Gaat mee! Wie wie weet het? BURN MOTHERFUCKERS!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zoek hem op.
Tot m'n dood.
En waarom dat dan. Ik gellof echt dat die man doet wat hij denkt dat het beste is. En als het elftal zijn kop er bij gehouden had en met 2-0 voorsprong niet zoveel open doelkansen gemaakt had voor de Tsjechen dan hadden we gewonnen. Advocaat zal best fouten gemaakt hebben, maar de nederlaag is niet alleen aan hem toe te schrijven.quote:ADVOCAAT STERF!!!!! IK WIL JE HOOFD OP EEN STOK!!!
Dat laatste had ik voor emzelf al geconcludeerd, maar DAGGGG heel Nederland WEET dat Robben er in MOEST blijven.. Róbben wist dat HIJ erin meost blijven "Ik wil hier niet op reageren" zegt ei net,... dat zegt dus al genoeg! mensen... eindelijk werd er weer eens gevoetbald! En dan ga je verdedigen!.. Het is gewoon een grof schandaal!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:07 schreef Teng het volgende:
[..]
En waarom dat dan. Ik gellof echt dat die man doet wat hij denkt dat het beste is. En als het elftal zijn kop er bij gehouden had en met 2-0 voorsprong niet zoveel open doelkansen gemaakt had voor de Tsjechen dan hadden we gewonnen. Advocaat zal best fouten gemaakt hebben, maar de nederlaag is niet alleen aan hem toe te schrijven.
en ik geloof niet dat zo'n signature mag. Ik zou hem veranderen voordat hij je een ban oplevert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |