En het is wel zo netjes, ga ook zeker de 2e terugsturen mocht ik er twee krijgen... Benieuwd of Play sneller gaat wezen als de FRS, die 8 weken over Burnout 2 hebben gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
omdat ik geen gezeik wil met een bedrijf over zee waar ik waarschijnlijk nog meer ga bestellen....
tis geen winkel die je makkelijk in de zeik nemen kan
Gelukkig staat de cube bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:22 schreef P8R het volgende:
[..]
Party game online,... enige handige is dat je tenminste niet zat naar huis hoeft, maar de lol lijkt me echt compleet weg...
Het boeit me niet zoveel wie er eerder bij 100 is. Vaak zijn de GAM topics net soapsquote:Op woensdag 23 juni 2004 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht overigens dat de Xboxers eerder bij de 100 zijn dan wij. Dit puur en alleen omdat zij iets hebben om over te praten![]()
Wij hebben het wat over oudere games, over DÉ meet, beetje jammer eigenlijk. Wie hebben er eigenlijk allemaal Mario Golf? Want nu dit zowat de enige Ninty game is in tijden zou het toch groot nieuws moeten zijn...
Uhm, DÉ Meet? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht overigens dat de Xboxers eerder bij de 100 zijn dan wij. Dit puur en alleen omdat zij iets hebben om over te praten![]()
Wij hebben het wat over oudere games, over DÉ meet, beetje jammer eigenlijk. Wie hebben er eigenlijk allemaal Mario Golf? Want nu dit zowat de enige Ninty game is in tijden zou het toch groot nieuws moeten zijn...
Als de XBox-versie geen Multiplayer zou hebben zou ik het spel ook deze cijfers geven.quote:Op woensdag 23 juni 2004 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Een misser op CubeRainbow Six 3 review !
7.0 Presentation
Long, tedious load times and some artifacting in FMVs, but the interface is high-tech and the movies otherwise stylish.
6.0 Graphics
Not great, but not bad either. Environments are moody despite low-polygon architecture. Lots of variation. Some pleasing effects. Textures and animation are a mixed bag. Framerate sufers.
8.0 Sound
Crisp and generally clean. Runs in Dolby Pro Logic II.
7.0 Gameplay
Fun, despite flaws. Single-player campaign still feels intense and the level design allows for strategic play. Technical drawbacks hamper the experience.
5.0 Lasting Appeal
What was the main portion of the Xbox original, the online multiplayer mode, has been sacrificed completely. Only a two-player cooperative campaign remains in its place.
6.5 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Is het al zover gekomen dat de Cube nu alleen nog maar gezien wordt als party consolequote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef HomerJ het volgende:
WE kunnen voor deel 100 ook in verschillende game-genre's makenDe gamecube, de enige echte Party console:
[afbeelding]
Mario party 4
[afbeelding]
Mario party 5
[afbeelding]
Super monkey ball
[afbeelding]
Super monkey ball 2
[afbeelding]
Super Smash Bros. Melee
[afbeelding]
Mario Kart: Double Dash!
[afbeelding]
Mario Golf : Toadstool tour
[afbeelding]
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
[afbeelding] [afbeelding]
Pacman VS.
Upcoming Party-games:
[afbeelding]
Mario Tennis
[afbeelding]
Wario Ware Inc. Mega Party Game$
Mario party 6: Met nieuwe revolutionaire controller?
Eigenlijk wel. Naast Zelda en Metroid dan. Maar single player Mario Kart is ook ERG veel fun.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het al zover gekomen dat de Cube nu alleen nog maar gezien wordt als party console
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |