quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:46 schreef Kiedis het volgende:
maar da's logisch
Elk voordeel hep ze nadeelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef furanku het volgende:
Wat kan ik toch kotsen op Johan Cruijf.. ok, vroeger was hij gewoon goed, maar het goedpraten van de acties van Dick vind ik toch zo overdreven dom. Met zijn voorbeschouwingen ben ik het ook geen een keer mee eens geweest.
Kwal!
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:32 schreef ernstig.com het volgende:
ik vind Cruyff juist erg geniaal... hij komt soms niet helemaal lekker uit z'n woorden of moet effe nadenken, maar WAT hij zegt is gewoon eigenlijk altijd waar. Heel simpel. Hij is ook best netjes en weet dat wat hij zegt impact heeft. Goed dus dat hij niet Dick in openbaar compleet afvalt (al is dat wel terecht).
Tjeez, kan je niet tussen de regels doorlezen (horen). Hij zegt dat er niks van klopt en dat ie geen idee heeft wat de bedoeling is ... wat moet ie dan zeggenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Hij moet eens echt zeggen wat hij vindt: Dat Dick gewoon niet de goede coach voor het Nederlands elftal is. Hij durft het gewoon niet te zeggen en draait er omheen
Hmmm, ik was het weer eens helemaal met hem eens. Misschien kunnen sommige mensen beter tegen hun verlies dan jij. Beide teams speelden formidabel, de scheids zat flink tegen, er zijn aan beide kanten veel kansen gemist, da's logisch. En hij lult nergens de actie's van DIck goed, hij verklaarde ze alleen, ik hoor hem net nog zeggen dat hij die wissel niet had gemaakt. Misschien heb je wel gewoon poep in je oren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef furanku het volgende:
Wat kan ik toch kotsen op Johan Cruijf.. ok, vroeger was hij gewoon goed, maar het goedpraten van de acties van Dick vind ik toch zo overdreven dom. Met zijn voorbeschouwingen ben ik het ook geen een keer mee eens geweest.
Kwal!
![]()
Ik kots ook op die demente opa. Advocaat is een lafaard, maar Cruyff is wel de grootste lafaard van het Nederlandse trainersgilde.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef furanku het volgende:
Kwal!
![]()
Ja idd. Hij heeft nog nooit de Europa Cup 1 gewonnen met Barcaquote:Op zondag 20 juni 2004 13:35 schreef Dante_A het volgende:
Cruyff zal natuurlijk nooit bondscoach worden. Nu kan hij miljoenen verdienen met wat vrijblijvend commentaar wat niemand begrijpt. Hij weet zelf dondersgoed dat hij eigenlijk geen verstand heeft van voetbal en iedereen al jaren voor de gek houdt. Als hij dan bondscoach wordt valt hij natuurlijk genadeloos door de mand en is het afgelopen met die hele 'de verlosser'-status.
Cruyff is de grootste charlatan in het voetbal van de afgelopen decennia.
Cruijff's analyses snijden bijna altijd hout!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cruyff kan lullen wat hij wil, maar hij durft het zelf ook niet aan om bondscoach te worden dus het lijkt me beter dat hij zijn bek houdt.
Volgens mij durft hij het gewoon niet aan, net zoals hij in '78 het Nederlands elftal in de steek liet terwijl er een WK op het programma stond waar ze kans maakten op de titel.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Cruijff's analyses snijden bijna altijd hout!
En ik dacht dat zijn familie niet wilde dat hij bs werd, gezien zijn hartkwaal oid?
dat was weer een gevolg van die beruchte naakt zwempartij in Duitsland '74. Toen heeft hij zijn vrouwtje Danny moeten beloven dat hij noooiiit meer aan een WK zou meedoen, wel jammer.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij durft hij het gewoon niet aan, net zoals hij in '78 het Nederlands elftal in de steek liet terwijl er een WK op het programma stond waar ze kans maakten op de titel.
hij zou t wel willen. maar hij gaat niet zijn neus stoten...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef Ingrate het volgende:
als die gast elke keer zo'n commentaar heeft laat hem dan de bondscoach uithangen i.p.v. van die zak aardappelen met ze polyester haarvezels
Misschien is weten waar je beperkingen liggen ook wel een kwaliteit.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cruyff kan lullen wat hij wil, maar hij durft het zelf ook niet aan om bondscoach te worden dus het lijkt me beter dat hij zijn bek houdt.
Jah hoor, het is allemaal aan Cruijff te danken dat we momenteel voetballen op de manier waarop we dat nu doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:44 schreef Boomstam het volgende:
de meeste mensen de Cruijf afvallen hebben waarschijnlijk ook geen bal verstand van voetbal.
Als je naar hem luisterd, en je snapt wat ei zegt, zegt ie heel vaak hele ware dingen. zoals spelen met de punt naar achteren......dick heeft het gehoort en speelt nu zo, en het draait stukke beter als met de punt naar voren.
dat ie zijn mening geeft komt omdat mensen er naar vragen, heb je er geen behoefte aandan kijk je niet.
Cruijf heeft heelvaak kritiek maar ook lof voor zaken in het voetbal. Dat hij zijn mening geeft is vrij logsich endat mag hij ook. Ook al is het geen geweldige spreker, maar van gaal, dick en koeman ook niet
Wie?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Cruyff is een legende door zijn spelerskwaliteiten , niet door zijn trainerskwaliteiten me dunkt ...
Ik luister (als Belg) 100 keer liever naar een analyse van de 80 jarige gek Raymond Goethals , de op Ernst Happel na meest succesrijkste coach uit de wereldvoetbalgeschiedenis, dan naar Johan Cruyff,
Hij gaf laatst duidelijk de reden waarom hij het in 94 niet gedaan heeft. Hij wilde zelf zijn eigen staf samen stellen iets wat de knvb een probleem vond.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 03:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
J
Daarnaast moet hij zelf bondscoach worden als hij het zo goed weet.
Maar hij is slim en doet dat niet omdat hij weet dat hij toch niet kan slagen bij het nederlandse volk.
Ach... als Robbie 5 centimeter naar rechts had geschoten waren we Wereldkampioen geweest..... en dat dus zonder Cruyffquote:Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij durft hij het gewoon niet aan, net zoals hij in '78 het Nederlands elftal in de steek liet terwijl er een WK op het programma stond waar ze kans maakten op de titel.
je kan het natuurlijk overdrijven.....wat ik wou zeggen is dat cruijf zijn mening altijd gehoort wordt. En dat is niet vreemd omdat die man toch tactisch veel afweet van voetbal.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 03:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah hoor, het is allemaal aan Cruijff te danken dat we momenteel voetballen op de manier waarop we dat nu doen
Als je goed naar Cruijff luistert dan noemt hij gewoon de situatie nog een keer op en zegt hij dat het logisch is. Alleen dat begrijpen niet zo veel mensen.
Daarnaast moet hij zelf bondscoach worden als hij het zo goed weet.
Maar hij is slim en doet dat niet omdat hij weet dat hij toch niet kan slagen bij het nederlandse volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |