abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:00:48 #1
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_20026862
Ok, om te beginnen wil ik toch wel kwijt dat m'n hele avond f****d up is en dat dit het meest onterechte resultaat op het hele EK tot nu toe was

Maar dan...

Nederland acht ik in staat van Letland te winnen met dit spel
Dan moet Duitsland WINNEN van Tsjechie...

Hallo!?

WINNEN!!!

Het wordt met een beetje Duitse mazzel gelijkspel, Duitsland heeft vandaag haar kansen verspeeld door gelijk te spelen. Bovendien heeft Tsjechië ook een dubieus voetbalverleden t.o.v. Duitsland die die zullen zich echt niet de oren laten wassen...

Niet zeuren dus, Nederland is gewoon door
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juni 2004 @ 23:01:36 #2
862 Arcee
Look closer
pi_20026889
Mee eens!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_20026919
Alleen Tsjechië is door.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juni 2004 @ 23:02:33 #4
862 Arcee
Look closer
pi_20026928
Zie ook: Oranje ligt er zo goed als uit.
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 22:49 schreef Arcee het volgende:
Volgens de commentator gaan Duitsland en Tsjechië het op een gelijkspel gooien. Wat een onzin. Als Nederland wint van Letland, dan heeft Duitsland helemaal niet genoeg aan een gelijkspel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_20026935
jij onderschat de letten weer
[19:28:57pm] <@FlorentLuyckx> Sreious RAdio!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:03:42 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20026981
Tsjechie speelt helemaal nergens meer voor in die laaste wedstrijd. Ze zijn al eerste in de poule.
pi_20027494
Tsjechië zal winnen niet meer als eerste prioriteit hebben, de basisspelers krijgen rust voorgeschoteld...en Bruckner zal alle reservespelers opstellen, we liggen eruit! FACE IT! Dit was weliswaar onze beste wedstrijd in tijden, maar door een onbegrijpelijke Dick en een partijdige scheiids liggen we er gewoon uit
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20027720
Tsjechie stelt een b elftal op & spant zich verder niet bovenmatig in.
Kans van NL om van LET te winnen en door te gaan: 10%
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:21:57 #9
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_20027752
Omdat de avond verpest is door 2 enorme klootzakken. Wie dat zijn mag je zelf uitzoeken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_20027929
Probleem = Dick Advocaat ...

Letten gaan we eens goed pakken, wanneer we echt 'moeten' winnen dan doen we het ook! Dit keer dus ook!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:34:17 #11
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_20028212
Tsjechie stelt geen b-elftal op (alleen Nedved gaat niet spelen)

Die Tsjechen hebben net zo'n verleden met Duitsland als wij, die gaan zich echt niet zomaar uit laten spelen
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_20028263
Nedved is de eerste die gezegd heeft niet te zullen spelen, ben bang dat daar in de loop van de week nog wel wat bij komen om ons zo hard mogelijk te kunnen screwen.
Nu ook in vanillesmaak
pi_20028328
Waarom zou Bruckner blessures, kaarten, oververmoeidheid etc risceren..als zn team toch al over is..
pi_20028436
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:37 schreef 2look het volgende:
Waarom zou Bruckner blessures, kaarten, oververmoeidheid etc risceren..als zn team toch al over is..
Ik hoop om uit pure trots en eergevoel te laten zien dat ze alle wedstrijden in de poule kunnen winnen en gewoon omdat ze van de duitsers wíllen winnen

Wishfull thinking..
Nu ook in vanillesmaak
pi_20028454
Het probleem is dat Tsjechië straks met reservespelers gaat spelen en de Duitsers er vol voor gaan. DAT is het probleem.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:42:55 #16
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20028516
Als Nederland het ruim wint van Letland dan "gun" ik het ons/ze ook dat ze/we doormogen naar de kwartfinale. Ben zelf beetje fan geworden van dat gekke onbekende team vol hardwerkende, eerlijke lui ...die Letten mag ik wel. Hoop dat het een mooie pot voetbal wordt waarin NL met 1-0 of 2-1 wint..

En dat Duitsland t niet red (Al is t maar om dick advocaat eens uit dat verdoemenishoekje te krijgen)
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20028583
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:42 schreef majic het volgende:
Als Nederland het ruim wint van Letland dan "gun" ik het ons/ze ook dat ze/we doormogen naar de kwartfinale. Ben zelf beetje fan geworden van dat gekke onbekende team vol hardwerkende, eerlijke lui ...die Letten mag ik wel. Hoop dat het een mooie pot voetbal wordt waarin NL met 1-0 of 2-1 wint..

En dat Duitsland t niet red (Al is t maar om dick advocaat eens uit dat verdoemenishoekje te krijgen)
Voor mijn part spelen ze tegelijk tegen tjechie die duitsers, als ze maar niet winnen.
En niet om Advocaat, maar om de eer van nederland
Nu ook in vanillesmaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')