Kans bestaat zelfs dat als ze winnen van Letland dat ze alsnog naar huis kunnen. :/quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef cptmarco het volgende:
Nu nog even van Letland verliezen en dit geweldige EK zit er weer OP
Advocaat: NEEM ONTSLAG
Ja, hij was inderdaad goed vandaagquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef dolle_hond het volgende:
van de sar was iig de man van de wedstrijd bij nederland, vlak voor robben
Het helpt niks maar het is wel relevant. Het maakte deel uit van de wedstrijd en was zelfs zeer belangrijk voor het resultaat. De ref wordt nu afgezeken maar we heben verloren door onze eigen stomme schuld!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:12 schreef nikk het volgende:
[..]
D'r speelde een aantal mensen vrij zwak. Maar het is vrij zinloos dat allemaal in dit topic te bespreken.
Mag ook wel, na 80 procent van de tijd buitenspel te hebben gelopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Cee het volgende:
Nistelrooy is pissed.
Ja, en Seedorf speelde ook goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Undergod het volgende:
Davids en Robben men of the match
Ben ik het niet mee eens. Dit is een van die zeldzame keren dat de ref. alle schuld heeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Het helpt niks maar het is wel relevant. Het maakte deel uit van de wedstrijd en was zelfs zeer belangrijk voor het resultaat. De ref wordt nu afgezeken maar we heben verloren door onze eigen stomme schuld!
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Undergod het volgende:
Davids en Robben men of the match
Ik heb echt medelijden met die jongen. Z'n eerste grote toernooi...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:16 schreef Cee het volgende:
Nistelrooy is pissed.
heel veel medelijden voor hemquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:19 schreef Glacius het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met die jongen. Z'n eerste grote toernooi....
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef Chillmeister het volgende:
maart Cocu vind ik beide wedstrijden de slechste speler op het veld.
Nee!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Dit is een van die zeldzame keren dat de ref. alle schuld heeft.
Cocu eruit, volgende wedstrijd. Hij KAN het gewoon niet meer. hij voegt niks toe aan de wedstrijd. Kan niet 1 keer herinneren dat hij is genoemd tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |