy gewoon voor 200% een penalty mee had moeten krijgen (werd bruut vast gehouden, gewoon enorm lomp en duidelijk..snap neit dat daar niet voor gefloten is), en de ander waar we een rode kaart kregen voor toneel van je favoriete speler (Nedved). Als jij toneelspelen en bewust gele kaarten uitlokken bewonderd, dan zegt dat geloof meer iets over je spelersmaak dan over de kwaliteiten van de twee voetballende partijen...
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef JPM01 het volgende:
mag deze dicht, dit slaat nergens op
EK 2004quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom slaat dit topic nergens op? Het gaat toch over voetbal?
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:38 schreef majic het volgende:
Ik denk dat je maar eens BBCsport had moeten kijken Dora.... echt neutraal ben je niet geloof ik.
Zelf ben ik niet eens een voetbalfan en heb ik geen zin in het pro-NL geleuter (al is dat tegenwoordig meer pro-NL-afzeik-geleuter) van NL2. Enfin, op BBCsport zeiden ze (en ik quote losjes) :
"Geweldig voetbal, geen doet voor de ander onder"
"Wellicht beste match ooit gespeeld in het EK, en met stip de beste in het EK tot nu toe"
"Beste twee clubs van het EK, deze horen op 1 en 2 te eindigen"
"Arbitrage erg slecht in het nadeel van Nederland"
"Dit moet eindigen in een gelijkspel"
Hoe je er precies bij komt dat Tsjechie veel beter was snap ik niet, het aantal schoten op doel is volgens mij zelfs iets hoger voor NL.
Scheids heeft 2 enorme blunders gemaakt, eentje waar Nistelrooy gewoon voor 200% een penalty mee had moeten krijgen (werd bruut vast gehouden, gewoon enorm lomp en duidelijk..snap neit dat daar niet voor gefloten is), en de ander waar we een rode kaart kregen voor toneel van je favoriete speler (Nedved). Als jij toneelspelen en bewust gele kaarten uitlokken bewonderd, dan zegt dat geloof meer iets over je spelersmaak dan over de kwaliteiten van de twee voetballende partijen...
Check je eigen icoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:43 schreef Mattt het volgende:
KUTNSBER ! OPZOUTEN GODVER
NSB'er? Houd jij je brutale mond eens. Alsof voetbal zo belangrijk is, niet dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:43 schreef Mattt het volgende:
KUTNSBER ! OPZOUTEN GODVER
Mijn icoon is mooier.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:44 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
ophoeren![]()
Ag donder toch op man , en zout op naar tjechiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
NSB'er? Houd jij je brutale mond eens. Alsof voetbal zo belangrijk is, niet dus.
Optiefen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
NSB'er? Houd jij je brutale mond eens. Alsof voetbal zo belangrijk is, niet dus.
Nee, ik vind het prettig wonen in Nederland. Als het echter gaat om voetbal, prefereer ik het Tsjechische team. Daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:45 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ag donder toch op man , en zout op naar tjechie
Hou dan op godver met die tjechie huldegingenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik vind het prettig wonen in Nederland. Als het echter gaat om voetbal, prefereer ik het Tsjechische team. Daar is toch niets mis mee?
Waarom? Oranje-fans houden toch ook niet op met die 'nederland huldegingen'?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:49 schreef Mattt het volgende:
[..]
Hou dan op godver met die tjechie huldegingen
Nee, totaal niet. Ik ben alleen blij dat Nederland bijna is uitgeschakeld, anders gaat mijn vriend nog wekenlang aan mijn kop zeuren over voetbal en daar ben ik totaal niet in geinteresseerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef Soap het volgende:
@ TS; aandacht tekort?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef SplashJoin het volgende:
Nedved is de man van Jan
Dan kijk je desnoos naar de economische belangen. Als het Nederlandse elftal kampioen word scheelt dat zo 1% economische groei per jaar. Alsof Tjeschië dat verdient heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik vind het prettig wonen in Nederland. Als het echter gaat om voetbal, prefereer ik het Tsjechische team. Daar is toch niets mis mee?
Bron?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Dan kijk je desnoos naar de economische belangen. Als het Nederlandse elftal kampioen word scheelt dat zo 1% economische groei per jaar.
Waarom Tsjechie niet en Nederland wel?quote:Alsof Tjeschië dat verdient heeft.
Ben jij Nederlander of niet? Egoisme is hier toch wel op zijn plaats. En bron? Ik weet wel zeker dat jij kranten leest.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Waarom Tsjechie niet en Nederland wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |