als ik Dick was, zou ik zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:01 schreef SplashJoin het volgende:
als ik Dick was, zou ik aftreden
kan voor gezorgd wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
Scheids hoort niet levend het stadion uit te kunnen komen
Idd niet alles is aan Dick te wijten(ik geef toe wel veel maar die schijds!!)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
Scheids hoort niet in minder dan 45 stukjes het stadion uit te mogen komenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Chillmeister het volgende:
ok, hoeveel moet ik betalen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
kan voor gezorgd worden
Ik ben al te laat, ik kijk nu vanaf mijn verrekijker naar de achteruitgang en ik zie hem daar wegsluipen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok, hoeveel moet ik betalen.
Dat was hij toch? Ik dacht 'm op een gegeven moment met zo'n blindenstok zien zwaaien... kan me vergissen hoor....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef Stuart het volgende:
En die scheidsrechter zou ook ontslagen moeten worden. Eerst is hij een bagger scheidsrechter bij de 1e wedstrijd van Italie, en vervolgens speelt hij ook bij NL alsof hij blind is![]()
Dick is zo eigenwijs als het maar kan. En het is net een klein kind van wie je het speelgoed afpakt als je negatief commentaar geeftquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:06 schreef SplashJoin het volgende:
Cruijff geeft idd goede commentaar. Ik hoop dat Dick er iets mee doet, maar het zal wel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |