quote:
Referee data of Manuel Mejuto González
Date of birth: 16.04.1965
Place of birth: La Felguera, Asturias (ESP)
Nationality: Spanish
Hometown: La Felguera (ESP)
Profession: Accountant manager
Languages: Spanish and English
Height: 182cm
Weight: 75kg
verdrinken of lanzaam met een brander zijn huid verschroeien en als laatst zijn keel zodat zijn logen wegbrandenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef devil-j het volgende:
Hij verdient gewoon de doodstraf, invoeren die handelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iets meer naar beneden dat pistoolquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:43 schreef vanpeltje het volgende:
[afbeelding]
Precies, wat een idioot zegquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef Oblivion het volgende:
Die man was echt [afbeelding] .
ja iemand??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:27 schreef vanpeltje het volgende:
KAN IEMAND EEN ANTI GONZALES ICOON MAKEN VOOR MN MSN EN SHIT?????
IK HAAT DIE KUTSCHEIDS!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
HIJ HAAT NEDERLANDERS... IK HAAT HEM!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop