Als Adriaanse coach wordt, emigreer ik naar Belgie. Snap niet hoe mensen die kerel als coach willen hebben.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:45 schreef mordradead het volgende:
alleen omdat hij 1x een erg verkeerde wissel doet moet hij wegezen van jullie, hij heeft nog meer fout gedaan:
-wk '94 (die strafschop en daarna verliezen...... dat is geen nl)
-"de ruit"
-het "wegpesten" van ruudje gullit, ik stel voor om van basten coach te maken of adriaanse
hij is tenminste niet bang om de opstelling te veranderen nadat hij iets heeft geprobeerd, het liefst zie ik (weer) rijkaard maar die zit eigenlijk al goed bij barcelonaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:53 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Als Adriaanse coach wordt, emigreer ik naar Belgie. Snap niet hoe mensen die kerel als coach willen hebben.
Straks is hij weer DE HELD van nederlandquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:34 schreef Dovenwereld het volgende:
Bigbrother:
Nominatie voor exit: Dick Advocaat
\quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:41 schreef DABAMaster het volgende:
Hij mag nog ff blijven... anders hebben we geen coach (of Jan Mulder moet willen?)
inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
\
Ik blijf erbij dat hij weg moet ...ongeacht EK kampioen of niet.
Niet gek. Nog meer van die domme wissels en hij zou hier vogelvrij zijn. Sowieso viel er weinig fout te doen deze wedstrijd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:52 schreef godard_k het volgende:
Maar deze wedstrijd heeft hij goed gewisseld![]()
Waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
CMT, wat ben jij een ongelofelijke loser![]()
De afgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |