Get a life, get a cubequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:41 schreef Oksel het volgende:
Of: Dump je vriendin, neem een cube.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
pikmin is trouwens de bom. VJ bevalt ook wel tot nu toe
.
Play gaat een nieuwe voor me opsturen... (wel zo goed voor m'n tentamens, Mario Golf darentegen...)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
VJ bevalt ook wel tot nu toe.
krijg je die van mij waarschijnlijk die ik vorige week heb teruggestuurd odmat ie dubbel gestuurd wasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:10 schreef P8R het volgende:
[..]
Play gaat een nieuwe voor me opsturen... (wel zo goed voor m'n tentamens, Mario Golf darentegen...)
waarom stuur je een dubbele terug?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
krijg je die van mij waarschijnlijk die ik vorige week heb teruggestuurd odmat ie dubbel gestuurd was
Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:22 schreef Oksel het volgende:
Strolie, flameboy, ga ergens anders vervelen, en geilen op die lelijke X-Box van je. MS doos. Nep PC. Puber Console.
Niet iedereen is een crimineelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waarom stuur je een dubbele terug?
ze nemen zichzelf in de zeik. pas terugsturen als ze erom vragen. of deden ze dat ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
omdat ik geen gezeik wil met een bedrijf over zee waar ik waarschijnlijk nog meer ga bestellen....
tis geen winkel die je makkelijk in de zeik nemen kan
Zou zomaar kunnen. Het kan ook een palmboom zijn voor mij partquote:
ach laat em lullen joh... weet volgens mij niet waar ie het over heeft..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hoe lang hou je jezelf nog voor de gek?
Er zitten echt aardige spellen bij de X-box hoor
ZZZZZZ knopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:31 schreef Lexie het volgende:
Moet je in Viewtiful Joe eigenijk steeds het beginfilmpje en het introductielevel doorploegen?
Achzzoo, scheelt me al weer 5 minuten tv kijken voordt ik kan beginnenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:35 schreef BMH het volgende:
[..]
ZZZZZZ knop![]()
Party games moet je helemaal niet online doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Nog zo'n game die online een echte topper had kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |