abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20026851
euh, ze waren dus aan't neuken, maar nu komen ze niet meer van elkaar af.... 't vrouwtje piept heel erg... en m'n ouders zijn niet thuis..... wat zou ik in hemelsnaam kunnen doen??

ps. dit is serieus. geen onzinreacties....
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:05:37 #2
19105 Noayla_
Love me tender
pi_20027063
Volgens mij gewoon met rust laten en wachten tot de reu een slappe krijgt?

Je moet ze zeker niet van elkaar proberen te halen omdat de penis van een reu een soort van "weerhaken" heeft in stijve toestand, bedoeld om het hele zakie erin te houden tijdens het bevruchten.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_20027398
ah! ik wilde net gaan typen dat we wel gingen wachten, en ze zijn net los van elkaar
pi_20027518
Nou, ik wil niet al te lullig overkomen maar waarom laat je je hond dekken als je niet eens weet hoe alles in zijn werk gaat?
pi_20027588
Nou nu wachten op een dikke buik....
Het is normaal dat ze niet meer loskomen.
Als hij eenmaal in haar zit kan het 10 a 20 min of langer duren tot ze los komen
Als ze aan elkaar vast zitten, moet je ook niet proberen ze los te maken.. dit kan gevaarlijk zijn.
Dat het teefje piepte kan heel goed, bedoel iedereen zijn eerste keer kan pijn doen dus van een teef ook.... Mijn hond piepte de eerste keer ook, een uur later toen ze voor de 2de keer gingen piepte ze niet meer! Maar het was zeker niet gepland?
pi_20027619
Geen idee... Kun je niet even met de dierenarts bellen (die weekenddienst heeft)??

Misschien koud water over ze heen gooien? geen idee of het werkt. Wel krijg je waarschijnlijk puppy's
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_20027659
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Plunderbunny het volgende:
Nou, ik wil niet al te lullig overkomen maar waarom laat je je hond dekken als je niet eens weet hoe alles in zijn werk gaat?
Ik denk aan zijn post dat het niet echt gepland was
en dat hij daarom er niks van af wist
pi_20027762
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef Kroekiepoes het volgende:
Geen idee... Kun je niet even met de dierenarts bellen (die weekenddienst heeft)??

Misschien koud water over ze heen gooien? geen idee of het werkt. Wel krijg je waarschijnlijk puppy's
Hoeft niet perse!
Onze dierenarts heeft 5 jaar geleden toen wij onze teef lieten dekken tegen ons gezegt dat het na 1x niet raak hoeft te zijn en het daarom verstandig is de reu 2 a3 keer op de teef te laten
Maar er is natuurlijk wel een kans dat ze zwanger is... en om er nu nog een dierenarts bij te halen is beetje te laat... het is nu toch al gebeurt
Als je echt geen puppies wilt zou ik maandag maar wel even bellen.. en hou ze nu uit elkaar want als ze weer op elkaar gaan is de kans veeel groter dat ze wel zwanger raakt
pi_20028013
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:19 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ik denk aan zijn post dat het niet echt gepland was
en dat hij daarom er niks van af wist
Dan blijf ik het op zijn minst vreemd vinden want als je je honden kent dan weet je wanneer je teefje loops moet worden en dan weet je dat het niet handig is om een reu en teef bij elkaar te houden rond die tijd.
pi_20028168
waarom heb ik dat nou nooit

ik word meteen na de wip het bed uitgetrapt
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_20028405
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:32 schreef laffer het volgende:

pi_20028875
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:32 schreef laffer het volgende:

rotflmao
pi_20029690
het was wel gepland, maar ik heb er verder niets mee te maken, m'n ouders waren er alleen niet

maar de puppies waren dus ook gepland
pi_20029718
en ze zijn van 'tzelfde ras trouwens
pi_20031378
quote:
Op zondag 20 juni 2004 00:18 schreef erikkll het volgende:
het was wel gepland, maar ik heb er verder niets mee te maken, m'n ouders waren er alleen niet

maar de puppies waren dus ook gepland
Fijn dat je dan advies vroeg, ook al was er in weze niets aan de hand
Wat voor ras hebben de honden?
pi_20034881
ja idd welk ras??
En voortaan eerst informatie opvragen hoe het precies gaat voor je info hier gaat vragen...
Bedoel je moet er wel wat van af weten voor ze beginnen....
Ik wist er 5 jaar geleden ook niks vanaf en vond het ook raar maar mijn moeder had toen alles al gehoord van de dierenarts.... suc6 met de puppies.. maar laat eerst even weten of ze zwanger is
pi_20035459
De penis van de reu zwelt op als hij in de teef zit waardoor ze inderdaad een tijdje aan elkaar vast zitten.
Koud water helpt niet en is ook totaal niet nodig, gewoon wachten tot het voorbij is. Je mag absoluut nooit de honden van elkaar lostrekken want daardoor kun je de teef permanent beschadigen.
pi_20037296
Dude, zou jij het lekker vinden als je vriendin / vrouw vaginisme had en je ouders je los gingen trekken of koud water over je piemel deden Maar goed dat je het niet gedaan hebt
  zondag 20 juni 2004 @ 13:23:43 #19
37769 erodome
Zweefteef
pi_20037680
Een reu heeft idd achter op zijn penis 2 zwellichamen zitten, die vormen een soort van bal waardoor de reu vast blijft hangen in de teef(achter haar spieren).

Dit zorgt ervoor dat het sperma er niet uitloopt, geeft het lekker rustig de tijd waardoor d kans op bevruchting groter is...

Lostrekken mag idd nooit, want het zit echt vast achter die spieren, die zou je dus forceren als je ze los zou trekken, zowel teef als reu zullen je alles behalve dankbaar zijn en beide zullen waarschijnlijk beschadigt zijn...

Ook water eroverheen gooien is nogal bruut, sta je daar vast, wat al wat minder is, gooien ze ook nog eens water over je heen, sta je daar koud, nat en vast....

Mocht de teef zich ongemakkelijk voelen(of de reu) let dan op of ze omgedraait zijn, dus dat ze niet meer boven op elkaar zitten, of half naast elkaar staan, maar met de konten naar elkaar toe.
En hou ze rustig, meestal zijn ze dat vanuit zichzelf wel, maar soms proberen ze ook los te komen en dat kan een beetje auw doen volgens mij(een hond ziet er dan niet echt blij uit zeg maar).

Het komt vanzelf los, is heel normaal...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20039005
vragen over ras: nederlands kooikerhondje.

bedankt voor alle informatie...
  maandag 21 juni 2004 @ 09:12:38 #21
17698 nappel
raar menneke..
pi_20058014
Puppies!!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')