Jij snapt niets van het spelletjes.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:40 schreef thoth het volgende:
Ik heb het voor de zekerheid nog even nagekeken maar Tjechië heeft de wedstrijd afgesloten met meer doelpunten dan Nederland.
En Advocaat stond geloof ik niet in het veld.
Ja en sneeuw is wit.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:43 schreef thoth het volgende:
De regels zijn vrij duidelijk.
Het team met de meeste doelpunten wint.
respect!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:49 schreef Ixnay het volgende:
Zo dat moest ik ff kwijt. Mijn excuses.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:14 schreef F.R.I.M. het volgende:
Wat me nou verbaast, is dat niemand (commentator, Jack van Gelder, Advocaat) niks zeggen over de ontzettend baggere arbitrage. Advocaat heeft 1 fout gemaakt die hij zelfs toegeeft (heel bijzonder voor een trainer). Die k*tjanus in het zwarte pak heeft een bizar slechte wedsrijd gefloten. We hadden een penalty moeten krijgen waar geen twijfel over mogelijk was, en het was NIET buiten spel wat wel buitenspel gegeven werd met 2 man achter de bal. BAH, daar ben ik net zo ziek van als de verrote wissel en de gemiste kansen bij elkaar!!! Pleuris González!!!
Hij zei alleen dat de wissel inderdaad niet goed heeft uitgepakt. Hij heeft geen moment toegegeven dat het een enorme domme fout was.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:14 schreef F.R.I.M. het volgende:
Wat me nou verbaast, is dat niemand (commentator, Jack van Gelder, Advocaat) niks zeggen over de ontzettend baggere arbitrage. Advocaat heeft 1 fout gemaakt die hij zelfs toegeeft (heel bijzonder voor een trainer).
Klopt, ik verwoorde het niet goed. Maar hij heeft niet alleen maar gezegd dat het niet goed heeft uitgepakt. Hij zei iets als dat het geen goede beslissing was.........en dat is al bijzonder voor een trainer.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat de wissel inderdaad niet goed heeft uitgepakt. Hij heeft geen moment toegegeven dat het een enorme domme fout was.
Ieder jaar een prijs gepakt als trainer bij Feyenoord.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:05 schreef scanman01 het volgende:
van Hanegem; als trainer behoorlijk gefaald
Frank Rijkaard faalt altijdquote:Op zondag 20 juni 2004 02:29 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ieder jaar een prijs gepakt als trainer bij Feyenoord.
Het is maar wat je falen noemt.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |