Hij speelde klote!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef existenz het volgende:
Omdat die dit keer wel goed speelde?
Flikker toch op!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Crazykill het volgende:
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gekeken , maar Seedorf was een van de betere spelers op het veld hoor....
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Crazykill het volgende:
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gekeken , maar Seedorf was een van de betere spelers op het veld hoor....
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef Electrical-Storm het volgende:
Seedorf speelde een prima wedstrijd
Afreageren mag je vandaag op:
- Scheidsrechter Gonzales
- Misschien Advocaat
- Cocu
- God
-Schwalbe-zwijn Pabel k****r-Nedved
Maar zeker geen Seedorf
VAN DER VAART kan nix, als je me oma daar plaatste ,dan zou die het zelfs beter doen dan vd. vaart !!!! Heitinga moest na de rust eruit voor Makaay!!! Seedorf was gewoon goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:55 schreef krassekarel het volgende:
Wat een knuppel is die advocaat toch!
Makaay laat "ie op de bank zitten, Van de vaart er pas laat in de wedstrijd er in en last but not least: Toch die ongelofelijke egoist van een Seedorf opstellen kmet zijn niets uithalende eenmansakties!
Makaay had al lang en breed opgesteld moeten worden. ook bij Nederland-duitsland!!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:06 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Heitinga moest na de rust eruit voor Makaay!!!
Nee na de rust pas .... Makay+Pierre zijn wedstrijd makers, als het niet goed gaat,moeten die erin... maar zolang het goed gaat !!!!!!!!! dan mogen de normale door ...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef krassekarel het volgende:
[..]
Na de rust pas!
Makaay had al lang en breed opgesteld moeten worden. ook bij Nederland-duitsland!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |