Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef cultheld het volgende:
Wissel Robben voor Bosvelt
Geen penalty voor Nederland
Onterecht rood
Domme actie van van Bronckhorst
Zekerweten...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
1. scheidsrechter
2. Dick maakte 't af door z'n wissel
Dat betwijfel ik ten zeerste, Robben was de beste speler van NL tot advocaat hem eruit haalde en die gaat elk duel vol aan en hij kijkt wel waar hij terecht komt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Laaaars het volgende:
het ego van Nederlandse spelers
Dus een grote bek betekend dan maar partijdig fluiten, wat moeten ze dan doen bij de scheids, met um naar bed?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:57 schreef Laaaars het volgende:
kijk nou eens naar het elftal er staan 11 éénlingen, op een gegeven moment nog 10... ze zijn niet goed op elkaar ingespeeld en bij iedere actie die de scheids fout beoordeeld, wat een aantal keer inderdaad foute beoordeling was geven met name Davids en Nistelrooy een grote bek tegen hem... vind je het gek dat die scheids strenger gaat fluiten tegenover de Nederlanders
wat ik bedoel te zgegen is dat ze het zelf alleen maar erger maken op die manier... maar volgens mij bekijk jij het ook redelijk partijdig...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus een grote bek betekend dan maar partijdig fluiten, wat moeten ze dan doen bij de scheids, met um naar bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |