Zo heb ik Fliepke vorige week geownedquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
World Cup![]()
Ik kon op de GB met dat spel met 107 - 0 winnen als ik Italië was, in de halve finale tegen een ander land, steeds hetzelfde lopen, en dan zelfs de bal in de goal lopen.
![]()
Mijn lijstjequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe, die Fliepke, wat een n00b
Mijn lijstje wat ik meeneem:
GBA SP
Mario Party 4
Controller
Mario Golf (FreeLoader?)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:50 schreef Hooghoudt het volgende:
hallo u woont in groningen zoja waar ik kom zelf uit de korrewegwijk en zou mischien wel even willen komen kijken voor de nitendo
mijn zoon is binnenkort jarig en wil een nitendo
aangezien hij 4 jaar wordt wil ik eerst een tweede hands kopen om te kijken of het wat is voor hem alvoorens ik een nieuwe aanschaf
met vriendelijke groeten anita
Heeft iemand nog een tweedehands nitendo voor Anita?
yep. Kep vorige week ook met zen 4-en gemultu-gamed. 1 xbox (4 games), 1 cube (6 games). Welke games hebben we gespeeld..... Halo & super smash brosquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fzero heb ik ookFFCC, check. Linkkabel, check. Maar wordt het niet teveel zo
![]()
skooolquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:53 schreef Oksel het volgende:
Ach, teveel..Nederland gaat toch niet door..
BMH, waarom kom jij niet langs? Lexie woont ook niet in de buurt..
OMG! Dus een paar geemuleerde roms van NES games zijn groter dan 1.4 gig? En een paar lullige MP3tje passen er niet eens meer bij? Wat een bullshit zeg.quote:From Atomic Planet:
Unfortunately the remixed Navi Mode [in game] music is only available
on
the PS2 version of MMAC.
The secrets unlock on the NGC version contains some remixed tunes and a
Megaman featurette video.
The reason we couldn't put these Navi Mode music tracks on the NGC
version is due to the size restriction of the NGC media [1.35gb]
compared to the 4.3gb a PS2 DVD can hold.
I hope this doesn't put you off buying either version of MMAC. It's a
well put together title which controlled my life for over 6 months.
All the best
Regards
Barry Smith
Ik heb Skies vandaag gelukkig ergens bij een gameshop kunnen vinden. Wel US import en wel voor 90 euro... Maar goed, ik heb 'm nu tenminste.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef nikk het volgende:
Weet iemand waar je (zonder creditcard en PAL) Skies of Arcadia Legends kan krijgen?
Yep !quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die Freeloader? Moet je elke keer die disc in de cube stoppen voordat je een importspel speelt?
Eerlijk gezegd baal ik er wel een beetje van. Maar ik moest dat spel gewoon hebben. Het zuigt gewoon enorm dat dat spel vrijwel nergens te verkrijgen is. Altijd al het probleem van SEGA geweest heb ik begrepen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep !
En Skies of Arcadia is cool.... Heb hem op de Dreamcast gespeeld maar vind jou versie wel heel duur
Hij staat bij dvdboxoffice voor 70 C$ dat is ongeveer 41 euroquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd baal ik er wel een beetje van. Maar ik moest dat spel gewoon hebben. Het zuigt gewoon enorm dat dat spel vrijwel nergens te verkrijgen is. Altijd al het probleem van SEGA geweest heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |