Okee, maar ik zocht 'm dus zonder credit card. Het liefst had ik 'm ook nog PAL gehad maar dat schijnt al helemaal onmogelijk te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij staat bij dvdboxoffice voor 70 C$ dat is ongeveer 41 euro![]()
? Wat bedoel je waarde Homer?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
IK zeg toch ook verschillende thema's
Als iemand anders nou even de horror maakt en iemand anders weer adventure etc
Dat is wel heel erg raar ja.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:08 schreef BMH het volgende:
Over de megaman collection disc.
[..]
OMG! Dus een paar geemuleerde roms van NES games zijn groter dan 1.4 gig? En een paar lullige MP3tje passen er niet eens meer bij? Wat een bullshit zeg.
Ik had net even wat Party games gepost voor de cube voor deeltje 100.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
? Wat bedoel je waarde Homer?
Ach soquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik had net even wat Party games gepost voor de cube voor deeltje 100.
Als iemand anders nou adventure etc. doet
oh wacht, burnout, f-zero en mario kartquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef pkwarts het volgende:
wat is die 3e racing game
Resident evilquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach soIk snapte het niet
We moeten per genre 3 games uitkiezen vind ik, en dan 3 screens met [img=190,150] posten. Dan post het mooi op naast elkaar namelijk.
En dan de genres
Adventure
RPG
Horror
Racing
Party
Platform
?
Adventure o.a Zelda + Metroid prime RPG: Phantasy star online & FF:CCquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:59 schreef rockstah het volgende:
en die adventure en rpg dan? ik zou niet weten wat daar voor spellen moeten komen
En daarna Pikmin 2quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:00 schreef Thomper het volgende:
Wat is de volgende grote release na Rainbow Six 3?
Splinter Cell: Pandora Tomorrow?
En daarna, 3 september, Wario Ware GC?
Op 24 september is Animal Crossing aan de beurt. Ja, veel te laat, maar toch een top gamepje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En daarna Pikmin 2
De vierspeler mode zou erg goed zijn, en hij is maar 30 euro. Ik denk dat ik hem wel oppak.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Persoonlijk lijkt me Wario Ware GC op de GBA leuker. Gameconcept komt beter op zijn recht op een klein scherm.
he... die heb ik in mijn lijst gehad... volgens mij. Je woont in Nijmegen of omgeving???quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:07 schreef Oksel het volgende:
BMH, voeg me eens toe op msn: ditisnouluuk@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |